Oι on-line αγορές των Κυπρίων (infograph)

Τα αποτελέσματα του τρίτου τριμήνου του 2012 του συνδρομητικού εργαλείου μέτρησης και ανάλυσης online αγορών στην Κύπρο – the i report - ανακοίνωσαν η εταιρία ερευνών Evresis και η εταιρία υπηρεσιών διαδραστικού μάρκετινγκ ImarComms.

Το i report  κατέγραψε την online καταναλωτική συμπεριφορά του Κύπριου καταναλωτή για το τρίτο τρίμηνο του 2012 με τον Ιούλιο να καταγράφει την υψηλότερη αγοραστική κίνηση με 65.1%, με αύξηση 8.3% από το  αντίστοιχο τρίμηνο του 2011. Οι υπόλοιποι μήνες δεν ακολούθησαν την ίδια πορεία με τον Αύγουστο να καταγράφει 50.6% και το Σεπτέμβριο 47.1%.

Οι online αγορές δεν συνέχισαν την ιδιαίτερα ανοδική πορεία ρεκόρ του περασμένου τριμήνου  επιστρέφοντας στα αρχικά επίπεδα  του έτους  με 32.5%, καταγράφοντας μείωση 2.4% από το προηγούμενο τρίμηνο.  Σε σύγκριση με το τρίτο τρίμηνο του 2011 υπήρξε μείωση κατά 1.3%.



Το i report κατέγραψε ότι το 13.1% των συνολικών online αγορών του τρίτου τριμήνου του 2012 έγιναν από  κινητό τηλέφωνο, το 81.1% από ηλεκτρονικό υπολογιστή και το 5.7% από Tablet. Επίσης, τριπλασιάστηκαν οι online αγορές που έγιναν από το γραφείο φτάνοντας  το 14.9%.  Το 92%  των online αγορών έγιναν από το σπίτι.

«Τα αποτελέσματα του τρίτου τριμήνου του 2012 καταδεικνύουν μια πτωτική τάση η οποία θεωρείτε φυσιολογική εφόσον υπάρχει αντίστοιχη τάση με το ίδιο τρίμηνο του περασμένου χρόνου αλλά και επειδή υπήρξε μια μεγάλη αύξηση το περασμένο τρίμηνο άνευ προηγουμένου. », δήλωσε ο Διευθυντής της Evresis Νικόλας Νικολάου.  

Όσον αφορά τις κατηγορίες και τα είδη προϊόντων  που αγοράστηκαν online, το i report κατέγραψε: πρώτη την κατηγορία Ειδών Ένδυσης  με 31.7% και μείωση 4.9%, με τα αθλητικά ρούχα να μειώνονται στο 64% και τα  ρούχα εργασίας να αυξάνονται στο  49.5%. 

Δεύτερη την κατηγορία των Αεροπορικών Εισιτηρίων με 17.4% και  μείωση 9.8%.

Τρίτη την κατηγορία Συσκευών Τηλεφώνου που εκτοξεύτηκε στο 16.3%  με άνοδο 13.6%.

Όσον αφορά τις ιστοσελίδες και τα online shops απ’ όπου έγιναν οι αγορές, το i report κατέγραψε το Ebay να παραμένει το πρώτο με 58% και αυξηση 4.5%, Δεύτερη ακολουθεί η Amazon με 23.1% και αύξηση 9.4% και τρίτο το Asos με 14.3% και αύξηση 5.4%,  

Από τα Κυπριακά  eshops  η Cyprus Airways ανέβηκε στο 7.7% και τα Taxidia Mprosta στο 5.1%. 

Επίσης από τα υπόλοιπα online shops, το i report κατέγραψε ανάμεσα στα Top Ten μεταξύ άλλων - το Victoria Secret με 6%,το Play.com με 5.4%, και το beautybay με 5.1%.

«Παρόλο που αυτό το τρίμηνο δεν συνεχίστηκε η ανοδική πορεία των online αγορών σε όγκο το i report κατέδειξε αύξηση στην αξία των συναλλαγών με τα ποσά που ξοδεύτηκαν online από τους παραδοσιακούς big spenders να ξεπερνούν τις 2000 Ευρώ το τρίμηνο», δήλωσε ο Διευθύνων Σύμβουλος της ImarComms Περικλής Έλληνας.  

 

Δειτε Επισης

Ρομπότ που έπαιξαν σκάκι και bowling, και άλλα STEAM δρώμενα στο Robotex MRC 2025
Πέραν των 115.000 απαντήσεων σε ερωτήματα πολιτών από τον ψηφιακό βοηθό το πρώτο εξάμηνο λειτουργίας
Η Supermicro ανακηρύσσεται Νο.1 προμηθευτής server παγκοσμίως
Samsung: Η νέα εποχή της σειράς Galaxy Z και η εμπειρία Ultra έτοιμη να ξεδιπλωθεί
Privacy is Power: Πανευρωπαϊκή έρευνα αναδεικνύει τη σημασία της ασφάλειας στην υιοθέτηση της τεχνολογίας AI
4ο CITEA Digital Cyprus Conference: Η τεχνολογία ως επιταχυντής επιχειρηματικής ανάπτυξης (video)
Στους δωρητές του TechIsland η BrainRocket-Βασικός παίχτης στον αναπτυσσόμενο τομέα της τεχνολογίας της Κύπρου
Πραγματοποιήθηκε με μεγάλη επιτυχία στη Λευκωσία το 4ο CITEA Digital Cyprus Conference (pics)
Bcentriqe.ai: Στρατηγική επέκταση στην Κύπρο για την εταιρεία με έδρα τη Silicon Valley-Φέρνει πρωτοποριακές λύσεις τεχνητής νοημοσύνης
Η αξιοποίηση των big data από τις επιχειρήσεις...Πώς και γιατί μπορούν να δώσουν ανταγωνιστικό πλεονέκτημα