Ελεύθερη πτώση στην ευρωπαϊκή αγορά αυτοκινήτου

Για άλλη μία φορά, η αδύναμη οικονομία της Ευρώπης προκάλεσε πτώση στην ταξινόμηση νέων αυτοκινήτων για δωδέκατο συνεχόμενο μήνα το Σεπτέμβριο.

Οι ταξινομήσεις στην Ισπανία υποχώρησαν 37% στην Ισπανία το Σεπτέμβριο σε σχέση με το προηγούμενο έτος και ήταν 26% χαμηλότερα στην Ιταλία. Στη Γερμανία η ζήτηση υποχώρησε 11% από το Σεπτέμβριο του 2011 στα 250.082 οχήματα και οι ταξινομήσεις υποχώρησαν 49% στην Ελλάδα.

Στη Βρετανία, οι ταξινομήσεις νέων αυτοκινήτων αυξήθηκαν 8,2% σε σχέση με το προηγούμενο έτος, που αποτελεί φωτεινή εξαίρεση, μαζί με τη Σλοβακία, όπου οι ταξινομήσεις υποχώρησαν 47% στα 7.329 οχήματα.

Με ελάχιστες εξαιρέσεις, οι περισσότερες μεγάλες αυτοκινητοβιομηχανίες υπέστησαν μειώσεις το Σεπτέμβριο. Η BMW είδε τις ταξινομήσεις αυτοκινήτων της να σημειώνουν άνοδο 4,1% σε σχέση με το προηγούμενο έτος, αυτές της Hyundai Motor ήταν υψηλότερα κατά 3,3% και αυτές της Toyota Motor κατά 0,9% από το Σεπτέμβριο του 2011.

Οι ταξινομήσεις αυτοκινήτων της Renault υποχώρησαν 29%, της General Motors κατά 16%, της Daimler κατά 6,5% και της Volkswagen κατά 8,4%, σε σχέση με το προηγούμενο έτος.

Στο εννεάμηνο, οι ταξινομήσεις οχημάτων στην Ευρώπη υποχώρησαν 7,2% έναντι του αντίστοιχου διαστήματος του προηγουμένου έτους.

Πηγή:www.capital.gr

Δειτε Επισης

Έτοιμες οι υπεραγορές για την εποχή του e-kalathi...Στην πορεία οι συζητήσεις για προσθήκες
Η συνταγή της Τρ. Κύπρου για διατήρηση υψηλής κερδοφορίας-Οι πέντε βασικές προτεραιότητες και οι επί μέρους στόχοι
Το δυναμικό τοπίο των επενδύσεων στον τομέα της φιλοξενίας και τι προσελκύει τους επενδύτες στην Κύπρο
Αυτοί είναι οι βραβευθέντες των Leaders in Hospitality Awards
Μαρία Κουρούπη: H στρατηγική της Hermes Airports για ενίσχυση της αεροπορικής συνδεσιμότητας της Κύπρου
Μίλτος Μιχαηλάς: Ενισχύσαμε την κερδοφορία μας, κερδίσαμε σημαντικές μάχες στην αγορά-Η απαρχή ενός νέου κεφαλαίου για την Alpha Bank
Τα ΜΕΔ στις εταιρείες... Δυσκολεύονται να τα φέρουν βόλτα οι μικρομεσαίες επιχειρήσεις-Τα στοιχεία της ΚΤΚ
Φιλοξενία: Οι εξατομικευμένες εμπειρίες, η απλοποίηση διαδικασιών και το κλικ σε βιώσιμους προορισμούς
FT: Συζητήσεις για επένδυση της Tesla στην Nissan-Άλμα της μετοχής της ιαπωνικής αυτοκινητοβιομηχανίας κατά 12%
Ο κύκλος δέκα ετών που έκλεισε και η νέα στρατηγική του Υφυπουργείου Τουρισμού...Έμφαση στην ποιότητα παρά την ποσότητα