powered by

Ψήφοι ρεκόρ στα IN Business Awards 2012

Συνεχίζεται η ψηφοφορία των επιχειρηματικών βραβεύσεων της χρονιάς! Η τρίτη βδομάδα ψηφοφορίας των IN Business Awards 2012 ολοκληρώνεται αυτή την Κυριακή, 28 Oκτωβρίου, με το σύνολο των ψήφων να ξεπερνά μέχρι στιγμής τις 9.000!

Και φέτος 45 υποψήφιοι διαγωνίζονται σε 9 κατηγορίες βράβευσης: Επιχείρηση, Μικρομεσαία Επιχείρηση, Μάνατζερ, Εταιρική Κοινωνική Ευθύνη, Νέο προϊόν / Υπηρεσία, Βιομηχανία / Μεταποίηση, Υπηρεσίες, Best Workplace / Εργοδότης Προτίμησης, Κύπριος Επαγγελματίας / Επιχειρηματίας που Διαπρέπει στο Εξωτερικό. Tαυτόχρονα, δύο βραβεία θα είναι τιμητικά και θα δοθούν όπως κάθε χρόνο από την Επιτροπή Αξιολόγησης, το Lifetime Achievement Αward και το Young Business Leader Award εις μνήμην Άντη Χατζηκωστή

Οι αναγνώστες μπορούν να συνεχίσουν να ψηφίσουν μέσω ψηφοδελτίου που βρίσκεται στο τεύχος Οκτωβρίου και θα επαναδημοσιευθεί στο τεύχος Νοεμβρίου, μέσω sms, τηλεφώνου καθώς και του πόρταλ InBusinessNews.com. Όλες οι πληροφορίες για τη φετινή ψηφοφορία βρίσκονται στο περιοδικό IN Business.

Για να ψηφίσετε τώρα online, πατήστε εδώ.

 

 

 

Δειτε Επισης

Στο τεύχος Ιουνίου του περιοδικού GOLD: Η Λεμεσός ως μια πόλη συνώνυμο της φιλοδοξίας και της δυναμικής εξέλιξης
Αλ. Ιωσηφίδης: Ανήσυχη η ναυτιλιακή κοινότητα της Κύπρου-Τα στενά του Ορμούζ και τι θα δημιουργούσε μια πετρελαϊκή κρίση
Στρατηγική συμμαχία για την πολιτιστική κληρονομιά-Μνημόνιο συνεργασίας Ινστιτούτου Κύπρου και Εθνικής Επιτροπής UNESCO
Investor Day από το KPMG Startup Innovation Lab: Μια γιορτή καινοτομίας και τολμηρών ιδεών
Πρωτοπόρα η Deloitte Κύπρου... Δωμάτια θηλασμού στα γραφεία της πριν από την θέσπιση νόμου(pics)
Ξεναγήθηκε στους χώρους και τα ερευνητικά κέντρα του UCLan Cyprus ο Δ. Σκουρίδης
To Andrey & Julia Dashin’s Foundation και η Επίτροπος για τα Δικαιώματα του Παιδιού γιόρτασαν τη Διεθνή Ημέρα του Παιδιού
Πανεπιστήμιο Νεάπολις Πάφος: Πρωτοπορία στην τεχνολογική ευθύνη και την κοινωνική καινοτομία
Στην Κύπρο ο Νίκος Δένδιας για την «Αόρατη Συνωμοσία» του Ανδρέα Χατζηκυριάκου
Οι μεγάλες τάσεις και η μετεξέλιξη των ΜΜΕ: Πώς οι όμιλοι μεταμορφώνονται για να είναι βιώσιμοι και κερδοφόροι