Φρενήρεις πωλήσεις για τη Lenovo

Με ρεκόρ πωλήσεων στα 8,7 δισεκατομμύρια δολάρια, σημειώνοντας αύξηση 11% σε σχέση με το αντίστοιχο περσινό διάστημα, έκλεισε το δεύτερο οικονομικό τρίμηνο για την Lenovo Group, που έληξε στις 30 Σεπτεμβρίου 2012.

H Lenovo σημείωσε ένα ακόμα τριμηνιαίο ρεκόρ ανακοινώνοντας 204 εκατομμύρια δολάρια εισοδήματα προ φόρων, απόδειξη ότι η εταιρεία συνεχίζει να κινείται σε τροχιά κερδοφόρας ανάπτυξης.

Κατά τη διάρκεια του δεύτερου οικονομικού τριμήνου, το ποσοστό των ανά τον κόσμο αποστολών της εταιρείας αυξήθηκε κατά 10,3%, παρά τις δύσκολες συνθήκες που επικρατούν στην αγορά η οποία παρουσίασε 8% πτώση σε σχέση με το προηγούμενο έτος. Αυτό είναι το 14ο τρίμηνο κατά σειρά που η ανάπτυξη της Lenovo έχει ξεπεράσει εκείνη της βιομηχανίας υπολογιστών στο σύνολό της. Σε αυτό το δύσκολο περιβάλλον η Lenovo κατάφερε να πετύχει το υψηλότερο όλων των εποχών μερίδιο αγοράς σε παγκόσμιο επίπεδο, 15,6%, αυξάνοντας το μερίδιο αγοράς της σε όλα τα γεωγραφικά μέρη, όλες τις προϊοντικές κατηγορίες στις οποίες ανταγωνίζεται αλλά και σε κάθε αντίστοιχη κατηγορία πελατών.

Αυτή η ισορροπημένη και σταθερή ανάπτυξη έχει γίνει το σήμα κατατεθέν της Lenovo κατά τη διάρκεια των τριών τελευταίων ετών, και είναι το αποτέλεσμα της συνεχούς εστίασης της εταιρείας στην “protect and attack” στρατηγική της, σύμφωνα με την οποία η Lenovo ενισχύει τη δύναμη της στις τοποθεσίες και τις αγορές όπου διαθέτει μια σταθερή θέση ενώ ταυτόχρονα επεκτείνεται σε νέες περιοχές ή αγορές που παρουσιάζουν ευκαιρίες ανάπτυξης και αύξησης του πελατολογίου. Η επέκταση της Lenovo σε αυτές τις αγορές είναι ουσιαστικής σημασίας για τη διατήρηση της ηγετικής θέσης της εταιρίας στην PC Plus εποχή όπου τα tablets, τα smartphones και οι smart TVs αναπτύσσονται εντυπωσιακά και προσελκύουν όλο και περισσότερο τους καταναλωτές.

Εκτός από την εντυπωσιακή αύξηση του μεριδίου της, η Lenovo, με καθαρό εισόδημα US$ 162 εκατομμύρια στο δεύτερο τρίμηνο του 2012, κατάφερε να παρουσιάσει αύξηση του καθαρού της εισοδήματος κατά 13% σε σχέση με το προηγούμενο έτος, με μικτό περιθώριο κέρδους στο 12,1%. Τα μικτά κέρδη για το δεύτερο οικονομικό τρίμηνο αυξήθηκαν κατά 11% από έτος σε έτος, φτάνοντας τα US$1,1 δισ. ευρώ, ενώ τα λειτουργικά κέρδη για το δεύτερο τρίμηνο αυξήθηκαν 24% από έτος σε έτος και συγκεκριμένα έφτασαν στα $US206 εκατ.

Τα βασικά κέρδη ανά μετοχή για το πρώτο οικονομικό τρίμηνο ήταν ¢US 1,58 ή ¢ΗΚ 12,25 ενώ τα καθαρά ταμειακά αποθέματα στις 30 Σεπτεμβρίου 2012 ανήλθαν συνολικά σε $US3,6 δις. Το Διοικητικό Συμβούλιο της Lenovo δήλωσε προμέρισμα ύψους 4,5 HK σεντς ανά μετοχή.

Καθώς η PC Plus εποχή συνεχίζει να διαμορφώνεται, η Lenovo έκανε αρκετές τολμηρές κινήσεις κατά τη διάρκεια του δεύτερου οικονομικού τριμήνου για να σταθεροποιήσει την ηγετική της θέση, ανακοινώνοντας δύο σημαντικές εξαγορές: την εξαγορά της CCE, η οποία είναι ευρέως γνωστή στη Βραζιλία ως ηγέτης σε υπολογιστές και ηλεκτρονικά είδη ευρείας κατανάλωσης και θα διευρύνει σημαντικά την παρουσία της Lenovo στην τρίτη μεγαλύτερη αγορά PC του κόσμου (συμπεριλαμβανομένων των δυνατοτήτων κατασκευής), και την εξαγορά της Stoneware, μίας εταιρείας λογισμικού με έδρα στην Ιντιάνα, που επικεντρώνεται στο cloud computing και θα βοηθήσει τη Lenovo να αυξήσει τις δυνατότητες της στην προσφορά commercial και consumer cloud υπηρεσιών αλλά και στην παροχή ασφαλούς περιεχομένου σε πολλαπλές συσκευές, στους τομείς της εκπαίδευσης και της κυβέρνησης.

