powered by

Le Meridien και Four Seasons στο Twitter

Τον δρόμο των κοινωνικών δικτύων αποφάσισαν να ακολουθήσουν αρκετά από τα ξενοδοχεία της Κύπρου.

Διαγωνισμοί, φωτογραφίες και έξυπνες προκλήσεις προσπαθούν να ελκύσουν την προσοχή των υποψήφιων πελατών, δημιουργώντας ταυτόχρονα ένα ξεχωριστό profile για τα ξενοδοχεία.

Τα ξενοδοχεία της Λεμεσού, Le Meridien και Four Seasons αποφάσισαν να προχωρήσουν ένα βήμα παραπέρα από τις γνωστές σελίδες στο Facebook και να επεκταθούν στο Twitter, αναρτώντας τακτικά μηνύματα σε μια προσπάθεια να δημιουργήσουν «πιστούς ακόλουθους»!






 

Δειτε Επισης

Νέος πρόεδρος της Παγκύπριας Ένωσης Φαρμακοβιομηχανιών ο Αντρέας Χατζηπαναγής
CNP Ασφαλιστική: Χορηγός ασφάλειας και υγείας του ΟΠΑΠ Μαραθώνιου Λεμεσού για 9η συνεχόμενη χρονιά
Beyond Pre-Accelerator: Φοιτητικές καινοτόμες ιδέες για αντιμετώπιση των προκλήσεων στον τομέα της υγείας
Η κυπριακή ναυτιλία στα καλύτερά της... Αύξηση χωρητικότητας κυπριακού στόλου κατά 18% και εταιρειών κατά 15%
Ενίσχυση έρευνας και καινοτομίας: Επιπρόσθετη χρηματοδότηση 18 εκατ. και στρατηγική ανακατανομή πόρων από ΙδΕΚ
ΤΕΠΑΚ: To Κέντρο Αριστείας Ερατοσθένης συμβάλλει στην έγκαιρη ενημέρωση για κρίσιμα ατμοσφαιρικά φαινόμενα
TBWA\Entelia: Επικοινωνία με τη δύναμη του Disruption® και δυναμικό προβάδισμα στα brands
Δήμος Λευκωσίας: Απέσπασε το βραβείο «Πράσινη Πόλη της Κύπρου» για τη διαχείριση υδάτινων πόρων
Ιάκωβος Ιακώβου: Η σύμπραξη δημόσιου και ιδιωτικού τομέα μέσα από το success story της Hermes Airports
Δυναμική παρουσία της Πετρολίνα για άλλη μια χρονιά στον ΟΠΑΠ Μαραθώνιο Λεμεσού 2025