ΚΕΟ: Πτώση τζίρου, αισιοδοξία από MAXCAFE

Μείωση της τάξης του 4,8% παρουσιάζουν οι πωλήσεις της ΚΕΟ κατά το πρώτο εννεάμηνο του 2012, σύμφωνα με την ενδιάμεση κατάσταση διαχείρισης του ομίλου.

Η εταιρεία αποδίδει την πτώση των πωλήσεις στη συρρίκνωση της αγοράς ευρύτερα αλλά και στον ανταγωνισμό που δέχονται τα προϊόντα της εταιρείας από εισαγόμενα.

Πάντως, η ΚΕΟ τονίζει ότι το λανσάρισμα του νέου, έτοιμου καφέ MAXCAFE που έχει σχεδιαστεί αποκλειστικά για την εταιρεία αποτελεί την ουσιωδέστερη αλλαγή που αφορά τον όμιλο και μπορεί να δώσει προοπτική ανάπτυξης στην εταιρεία.
 

Δειτε Επισης

Ξεχώρισε το ζυθοποιείο του Ομίλου Φώτος Φωτιάδης-Διεθνής πρωτιά ποιότητας για την Carlsberg Κύπρου
Stephanis: Oι Black Friday προσφορές ξεκίνησαν και έρχονται… περισσότερες
Τα υβριδικά αυξάνονται, τα βενζινοκίνητα μειώνονται, αλλά η ηλεκτροκίνηση δεν στροφάρει-Οι top σε εγγραφές μάρκες
Στο 1,6% ο εναρμονισμένος πληθωρισμός-Αυξημένος ο Δείκτης Τιμών Καταναλωτή
Καύσιμα: Έρευνα για διαφορετική τιμολόγηση μεταξύ επαρχιών ζητεί ο Σύνδεσμος Καταναλωτών
Kings Avenue Mall: Έντεκα χρόνια επιτυχιών και καινοτομίας-Οι εκδηλώσεις και εκπλήξεις για την σημαντική επέτειο
Lidl Κύπρου: Δυνατότητα σε πέντε τυχερούς να κερδίσουν εκπτωτικά κουπόνια €6.000 μέσω του Lidl Plus
Αντανακλάται στις τιμές η συγκράτηση του πληθωρισμού-Οι μειώσεις που καταγράφει το Παρατηρητήριο
Nicosia Mall: Οι πιο incredible εκπλήξεις και δώρα για τα 6α του γενέθλια
'Ερευνα IMR: Οι δημοφιλείς retailers-Από πού ψωνίζουν πιο συχνά online οι Κύπριοι και πόσα ξοδεύουν