Φέρτε μια κρέμα σας στην Αλφαμέγα και πάρτε μια Jonhson’s δωρεάν

Μήπως τελειώνει η κρέμα προσώπου σας ή έχει ήδη τελειώσει; Τα πράγματα είναι απλά. Πάρτε το μισογεμάτο ή το άδειο κουτί της στην υπεραγορά Αλφαμέγα και πάρτε μία Jonhson’s Face Cream δωρεάν!


Όσο απίστευτο κι αν ακούγεται είναι γεγονός. Η πρωτοποριακή αυτή ενέργεια προέρχεται από την εταιρεία διανομής των προϊόντων Jonhson’s στην Κύπρο, την Christodoulides Bros. Όπως μας είπε, ο γενικός διευθυντής της εταιρείας Ζήνωνας Μαρκίδης πρόκειται για ένα τεστ μάρκετινγκ που θα γίνει στην Αλφαμέγα για δέκα περίπου μέρες «προκαλώντας» τον καταναλωτή να δοκιμάσει την κρέμα προσώπου Jonhson’s. «Πιστεύουμε πολύ στην αγνότητα του προϊόντος μας, όπως ακριβώς είναι τα βρεφικά προϊόντα της ίδιας εταιρείας. Πιστεύουμε στη σύγκριση κι ότι είναι κάτι που θα ικανοποιήσει τον καταναλωτή, ώστε να συνεχίσει να το αγοράζει», τόνισε.


Η επιλογή του προϊόντος έγινε τυχαία. Ο κ. Μαρκίδης σημείωσε ότι η Jonhson’s έχει λανσάρει πρόσφατα την κρέμα προσώπου με αρκετά ικανοποιητικά αποτελέσματα. «Στόχος μας με το προϊόν αυτό είναι η προσωπική υγιεινή. Οι γυναίκες δεν χρησιμοποιούν οτιδήποτε για το πρόσωπό τους, άρα θέλουμε να δείξουμε πόσο καλή είναι η ποιότητα του συγκεκριμένου προϊόντος», ανέφερε.


Από την ανταπόκριση των καταναλωτών θα εξαρτηθούν και τα επόμενα βήματα της Christodoulides Bros, αν θα συνεχίσει δηλαδή, με την ενέργεια αυτή ή αν θα κινηθεί διαφορετικά με άλλες ιδέες.


«Θέλουμε να διαφοροποιηθούμε, σε μια περίοδο που η κρίση έχει τον πρώτο λόγο», επισήμανε. Τέλος, πρόσθεσε ότι: «Αν εφησυχαστούμε, η κρίση θα μας οδηγήσει στη θάλασσα. Πρέπει να πάμε αντίθετα από το ρεύμα όπως το ψάρι τόνος, αντίθετα από την κρίση και τέτοιες ενέργειες αποτελούν ένα καλό κίνητρο για τον καταναλωτή».

 

Δειτε Επισης

Τα πλάνα Honda και Nissan για συγχώνευση έως το 2026-Τι σημαίνει για την παγκόσμια αυτοκινητοβιομηχανία
Η μετάβαση στην ηλεκτροκίνηση... Δημιουργικό έτος στον τομέα των πωλήσεων το 2024 παγκοσμίως
Ανδρέας Χατζηαδάμου: Αυξημένη κίνηση στις υπεραγορές, αναζητούν προσφορές οι καταναλωτές
Εμπλουτίζεται το Metropolis Mall με τέσσερις νέες αφίξεις
Ο δρόμος του χαλλουμιού προς την κορυφή, οι επενδύσεις εκατομμυρίων και η ανάγκη διαφύλαξης των εξαγωγών
Γιορτινό mood στις μπουτίκ KULT
ΕΚΟ Κύπρου: Παρέδωσε την επόμενη Mercedes-Benz GLA 180 στον τρίτο νικητή του διαγωνισμού EKO Smile App
Αύξηση αξίας εργασιών του χονδρικού εμπορίου το τρίτο τρίμηνο του 2024
Διαθέσιμο το «e-kofini» για κινητές συσκευές-Η άμεση πρόσβαση και η ενημέρωση που προσφέρει
Υπεραγορές Αλφαμέγα: Ανταμείβουν τους πελάτες τους με αθλητικά είδη Kappa