Diplomat Cyprus: Έτσι κινούμαστε στην αγορά

Η ισραηλινή εταιρεία Diplomat Group, η οποία διανέμει προϊόντα FMCGs σε τέσσερις χώρες, το Ισραήλ, τη Γεωργία, τη Νότιο και την Αφρική, έχει καταφέρει μέσα σε πολύ λίγο χρονικό διάστημα, από τον Οκτώβριο του 2011, να σφραγίσει την πορεία της και στην κυπριακή αγορά. Η θυγατρική της Diplomat Distributors Cyprus Ltd εργάζεται με στόχο την παροχή υψηλού επιπέδου υπηρεσίες με εξαιρετικές επιδόσεις όπου και αν λειτουργεί.

Μιλώντας στο 6ο Συνέδριο Εφοδιαστικής Αλυσίδας & Logistics που διοργάνωσε η IMH και η εταιρεία Planning, ο Chief Sales Officer της εταιρείας Μικέλλης Χρίστου επισήμανε ότι η εταιρεία ξεκίνησε τις εργασίες της τον Οκτώβριο του 2011 ως διανομέας της P&G, ως Diplomat Cyprus. Σήμερα, η εταιρεία έχει καταφέρει να συνεργάζεται με όλους τους μεγάλους πελάτες του λιανικού εμπορίου.

Αντιμετωπίζοντας την τρέχουσα κατάσταση, με την οικονομική ύφεση, το αυξανόμενο κόστος και τις απαιτήσεις (από την πλευρά των λιανέμπορων), τα περιορισμένα κεφάλαια για επενδύσεις και τους προμηθευτές που είναι εκτεθειμένοι με μεγάλα ποσά στην αγορά, ακολουθεί συγκεκριμένη στρατηγική, ώστε να μειώνει το κόστος. Προς τούτο, έχει αναλάβει τον τομέα πωλήσεων με δικούς της πωλητές στο λιανεμπόριο (συνολικά 250  καταστήματα) και την αποθήκευση και περισυλλογή των προϊόντων από δικά της άτομα, τα οποία εργάζονται με τα πιο σύγχρονα μέσα. Έδωσε όμως, σε 3PL τη διανομή και το Merchandising. «Επιπλέον, εξωτερικοί συνεργάτες, η εταιρεία Laiko Cosmos Trading Ltd ανέλαβε τη διανομή των προϊόντων μας, συνολικά σε 500 καταστήματα», σημείωσε ο κ. Χρίστου. Όπως είπε, και στα καταστήματα συνεχούς εξυπηρέτησης, η εταιρεία συνεργάζεται με την εταιρεία Laiko Cosmos, σε συνολικά 1200 καταστήματα.

Στον τομέα των ηλεκτραγορών η Diplomat Cyprus έχει συνάψει συμφωνία για τη διανομή και προώθηση των προϊόντων Braun με την εταιρεία Electric Plus όμως, το μάρκετινγκ των προϊόντων αυτών εξακολουθεί να γίνεται από την Diplomat Cyprus.

«Στόχος μας για να έχουμε επιτυχημένες συνεργασίες είναι ο πελάτης να βρίσκεται πάντα στο επίκεντρο των ενεργειών μας», τόνισε ο κ. Χρίστου. «Επίσης, εκμεταλλευόμαστε την τεχνολογία για πλήρη αποδοτικότητα και παραγωγικότητα, προσφέροντας υπηρεσίες υψηλής ποιότητας και πάντα με διαφάνεια», κατέληξε.
 

Δειτε Επισης

Η διευκρίνηση CTC Automotive για ανάκληση οχημάτων Volvo-«Πλήρης αίσθηση ευθύνης προς τους πελάτες μας»
Μήνυμα και οδηγίες Toyota στους πελάτες της για τους takata-«Καταβάλουμε κάθε δυνατή προσπάθεια»
Αλ. Βαφεάδης: Σε συνεχή επαφή με όλους τους διανομείς για καταρτισμό του πλάνου υλοποίησης των ανακλήσεων
Μέτρα Ε.Ε. για προστασία καταναλωτών για ηλεκτρονικές αγορές από τρίτες χώρες
Nikkei: Προς ναυάγιο οι συζητήσεις μεταξύ Honda και Nissan για συγχώνευση
Λ. Ζουρίδης: Τα δεδομένα στο λιανικό εμπόριο και τα πλεονεκτήματα συμμετοχής στον Όμιλο Υπεραγορών MAS
Αλέξης Άννινος: Στενό το περιθώριο των οκτώ μηνών, κάνουν ό,τι μπορούν οι εισαγωγείς για τις ανακλήσεις
Σύνδεσμος Τυροκόμων: Διαχρονική δέσμευση η διασφάλιση και περαιτέρω ενίσχυση των εξαγωγών χαλλουμιού
Γ. Παπαναστασίου: Στρατηγικός και ο μεγαλύτερος εταίρος της Ε.Ε. από πλευράς εμπορίου και επενδύσεων οι ΗΠΑ
Οι προβληματικοί αερόσακοι δεν είναι μόνο takata...Η νέα λίστα με τα 425 αυτοκίνητα που ανακαλούνται