powered by

Le Meridien και Four Seasons στο Twitter

Τον δρόμο των κοινωνικών δικτύων αποφάσισαν να ακολουθήσουν αρκετά από τα ξενοδοχεία της Κύπρου.

Διαγωνισμοί, φωτογραφίες και έξυπνες προκλήσεις προσπαθούν να ελκύσουν την προσοχή των υποψήφιων πελατών, δημιουργώντας ταυτόχρονα ένα ξεχωριστό profile για τα ξενοδοχεία.

Τα ξενοδοχεία της Λεμεσού, Le Meridien και Four Seasons αποφάσισαν να προχωρήσουν ένα βήμα παραπέρα από τις γνωστές σελίδες στο Facebook και να επεκταθούν στο Twitter, αναρτώντας τακτικά μηνύματα σε μια προσπάθεια να δημιουργήσουν «πιστούς ακόλουθους»!






 

Δειτε Επισης

Έργο για μείωση των εκπομπών αερίων θερμοκηπίου στο λιμάνι Λεμεσού-Οι συνεργάτες της κοινοπραξίας
Φιλανθρωπική φωτογραφική έκθεση «Λεμεσός Αγάπη Μου» από Totalserve και PGE&Co
Μωρά Θαύματα: Το όραμα που έγινε πραγματικότητα και οι επόμενοι στόχοι του Συνδέσμου
ΙδΕΚ: Δυναμική κυπριακή παρουσία στο φεστιβάλ καινοτομίας SLUSH 2024
Tο ασημένιο γούρι «Δέντρο της Ζωής» του Καραϊσκάκειου Ιδρύματος
Ημερίδα «20 χρόνια ανίχνευσης ακοής» από το Κέντρο Προληπτικής Παιδιατρικής «Αμερίκος Αργυρίου»
Έρχεται ο δέκατος εθνικός διαγωνισμός για ανάδειξη του καλύτερου οινοχόου της Κύπρου
Διεκδικεί επανεκλογή στο συμβούλιο του Διεθνούς Ναυτιλιακού Οργανισμού η Κύπρος-Το μήνυμα Χατζημανώλη
Η συνταγή τριών κορυφαίων επιχειρηματικών ηγετών για πετυχημένη διαχείριση του ανθρώπινου δυναμικού
Μνημόνιο συνεργασίας CMMI και NIMRD σε ερευνητικούς τομείς-«Σηματοδοτεί ένα σημαντικό ορόσημο»