Φέρτε μια κρέμα σας στην Αλφαμέγα και πάρτε μια Jonhson’s δωρεάν

Μήπως τελειώνει η κρέμα προσώπου σας ή έχει ήδη τελειώσει; Τα πράγματα είναι απλά. Πάρτε το μισογεμάτο ή το άδειο κουτί της στην υπεραγορά Αλφαμέγα και πάρτε μία Jonhson’s Face Cream δωρεάν!


Όσο απίστευτο κι αν ακούγεται είναι γεγονός. Η πρωτοποριακή αυτή ενέργεια προέρχεται από την εταιρεία διανομής των προϊόντων Jonhson’s στην Κύπρο, την Christodoulides Bros. Όπως μας είπε, ο γενικός διευθυντής της εταιρείας Ζήνωνας Μαρκίδης πρόκειται για ένα τεστ μάρκετινγκ που θα γίνει στην Αλφαμέγα για δέκα περίπου μέρες «προκαλώντας» τον καταναλωτή να δοκιμάσει την κρέμα προσώπου Jonhson’s. «Πιστεύουμε πολύ στην αγνότητα του προϊόντος μας, όπως ακριβώς είναι τα βρεφικά προϊόντα της ίδιας εταιρείας. Πιστεύουμε στη σύγκριση κι ότι είναι κάτι που θα ικανοποιήσει τον καταναλωτή, ώστε να συνεχίσει να το αγοράζει», τόνισε.


Η επιλογή του προϊόντος έγινε τυχαία. Ο κ. Μαρκίδης σημείωσε ότι η Jonhson’s έχει λανσάρει πρόσφατα την κρέμα προσώπου με αρκετά ικανοποιητικά αποτελέσματα. «Στόχος μας με το προϊόν αυτό είναι η προσωπική υγιεινή. Οι γυναίκες δεν χρησιμοποιούν οτιδήποτε για το πρόσωπό τους, άρα θέλουμε να δείξουμε πόσο καλή είναι η ποιότητα του συγκεκριμένου προϊόντος», ανέφερε.


Από την ανταπόκριση των καταναλωτών θα εξαρτηθούν και τα επόμενα βήματα της Christodoulides Bros, αν θα συνεχίσει δηλαδή, με την ενέργεια αυτή ή αν θα κινηθεί διαφορετικά με άλλες ιδέες.


«Θέλουμε να διαφοροποιηθούμε, σε μια περίοδο που η κρίση έχει τον πρώτο λόγο», επισήμανε. Τέλος, πρόσθεσε ότι: «Αν εφησυχαστούμε, η κρίση θα μας οδηγήσει στη θάλασσα. Πρέπει να πάμε αντίθετα από το ρεύμα όπως το ψάρι τόνος, αντίθετα από την κρίση και τέτοιες ενέργειες αποτελούν ένα καλό κίνητρο για τον καταναλωτή».

 

Δειτε Επισης

Σύνδεσμος Καταναλωτών: Σοβαρές ενδείξεις για στρέβλωση στην τιμή ντόπιων μπανανών
MyPetrolina app: Δέκα μεγάλοι νικητές της χριστουγεννιάτικης εκστρατείας έλαβαν κάρτες καυσίμων κίνησης για ένα χρόνο
Υπεραγορές Αλφαμέγα: Δυναμική επέκταση στα Μανδριά Πάφου-Το νέο κατάστημα άνοιξε τις πόρτες του
Πήρε ώθηση από τις γιορτές και τα ξεπουλήματα το λιανεμπόριο-Ευοίωνες προοπτικές για το 2025 με επενδύσεις και επεκτάσεις
Οι τελικές θέσεις του Υπ. Εμπορίου για το πλαφόν σε προϊόντα-Τι θεωρείται εύλογο κέρδος και η δυνατότητα του υπουργού
Σε λαχανικά, ψάρια και κρέας οι μεγαλύτερες αυξήσεις τιμών-Μείωση σε κουλούρια, λάδι και αλεύρι
Mall of Cyprus: Ένας χρόνος θετικών αλλαγών μέσω πρωτοβουλιών Εταιρικής Κοινωνικής Ευθύνης το 2024
Εποχή των Παγετώνων: Ένα μοναδικό ταξίδι στην προϊστορία στο Kings Avenue Mall
Στα υψηλότερα επίπεδα των τελευταίων 50 ετών οι διεθνείς τιμές του καφέ-Ερχονται ανατιμήσεις
Εβδομάδα εμπορίου πράσινης γραμμής... Ο στόχος και το κάλεσμα των διοργανωτών στους επιχειρηματίες