Και οι δύο αυτές εξαγορές προέκυψαν αμέσως μετά την ανακοίνωση της διεθνούς συνεργασίας της Lenovo με την EMC για τη δημιουργία ενός διακομιστή προγράμματος τελευταίας τεχνολογίας που θα τονώσει τη καινοτομία της Lenovo και θα επεκτείνει τις δυνατότητες της στην κατηγορία x86 των βασικών διακομιστών του κλάδου. Σαν μέρος αυτής της συμφωνίας, η Lenovo θα κυκλοφορήσει αυτούς τους διακομιστές στην αγορά μόνη της ενώ θα τους ενσωματώσει σταδιακά σε συγκεκριμένους χώρους αποθήκευσης της EMC. Μόλις την περασμένη εβδομάδα, η Lenovo ανακοίνωσε το σχηματισμό της ομάδας προϊόντων Enterprise, μίας νέας επιχειρηματικής μονάδας που θα επικεντρωθεί στην επέκταση server, αποθήκευσης, δικτύωσης και λογισμικού της εταιρείας με στόχο να εξυπηρετήσει μία πλούσια γκάμα πελατών, που περιλαμβάνει μεγάλες και μικρομεσαίες επιχειρήσεις αλλά και system integrators.

«Με την ισχυρή εφαρμογή της «Protect and Attack» στρατηγικής, η Lenovo διατήρησε την ισχυρό και ισορροπημένο ρυθμό ανάπτυξης της. Το παγκόσμιο μερίδιό μας στην αγορά Η/Υ έφτασε για μία ακόμα φορά σε ένα ιστορικό υψηλό, φέρνοντάς μας πιο κοντά στο όραμά μας να αναδειχθούμε παγκόσμιοι ηγέτες στην αγορά Η/Υ. Έπειτα από τετραετή προσπάθεια, η δραστηριοποίησή μας στην καταναλωτική αγορά των Η/Υ (B2C) μας έφερε για πρώτη φορά στην πρώτη θέση της παγκόσμιας κατάταξης. Ο τομέας των smartphones στην Κίνα, στον οποίο ξεκινήσαμε την δραστηριοποίηση μας μόλις πριν από 2 χρόνια, ενίσχυσε τη δεύτερη θέση του στην αγορά για ακόμη μια φορά», δήλωσε ο κ. Yang Yuanqing, Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος της Lenovo. «Ακόμη πιο σημαντικό είναι το γεγονός πως όχι μόνο αναπτυχθήκαμε ταχέως αλλά παράλληλα βελτιώσαμε με συνέπεια την κερδοφορία μας, με τα κέρδη προ φόρων να πετυχαίνουν ένα υψηλό ρεκόρ αυτό το τρίμηνο. Καθώς οι αναπτυσσόμενες αγορές εκτός Κίνας και οι ώριμες transactional αγορές κινούνται σε τροχιά κερδοφορίας και καθώς οι δραστηριότητές μας στην αγορά των smartphones και των MIDH (mobile internet/digital home) συνεχίζουν να αναπτύσσονται, η συνολική κερδοφορία της Lenovo θα συνεχίσει να βελτιώνεται».

Δειτε Επισης

PLATX: Μνημόνιο συνεργασίας με e& Egypt-Πού θα εστιάσει και τι υπογραμμίζει η συγκεκριμένη κίνηση
Ανατροπή με την συλλογική σύμβαση στη ξενοδοχειακή βιομηχανία-«Όχι» ΠΑΣΥΞΕ στην πρόταση Παναγιώτου
Συντηρούν το αδιέξοδο στο έτοιμο σκυρόδεμα οι συντεχνίες-«Μεγάλο το χάσμα, δύσκολη η προσέγγιση»
Το IN Business TV στο μεγάλο τεχνολογικό γεγονός Huawei Connect 2024 στο Παρίσι (video & pics)
Μικτές επιδόσεις στις τιμές ακινήτων εν μέσω μειωμένης ζήτησης και υψηλών επιτοκίων
Η συνταγή τριών κορυφαίων επιχειρηματικών ηγετών για πετυχημένη διαχείριση του ανθρώπινου δυναμικού
Κερδίζει το στοίχημα για πιο long term επενδυτές η Τρ. Κύπρου-Τι δείχνει η είσοδος Wellington στην μετοχική της δομή
PHC: Στρατηγική περαιτέρω επέκτασης στην ελληνική αγορά-Τα πλάνα για Pizza Hut με οδηγό τα Wagamama
Έτσι διαμορφώνεται χωρίς την πρώην Λαϊκη η μετοχική σύνθεση της Τρ. Κύπρου-Οι επενδυτές με συμμετοχή πέραν του 3%
Ενοχλημένη η Νομική Υπηρεσία...Δείχνει Προεδρικό για την διαρροή της γνωμάτευσης για ωφελήματα Χριστοδουλίδη