Ελεύθερη πτώση στην ευρωπαϊκή αγορά αυτοκινήτου

Για άλλη μία φορά, η αδύναμη οικονομία της Ευρώπης προκάλεσε πτώση στην ταξινόμηση νέων αυτοκινήτων για δωδέκατο συνεχόμενο μήνα το Σεπτέμβριο.

Οι ταξινομήσεις στην Ισπανία υποχώρησαν 37% στην Ισπανία το Σεπτέμβριο σε σχέση με το προηγούμενο έτος και ήταν 26% χαμηλότερα στην Ιταλία. Στη Γερμανία η ζήτηση υποχώρησε 11% από το Σεπτέμβριο του 2011 στα 250.082 οχήματα και οι ταξινομήσεις υποχώρησαν 49% στην Ελλάδα.

Στη Βρετανία, οι ταξινομήσεις νέων αυτοκινήτων αυξήθηκαν 8,2% σε σχέση με το προηγούμενο έτος, που αποτελεί φωτεινή εξαίρεση, μαζί με τη Σλοβακία, όπου οι ταξινομήσεις υποχώρησαν 47% στα 7.329 οχήματα.

Με ελάχιστες εξαιρέσεις, οι περισσότερες μεγάλες αυτοκινητοβιομηχανίες υπέστησαν μειώσεις το Σεπτέμβριο. Η BMW είδε τις ταξινομήσεις αυτοκινήτων της να σημειώνουν άνοδο 4,1% σε σχέση με το προηγούμενο έτος, αυτές της Hyundai Motor ήταν υψηλότερα κατά 3,3% και αυτές της Toyota Motor κατά 0,9% από το Σεπτέμβριο του 2011.

Οι ταξινομήσεις αυτοκινήτων της Renault υποχώρησαν 29%, της General Motors κατά 16%, της Daimler κατά 6,5% και της Volkswagen κατά 8,4%, σε σχέση με το προηγούμενο έτος.

Στο εννεάμηνο, οι ταξινομήσεις οχημάτων στην Ευρώπη υποχώρησαν 7,2% έναντι του αντίστοιχου διαστήματος του προηγουμένου έτους.

Πηγή:www.capital.gr

Δειτε Επισης

Υπεραγορές Αλφαμέγα: Δυναμική επέκταση στα Μανδριά Πάφου-Το νέο κατάστημα άνοιξε τις πόρτες του
Πήρε ώθηση από τις γιορτές και τα ξεπουλήματα το λιανεμπόριο-Ευοίωνες προοπτικές για το 2025 με επενδύσεις και επεκτάσεις
Οι τελικές θέσεις του Υπ. Εμπορίου για το πλαφόν σε προϊόντα-Τι θεωρείται εύλογο κέρδος και η δυνατότητα του υπουργού
Σε λαχανικά, ψάρια και κρέας οι μεγαλύτερες αυξήσεις τιμών-Μείωση σε κουλούρια, λάδι και αλεύρι
Mall of Cyprus: Ένας χρόνος θετικών αλλαγών μέσω πρωτοβουλιών Εταιρικής Κοινωνικής Ευθύνης το 2024
Εποχή των Παγετώνων: Ένα μοναδικό ταξίδι στην προϊστορία στο Kings Avenue Mall
Στα υψηλότερα επίπεδα των τελευταίων 50 ετών οι διεθνείς τιμές του καφέ-Ερχονται ανατιμήσεις
Εβδομάδα εμπορίου πράσινης γραμμής... Ο στόχος και το κάλεσμα των διοργανωτών στους επιχειρηματίες
Μείωση 11,2% στα αυγά εκκόλαψης για κρεατοπαρωγή τον περασμένο Νοέμβριο
H νέα τηλεοπτική διαφήμιση της Nespresso με τον George Clooney που γίνεται...Detective George(vid)