Διανομή FMCGs: Aνατρεπτικές αλλαγές

Πρωτόγνωρες προκλήσεις και αλλαγές βιώνει, εν μέσω κρίσης, το λιανεμπόριο της Κύπρου και κάθε άλλο παρά ανεπηρέαστος μένει από αυτές ο κλάδος της εφοδιαστικής αλυσίδας και των logistics. Ο τομέας ζει πρωτοφανείς για τα δεδομένα της Κύπρου ανατροπές όσων όριζαν μέχρι πρότινος την αγορά και τα στελέχη του είναι υποχρεωμένα να ελίσσονται συνεχώς με νέες κινήσεις, συνεργασίες και deals, προκειμένου να μείνουν στο παιχνίδι, διατηρώντας και ενισχύοντας το ρόλο και τη θέση τους. Όλα τα νέα δεδομένα τα οποία διαμορφώνουν τον ίδιο τον τομέα και την αγορά γενικότερα τέθηκαν επί τάπητος στο 6ο Συνέδριο και Έκθεση Εφοδιαστικής Αλυσίδας και Logistics με θέμα «Διανομή FMCGs στην Κύπρο: Η ώρα των μεγάλων αλλαγών», που πραγματοποιήθηκε με επιτυχία στις 13 Νοεμβρίου στο ξενοδοχείο Hilton Λευκωσίας.

Μεγάλη συμμετοχή
Στη διοργάνωση παρεβρέθηκαν πάνω από 350 στελέχη της αγοράς από 200 επιχειρήσεις  της βιομηχανίας, του εμπορίου και του τομέα της διανομής. Άκουσαν και μοιράστηκαν απόψεις, εμπειρίες, ό,τι νεότερο για το χώρο, καθώς και προβλέψεις για το μέλλον της αγοράς και της οικονομίας. Την ίδια στιγμή είχαν την ευκαιρία να ενημερωθούν, στο πλαίσιο της έκθεσης που λειτουργούσε παράλληλα με το συνέδριο, για τις πιο σύγχρονες και ειδικά διαμορφωμένες - ανάλογα με τα νέα δεδομένα των καιρών - λύσεις και προτάσεις για την εφοδιαστική αλυσίδα και τα logistics από 12 εκθέτες - επαγγελματίες του χώρου.

Πρωτοφανείς αλλαγές
Κατά τη διάρκεια της διοργάνωσης τα στελέχη της αγοράς, καθώς και οι ομιλητές στις παρουσιάσεις τους, στάθηκαν ιδιαίτερα στο ότι οι προμηθευτές των fast moving consumer goods (FMCGs) προβαίνουν καθημερινώς σε ελιγμούς, προκειμένου με το καλύτερο δυνατό deal ή με νέες συνεργασίες να επιτύχουν ενδυνάμωση στην αγορά και να διατηρηθούν στους δυνατούς της αυριανής ημέρας. Την ίδια ώρα προμηθευτές και λιανέμποροι αναθεωρούν τη μεταξύ τους σχέση, υπό το φως των νέων δεδομένων, σύμφωνα με τα οποία οι αγορές γίνονται όλο και πιο συγκρατημένα, η ρευστότητα περιορίζεται επικίνδυνα, οι τράπεζες έκλεισαν τις στρόφιγγες του δανεισμού, ενώ η δυσκολία πληρωμών από τα νοικοκυριά και τις επιχειρήσεις είναι ασφυκτική.

Λύσεις ενδυνάμωσης
Ως αποτέλεσμα της ζοφερής αυτής εικόνας η αγορά ζει πρωτόγνωρες συνεργασίες μεγάλων και μικρότερων παικτών του λιανεμπορίου, με χρήση ή καθιέρωση κοινών δικτύων διανομής και συναφείς κινήσεις. Ταυτόχρονα, το οutsourcing κερδίζει όλο και περισσότερους πόντους στον τομέα της διανομής και των logistics. Και στις δυο περιπτώσεις επιτυγχάνονται εξοικονομήσεις και μείωση των εξόδων, ενώ με λύσεις - όπως αυτές που παρουσιάστηκαν στην παράλληλη του συνεδρίου έκθεση - γίνεται κατορθωτή η ενίσχυση των συμβαλλομένων στην αγορά και η βελτιστοποίηση της ποιότητας των προϊόντων και υπηρεσιών που προσφέρουν.

Κύριος χορηγός της εκδήλωσης ήταν η Cyta. Στήριξαν: Supply Chain Institute of SE & Central Europe. Χορηγοί επικοινωνίας: InBusinessnewsletter και περιοδικό IN Βusiness. Οι παρουσιάσεις και τα πρακτικά του συνεδρίου είναι διαθέσιμα στις ιστοσελίδες των διοργανωτών: ΙΜΗ (www.imh.com.cy) και Planning (www.planning.gr), (www.scisce.eu).


 

Δειτε Επισης

ΠΑΣΕΑ: Σε κατασκευαστή και ΤΟΜ η ευθύνη για ανακλήσεις-Η κατάθεση ενώπιον της ερευνητικής για Takata
Σε υπεραγορές και κρεοπωλεία της Λεμεσού η Μαρία Παναγιώτου-Διαβεβαιώνει για την επάρκεια και ποιότητα των προϊόντων
Skroutz.cy: Η νέα καμπάνια «Skroutz.cy: Shop everything» και πού στοχεύει
Πιο ακριβό φέτος το πασχαλινό τραπέζι-Τσιμπιμένες οι τιμές σε κρέατα και λαχανικά
Jumbo: Αυξημένες κατά 6% οι πωλήσεις των καταστημάτων στην Κύπρο το πρώτο τρίμηνο
Καίει η τιμή του κυπριακού καφέ-Αύξηση 24,6% μέσα σε ένα χρόνο
Η Lidl Κύπρου δίνει πνοή στην ανθρωπιστική βοήθεια
Μ. Αντωνίου: Επάρκεια προϊόντων για το πλούσιο πασχαλινό τραπέζι-Αβεβαιότητα στην εφοδιαστική αλυσίδα λόγω δασμών
ΑΛΦΑΜΕΓΑ & Bean Bar: €300 δώρο σε κάθε εργαζόμενο-To «ευχαριστώ» στο προσωπικό
Το αναβαθμισμένο σύστημα πέδησης του Kia EV3 προσφέρει πιο ομαλή οδήγηση και αυξημένη αυτονομία