Η αδυσώπητη μάχη των κινητών τηλεφώνων

Η κορεάτικη Samsung είναι η μεγαλύτερη εταιρεία σε πωλήσεις κινητών τηλεφώνων παγκοσμίως για τρίτο κατά σειρά τρίμηνο, διατηρώντας ποσοστό 23,7% στη συγκεκριμένη αγορά, σύμφωνα με έρευνα της IDC.

Δεύτερη σε πωλήσεις, με ποσοστό 18,7%, παραμένει η φινλανδική Nokia, η οποία διατηρούσε τα πρωτεία στα κινητά τηλέφωνα για 14 συναπτά έτη, προτού την «εκθρονίσει» φέτος η Samsung.

Σύμφωνα με τη μελέτη της IDC, η Samsung πούλησε 105,4 εκατομμύρια κινητά τηλέφωνα στο τρίτο τρίμηνο του έτους, καταγράφοντας αύξηση της τάξης του 21% σε σχέση με το αντίστοιχο περσινό τρίμηνο.

Από την πλευρά της, η Nokia, πούλησε 82,9 εκατομμύρια συσκευές το τρίτο τρίμηνο του 2012, σημειώνοντας υποχώρηση κατά 22,2% σε σύγκριση με το αντίστοιχο τρίμηνο του 2011.

Τρίτη στη σχετική κατάταξη ήταν η Apple. Η αμερικανική εταιρεία διατηρεί ποσοστό 6,1% στην αγορά κινητών τηλεφώνων ενώ την ακολουθεί με 3,1% η κορεάτικη LG.

Ειδικότερα, όσον αφορά στα έξυπνα κινητά τηλέφωνα, η Samsung, κυρίως λόγω του δημοφιλούς μοντέλου Galaxy, κατέχει ποσοστό 31,3% της αγοράς, σχεδόν υπερδιπλάσιο από τη δεύτερη Apple (15%).

Δειτε Επισης

Samsung: Η νέα εποχή της σειράς Galaxy Z και η εμπειρία Ultra έτοιμη να ξεδιπλωθεί
4ο CITEA Digital Cyprus Conference: Η τεχνολογία ως επιταχυντής επιχειρηματικής ανάπτυξης (video)
Στους δωρητές του TechIsland η BrainRocket-Βασικός παίχτης στον αναπτυσσόμενο τομέα της τεχνολογίας της Κύπρου
Πραγματοποιήθηκε με μεγάλη επιτυχία στη Λευκωσία το 4ο CITEA Digital Cyprus Conference (pics)
Bcentriqe.ai: Στρατηγική επέκταση στην Κύπρο για την εταιρεία με έδρα τη Silicon Valley-Φέρνει πρωτοποριακές λύσεις τεχνητής νοημοσύνης
Η αξιοποίηση των big data από τις επιχειρήσεις...Πώς και γιατί μπορούν να δώσουν ανταγωνιστικό πλεονέκτημα
Τεχνητή νοημοσύνη εν δράσει... Πώς το AI μεταμορφώνει επιχειρήσεις και κυβερνητικά συστήματα
Η τεχνολογία ως εργαλείο στα χέρια των επιχειρήσεων για αναδιαμόρφωση της εμπειρίας του πελάτη
Λευτέρης Γαροφαλάκης: «Η ασφάλεια δεν είναι αυτοσκοπός»-Το AI και η μετάβαση στα Windows 11
Khaliq Khan: Γιατί το ΑΙ μεταμορφώνει την έννοια της αξίας στους οργανισμούς