powered by

Le Meridien και Four Seasons στο Twitter

Τον δρόμο των κοινωνικών δικτύων αποφάσισαν να ακολουθήσουν αρκετά από τα ξενοδοχεία της Κύπρου.

Διαγωνισμοί, φωτογραφίες και έξυπνες προκλήσεις προσπαθούν να ελκύσουν την προσοχή των υποψήφιων πελατών, δημιουργώντας ταυτόχρονα ένα ξεχωριστό profile για τα ξενοδοχεία.

Τα ξενοδοχεία της Λεμεσού, Le Meridien και Four Seasons αποφάσισαν να προχωρήσουν ένα βήμα παραπέρα από τις γνωστές σελίδες στο Facebook και να επεκταθούν στο Twitter, αναρτώντας τακτικά μηνύματα σε μια προσπάθεια να δημιουργήσουν «πιστούς ακόλουθους»!






 

Δειτε Επισης

Μεγάλη αύξηση αιτήσεων για τα σχέδια του ΚΦΙΚΒ-Τα νέα κριτήρια εκτοξεύουν τις σπουδαστικές
Νέα συγχώνευση στο χώρο του marketing-Marketing LAB και Bold Marketing ενώνουν δυνάμεις
Gan Direct: Διευκολύνει οδηγούς και μειώνει το κυκλοφοριακό χάος με δύο νέες καινοτόμες υπηρεσίες
Γιόρτασαν την αποφοίτησή τους οι φοιτητές του ICAEW-Στην Κύπρο ο πρόεδρος του Ινστιτούτου
XM: Στηρίζει τον Σύνδεσμο «Μοναδικά Χαμόγελα»-Στόχος η ευαισθητοποίηση για τις σπάνιες παθήσεις
Πράσινες επενδύσεις για πιο ανθεκτικές κοινότητες-Έργα μέσω του Σχεδίου Ανάκαμψης και Ανθεκτικότητας για αντιμετώπιση της κλιματικής αλλαγής
Μικρή πτώση στον δείκτη τιμών παραγωγού στη βιομηχανία τον Ιανουάριο
Nataliya Ryaba: Το όραμα του Andrey & Julia Dashin’s Foundation, οι προσωπικοί στόχοι και η πηγή έμπνευσης
Ξεκινά τον πρώτο κύκλο επενδύσεων το 33East...Ορόσημο για το επιχειρηματικό οικοσύστημα της Κύπρου(pics)
Στη δύναμη του ΠΑΣΙΝ Απολλώνειο, Αρεταίειο, El Greco Medical και Πολυκλινική Λευκωσίας