Oι on-line αγορές των Κυπρίων (infograph)

Τα αποτελέσματα του τρίτου τριμήνου του 2012 του συνδρομητικού εργαλείου μέτρησης και ανάλυσης online αγορών στην Κύπρο – the i report - ανακοίνωσαν η εταιρία ερευνών Evresis και η εταιρία υπηρεσιών διαδραστικού μάρκετινγκ ImarComms.

Το i report  κατέγραψε την online καταναλωτική συμπεριφορά του Κύπριου καταναλωτή για το τρίτο τρίμηνο του 2012 με τον Ιούλιο να καταγράφει την υψηλότερη αγοραστική κίνηση με 65.1%, με αύξηση 8.3% από το  αντίστοιχο τρίμηνο του 2011. Οι υπόλοιποι μήνες δεν ακολούθησαν την ίδια πορεία με τον Αύγουστο να καταγράφει 50.6% και το Σεπτέμβριο 47.1%.

Οι online αγορές δεν συνέχισαν την ιδιαίτερα ανοδική πορεία ρεκόρ του περασμένου τριμήνου  επιστρέφοντας στα αρχικά επίπεδα  του έτους  με 32.5%, καταγράφοντας μείωση 2.4% από το προηγούμενο τρίμηνο.  Σε σύγκριση με το τρίτο τρίμηνο του 2011 υπήρξε μείωση κατά 1.3%.



Το i report κατέγραψε ότι το 13.1% των συνολικών online αγορών του τρίτου τριμήνου του 2012 έγιναν από  κινητό τηλέφωνο, το 81.1% από ηλεκτρονικό υπολογιστή και το 5.7% από Tablet. Επίσης, τριπλασιάστηκαν οι online αγορές που έγιναν από το γραφείο φτάνοντας  το 14.9%.  Το 92%  των online αγορών έγιναν από το σπίτι.

«Τα αποτελέσματα του τρίτου τριμήνου του 2012 καταδεικνύουν μια πτωτική τάση η οποία θεωρείτε φυσιολογική εφόσον υπάρχει αντίστοιχη τάση με το ίδιο τρίμηνο του περασμένου χρόνου αλλά και επειδή υπήρξε μια μεγάλη αύξηση το περασμένο τρίμηνο άνευ προηγουμένου. », δήλωσε ο Διευθυντής της Evresis Νικόλας Νικολάου.  

Όσον αφορά τις κατηγορίες και τα είδη προϊόντων  που αγοράστηκαν online, το i report κατέγραψε: πρώτη την κατηγορία Ειδών Ένδυσης  με 31.7% και μείωση 4.9%, με τα αθλητικά ρούχα να μειώνονται στο 64% και τα  ρούχα εργασίας να αυξάνονται στο  49.5%. 

Δεύτερη την κατηγορία των Αεροπορικών Εισιτηρίων με 17.4% και  μείωση 9.8%.

Τρίτη την κατηγορία Συσκευών Τηλεφώνου που εκτοξεύτηκε στο 16.3%  με άνοδο 13.6%.

Όσον αφορά τις ιστοσελίδες και τα online shops απ’ όπου έγιναν οι αγορές, το i report κατέγραψε το Ebay να παραμένει το πρώτο με 58% και αυξηση 4.5%, Δεύτερη ακολουθεί η Amazon με 23.1% και αύξηση 9.4% και τρίτο το Asos με 14.3% και αύξηση 5.4%,  

Από τα Κυπριακά  eshops  η Cyprus Airways ανέβηκε στο 7.7% και τα Taxidia Mprosta στο 5.1%. 

Επίσης από τα υπόλοιπα online shops, το i report κατέγραψε ανάμεσα στα Top Ten μεταξύ άλλων - το Victoria Secret με 6%,το Play.com με 5.4%, και το beautybay με 5.1%.

«Παρόλο που αυτό το τρίμηνο δεν συνεχίστηκε η ανοδική πορεία των online αγορών σε όγκο το i report κατέδειξε αύξηση στην αξία των συναλλαγών με τα ποσά που ξοδεύτηκαν online από τους παραδοσιακούς big spenders να ξεπερνούν τις 2000 Ευρώ το τρίμηνο», δήλωσε ο Διευθύνων Σύμβουλος της ImarComms Περικλής Έλληνας.  

 

Δειτε Επισης

Θάνος Μιχαηλίδης: Ανοίγει το καλοκαίρι του 2026 το Palm Beach Resort-Μεγάλη τιμή η συνεργασία με την Premium Access
Shaul Keinan: Συνήθως βλέπουμε αριθμούς και επενδυτική δυναμική, αλλά...Η πραγματική αξία του Palm Beach Resort
Το μιντιακό οικοσύστημα της Κύπρου σε νέα…συχνότητα-Οι ηγέτες του χώρου αποτυπώνουν ευκρινώς την εικόνα
Στα σκαριά μεικτή τηλεργασία στο δημόσιο-Επεκτείνεται και το ευέλικτο ωράριο εργασίας
Κοινό μέτωπο ΟΕΒ-ΚΕΒΕ για την ΑΤΑ... Τα τέσσερα σημεία που τονίζουν και υποδεικνύουν στον Γιάννη Παναγιώτου
Gen Z: Χάνονται στην οθόνη, ενημερώνονται από το feed-Μεγάλη έρευνα της IMR/Πανεπιστήμιο Λευκωσίας™
Ο τομέας της διαφήμισης και της επικοινωνίας σε πορεία μετεξέλιξης…Πώς κινούνται οι διαφημιστικές εταιρείες στην Κύπρο
Φτωχότερη η ιατρική κοινότητα της Κύπρου…Έφυγε από την ζωή ο γνωστός ορθοπεδικός Νίκος Γ. Ιωάννου(video)
Tsokkos Hotels: Ανεβασμένοι τζίροι και αισθητή μείωση ζημιάς από εργασίες
Χάρις Κυνηγού Λάντα: Το νέο πιο σθεναρό τραπεζικό τοπίο και πού στοχεύει η συνένωση AstroBank με Alpha Bank