powered by

Le Meridien και Four Seasons στο Twitter

Τον δρόμο των κοινωνικών δικτύων αποφάσισαν να ακολουθήσουν αρκετά από τα ξενοδοχεία της Κύπρου.

Διαγωνισμοί, φωτογραφίες και έξυπνες προκλήσεις προσπαθούν να ελκύσουν την προσοχή των υποψήφιων πελατών, δημιουργώντας ταυτόχρονα ένα ξεχωριστό profile για τα ξενοδοχεία.

Τα ξενοδοχεία της Λεμεσού, Le Meridien και Four Seasons αποφάσισαν να προχωρήσουν ένα βήμα παραπέρα από τις γνωστές σελίδες στο Facebook και να επεκταθούν στο Twitter, αναρτώντας τακτικά μηνύματα σε μια προσπάθεια να δημιουργήσουν «πιστούς ακόλουθους»!






 

Δειτε Επισης

Διεκδικούν σχολές των ελληνικών πανεπιστημίων στην Λάρνακα-«Δεν πρόκειται να δεχθούμε να αδικηθούμε»
Δικαίωσε ΕΠΑ για επιβολή προστίμου σε εταιρείες ύψους €3,3 εκ. το Διοικητικό Δικαστήριο
Titan America: Έναρξη αρχικής δημόσιας προσφοράς-Roadshow 24 εκατ. μετοχών
Παράδοση εσόδων από τον «Αγώνα Αγάπης» της Lexus Cycling Dream Team στο ίδρυμα «Ελπίδα»
CYS: Καθοριστικός ο ρόλος της τυποποίησης στη διασφάλιση προστασίας προσωπικών δεδομένων
Έκθεση EY: Οι δέκα κορυφαίες γεωστρατηγικές εξελίξεις του 2025
Titan: Ιστορικό υψηλό πωλήσεων και κερδοφορίας για τον Όμιλο για ακόμη μία χρονιά
Ηγεσία στην αλλαγή: Από την τεχνολογία στην καινοτομία
Το τρόπαιο του FIBA EuroBasket 2025 σε εμβληματικά σημεία της Κύπρου(pics)
PureHealth: Ο νέος μεγαλομέτοχος σε μεγάλα κυπριακά νοσοκομεία