Diplomat Cyprus: Έτσι κινούμαστε στην αγορά

Η ισραηλινή εταιρεία Diplomat Group, η οποία διανέμει προϊόντα FMCGs σε τέσσερις χώρες, το Ισραήλ, τη Γεωργία, τη Νότιο και την Αφρική, έχει καταφέρει μέσα σε πολύ λίγο χρονικό διάστημα, από τον Οκτώβριο του 2011, να σφραγίσει την πορεία της και στην κυπριακή αγορά. Η θυγατρική της Diplomat Distributors Cyprus Ltd εργάζεται με στόχο την παροχή υψηλού επιπέδου υπηρεσίες με εξαιρετικές επιδόσεις όπου και αν λειτουργεί.

Μιλώντας στο 6ο Συνέδριο Εφοδιαστικής Αλυσίδας & Logistics που διοργάνωσε η IMH και η εταιρεία Planning, ο Chief Sales Officer της εταιρείας Μικέλλης Χρίστου επισήμανε ότι η εταιρεία ξεκίνησε τις εργασίες της τον Οκτώβριο του 2011 ως διανομέας της P&G, ως Diplomat Cyprus. Σήμερα, η εταιρεία έχει καταφέρει να συνεργάζεται με όλους τους μεγάλους πελάτες του λιανικού εμπορίου.

Αντιμετωπίζοντας την τρέχουσα κατάσταση, με την οικονομική ύφεση, το αυξανόμενο κόστος και τις απαιτήσεις (από την πλευρά των λιανέμπορων), τα περιορισμένα κεφάλαια για επενδύσεις και τους προμηθευτές που είναι εκτεθειμένοι με μεγάλα ποσά στην αγορά, ακολουθεί συγκεκριμένη στρατηγική, ώστε να μειώνει το κόστος. Προς τούτο, έχει αναλάβει τον τομέα πωλήσεων με δικούς της πωλητές στο λιανεμπόριο (συνολικά 250  καταστήματα) και την αποθήκευση και περισυλλογή των προϊόντων από δικά της άτομα, τα οποία εργάζονται με τα πιο σύγχρονα μέσα. Έδωσε όμως, σε 3PL τη διανομή και το Merchandising. «Επιπλέον, εξωτερικοί συνεργάτες, η εταιρεία Laiko Cosmos Trading Ltd ανέλαβε τη διανομή των προϊόντων μας, συνολικά σε 500 καταστήματα», σημείωσε ο κ. Χρίστου. Όπως είπε, και στα καταστήματα συνεχούς εξυπηρέτησης, η εταιρεία συνεργάζεται με την εταιρεία Laiko Cosmos, σε συνολικά 1200 καταστήματα.

Στον τομέα των ηλεκτραγορών η Diplomat Cyprus έχει συνάψει συμφωνία για τη διανομή και προώθηση των προϊόντων Braun με την εταιρεία Electric Plus όμως, το μάρκετινγκ των προϊόντων αυτών εξακολουθεί να γίνεται από την Diplomat Cyprus.

«Στόχος μας για να έχουμε επιτυχημένες συνεργασίες είναι ο πελάτης να βρίσκεται πάντα στο επίκεντρο των ενεργειών μας», τόνισε ο κ. Χρίστου. «Επίσης, εκμεταλλευόμαστε την τεχνολογία για πλήρη αποδοτικότητα και παραγωγικότητα, προσφέροντας υπηρεσίες υψηλής ποιότητας και πάντα με διαφάνεια», κατέληξε.
 

Δειτε Επισης

Κωτσόβολος: Ενώνει δυνάμεις και καλεί τους καταναλωτές να κάνουν react σε μια μεγάλη δράση ανακύκλωσης
Μικρή άνοδος στο χονδρικό εμπόριο το δ’ τρίμηνο του 2024, μεγαλύτερη αύξηση στα οχήματα
Kings Avenue Mall: Φιλανθρωπικές δράσεις και πρωτοβουλίες κοινωνικής ευθύνης
Τα προϊόντα Doctor’s Formulas η νέα προσθήκη στην γκάμα της KYPROPHARM
Νέα ειδοποίηση για ανακλήσεις οχημάτων με ΤΑΚΑΤΑ-Μειώθηκε σε 69.516 ο συνολικός αριθμός ανακλήσεων για αερόσακους
Άσκηση εκκένωσης στο Metropolis Mall-Το σενάριο που αντιμετωπίστηκε με επιτυχία
Το Foody εντάσσεται στο σχέδιο επιβράβευσης καρτών «Ανταμοιβή» της Τράπεζας Κύπρου-Προνόμια και βαθμοί
Αύξηση €213 εκατ. στο έλλειμα του εμπορικού ισοζυγίου το 2024-Οι εξαγωγές και οι εισαγωγές της Κύπρου
Λιγότεροι οι Κύπριοι που έχουν προβλήματα με διαδικτυακές αγορές-Τα στοιχεία για την Ε.Ε.
Έφεραν ντομάτες από την Αίγυπτο και τις...βάφτισαν κυπριακές-Οι δύο νομοθεσίες και οι ενέργειες του Τμ. Γεωργίας