ΚΕΟ: Πτώση τζίρου, αισιοδοξία από MAXCAFE

Μείωση της τάξης του 4,8% παρουσιάζουν οι πωλήσεις της ΚΕΟ κατά το πρώτο εννεάμηνο του 2012, σύμφωνα με την ενδιάμεση κατάσταση διαχείρισης του ομίλου.

Η εταιρεία αποδίδει την πτώση των πωλήσεις στη συρρίκνωση της αγοράς ευρύτερα αλλά και στον ανταγωνισμό που δέχονται τα προϊόντα της εταιρείας από εισαγόμενα.

Πάντως, η ΚΕΟ τονίζει ότι το λανσάρισμα του νέου, έτοιμου καφέ MAXCAFE που έχει σχεδιαστεί αποκλειστικά για την εταιρεία αποτελεί την ουσιωδέστερη αλλαγή που αφορά τον όμιλο και μπορεί να δώσει προοπτική ανάπτυξης στην εταιρεία.
 

Δειτε Επισης

Γιορτινό mood στις μπουτίκ KULT
ΕΚΟ Κύπρου: Παρέδωσε την επόμενη Mercedes-Benz GLA 180 στον τρίτο νικητή του διαγωνισμού EKO Smile App
Αύξηση αξίας εργασιών του χονδρικού εμπορίου το τρίτο τρίμηνο του 2024
Διαθέσιμο το «e-kofini» για κινητές συσκευές-Η άμεση πρόσβαση και η ενημέρωση που προσφέρει
Υπεραγορές Αλφαμέγα: Ανταμείβουν τους πελάτες τους με αθλητικά είδη Kappa
Αυτοψία στις υπεραγορές...«Χωρίς προβλήματα σε θέματα ποιότητας και συμμόρφωσης, υπάρχει επάρκεια στην αγορά»
Πάνε για μεγάλο deal στην αυτοκινητοβιομηχανία... Στον δρόμο για την συγχώνευση Honda και Nissan
Holiday gifts just in time: Η Bionic φέρνει τεχνολογικά δώρα για όλους
Η Κίνα υποδέχεται τον Τραμπ εμπορικά ετοιμοπόλεμη
Φτάνει στο peak της χρονιάς η κίνηση στις υπεραγορές-Οι προσφορές «σώζουν» το αυξημένο κόστος