powered by

Le Meridien και Four Seasons στο Twitter

Τον δρόμο των κοινωνικών δικτύων αποφάσισαν να ακολουθήσουν αρκετά από τα ξενοδοχεία της Κύπρου.

Διαγωνισμοί, φωτογραφίες και έξυπνες προκλήσεις προσπαθούν να ελκύσουν την προσοχή των υποψήφιων πελατών, δημιουργώντας ταυτόχρονα ένα ξεχωριστό profile για τα ξενοδοχεία.

Τα ξενοδοχεία της Λεμεσού, Le Meridien και Four Seasons αποφάσισαν να προχωρήσουν ένα βήμα παραπέρα από τις γνωστές σελίδες στο Facebook και να επεκταθούν στο Twitter, αναρτώντας τακτικά μηνύματα σε μια προσπάθεια να δημιουργήσουν «πιστούς ακόλουθους»!






 

Δειτε Επισης

Η τεχνολογία ως προστιθέμενη αξία στην κατοικία και η νέα πρόταση της Cablenet
Ανατροπή στην κορυφή... Ποιο λιμάνι πέρασε στην πρώτη θέση στη διακίνηση εμπορευματοκιβωτίων
Hassle-Free Living: Η λύση της Cablenet που αλλάζει τους κανόνες στο real estate
Έρευνα για τον τομέα της έξυπνης ρομποτικής από το AUB-Επιχορήγηση €100.000 από ΙδΕΚ
Σύγχρονες προκλήσεις και ευκαιρίες για τους Κύπριους εκπαιδευτικούς σε προσυνεδριακή εσπερίδα στο Πανεπιστήμιο Νεάπολις
Οι εργαζόμενοι πίσω από τη δράση: Όταν η κοινωνική ευθύνη γίνεται καθημερινή πράξη στην XM
Η Ablebook ενισχύει την προσβασιμότητα στα Costa Coffee και προσφέρει 20% έκπτωση στους κατόχους AbleCard
Μ. Χατζημανώλη: Ψηφιακός μετασχηματισμός και περιβαλλοντική βιωσιμότητα οι μεγάλες προκλήσεις για την ναυτιλία
Η ΜΟ.Κ.Α.Σ. και η δύναμη των συνεργασιών με τον ιδιωτικό τομέα κατά του χρηματοοικονομικού εγκλήματος
Σε περιπέτειες για τα πνευματικά δικαιώματα η Κύπρος-Γιατί ελλοχεύει κίνδυνος κυρώσεων από την Ε.Ε.