Νέο ποτό βρώμης από την Kypropharm

Το νέο σουηδικό ποτό βρώμης, το Oatly Drink, εισήγαγε στην κυπριακή αγορά η εταιρεία Kypropharm Ltd.


Όπως ανέφερε η Sales & Marketing Manager της εταιρείας Χλόη Ιωάννου, πρόκειται για μια νέα συνεργασία που η εταιρεία έχει κάνει απευθείας με το ίδιο το εργοστάσιο παραγωγής του ποτού αυτού. Τα Oatly είναι ποτά, πλούσια σε ασβέστιο και βιταμίνες, με όλα τα ωφελήματα της βρώμης που μπορεί να αντικαταστήσουν το γάλα για όσους ψάχνουν εναλλακτικές λύσεις για φυσική διατροφή. Γιατί είναι απαλλαγμένα από γαλακτοκομικές πρωτεΐνες, λακτόζη και σόγια και παρέχουν μία συμπληρωμένη σειρά από ποτά βρώμης για άτομα που θέλουν να τρέφονται υγιεινά.  Η βρώμη είναι ένα ευεργετικό τρόφιμο, το οποίο παρέχει στον οργανισμό ισορροπημένες πρωτεΐνες, υδατάνθρακες και φυτικά ακόρεστα λιπαρά. Επίσης, περιέχει μεγάλη ποσότητα φυτικών ινών, οι οποίες βοηθούν στην καλή λειτουργία του εντέρου και την καλή υγεία της καρδιάς.


Η Kypropharm επενδύει στον τομέα της υγιεινής διατροφής και στόχος της είναι να μεγαλώνει τη γκάμα της σ’ ότι αφορά τα προϊόντα που προσφέρει στην κυπριακή αγορά. Από τους τέσσερις κωδικούς που διαθέτει το προϊόν, η εταιρεία έχει εισάγει στην Κύπρο τους τρεις, αφήνοντας πίσω τη φρέσκια κρέμα. Έτσι, στην Κύπρο τώρα κυκλοφορούν τα: Oatly Oat Drink Enriched - Ποτό Βρώμης Εμπλουτισμένο, Oatly Oat Drink Organic - Οργανικό Ποτό Βρώμης και Oatly Oat Drink Chocolate - Ποτό Βρώμης με Σοκολάτα.


«Δεν ξεκινάμε από το μηδέν, ο κόσμος γνωρίζει τη βρώμη και τα οφέλη της κι ενδιαφέρεται για τη διατροφή του, ενώ παράλληλα, πιστεύουμε στη λογική κι ελκυστική τιμή, στην οποία προσφέρεται το Oatly», κατέληξε η κ. Ιωάννου.

 

Δειτε Επισης

Η CPO φέρνει την Korres στο Mall of Cyprus-Ποιο είναι το ελληνικό brand που κατέφθασε στο εμπορικό κέντρο
Ετήσια αύξηση στην αξία κύκλου εργασιών στο χονδρικό εμπόριο και στα οχήματα το α΄ τρίμηνο
Προετοιμάζουν το έδαφος για απότομη αύξηση των τιμών καυσίμων οι πρατηριούχοι-«Απλώς ακολουθούμε τις τιμές»
Θέλουν να ανοίξει ξανά για τα αυτοκίνητα η Μακαρίου και ζητούν να εφαρμοστεί άμεσα η απόφαση του Δημοτικού Συμβουλίου
Wolt+ Weeks: Εκπτώσεις μέχρι το 50% στο Wolt market και το 40% σε επιλεγμένα εστιατόρια μέχρι τις 29 Ιουνίου
M. Αντωνίου: Γιατί το «e-kalathi» δεν οδηγεί στη φθηνότερη υπεραγορά-Η ατυχής επιλογή προϊόντων και η πρώτη αποτίμηση
Συμφόρηση απόψεων για το άνοιγμα της Μακαρίου...«Πρέπει να είναι προορισμός και όχι κέντρο διέλευσης»
Α. Χατζηαδάμου: Δυσμενής διάκριση η μη συμμετοχή καταστημάτων που λειτουργούν ως υπεραγορές στο e-kalathi
Με ειδοποίηση πτώσης τιμής το «e-kalathi»... Η επίσημη πρώτη και ο οδηγός χρήσης για την ηλεκτρονική πλατφόρμα
Τα κύρια συμπεράσματα και οι θέσεις των θεσμικών και επιχειρηματικών φορέων για τη λεωφόρο Μακαρίου