ΚΕΟ: Πτώση τζίρου, αισιοδοξία από MAXCAFE

Μείωση της τάξης του 4,8% παρουσιάζουν οι πωλήσεις της ΚΕΟ κατά το πρώτο εννεάμηνο του 2012, σύμφωνα με την ενδιάμεση κατάσταση διαχείρισης του ομίλου.

Η εταιρεία αποδίδει την πτώση των πωλήσεις στη συρρίκνωση της αγοράς ευρύτερα αλλά και στον ανταγωνισμό που δέχονται τα προϊόντα της εταιρείας από εισαγόμενα.

Πάντως, η ΚΕΟ τονίζει ότι το λανσάρισμα του νέου, έτοιμου καφέ MAXCAFE που έχει σχεδιαστεί αποκλειστικά για την εταιρεία αποτελεί την ουσιωδέστερη αλλαγή που αφορά τον όμιλο και μπορεί να δώσει προοπτική ανάπτυξης στην εταιρεία.
 

Δειτε Επισης

Σώτος Ιακωβίδης: Μια πραγματική πρόκληση και η προτεραιότητα του ομίλου MSJ το 2025
Έτοιμες οι υπεραγορές για την εποχή του e-kalathi...Στην πορεία οι συζητήσεις για προσθήκες
FT: Συζητήσεις για επένδυση της Tesla στην Nissan-Άλμα της μετοχής της ιαπωνικής αυτοκινητοβιομηχανίας κατά 12%
Αυτά τα προϊόντα θα περιλαμβάνονται στο e-kalathi… Οι κατηγορίες και οι κωδικοί
Δωρεάν φόρτιση ηλεκτρικών οχημάτων στο Nicosia Mall σε συνεργασία με Unicars και EKCO Maximum Power
Με το αριστερό το 2025 για την αγορά αυτοκινήτων...50-50 τα καινούργια με τα μεταχειρισμένα και οι μάρκες που πρωταγωνιστούν
Μ. Σέφτσοβιτς: Σε περίπτωση δασμών των ΗΠΑ, η Ε.Ε. θα αντιδράσει σθεναρά και γρήγορα
Coca-Cola HBC: Η πιο βιώσιμη εταιρεία ποτών στον κόσμο σύμφωνα με τους δείκτες Dow Jones Best-in-Class 2024
Θέλει ενίσχυση σχέσεων με Κύπρο για εμπόριο, τουρισμό και επικοινωνίες η Βουλγαρία
BYD: Tα σχέδια της κινεζικής αυτοκινητοβιομηχανίας για να γίνει κορυφαίος «παίκτης» στην Ευρώπη