Αύξηση 28% στους επιβάτες που μετέφερε το μήνα Μάρτιο ανακοίνωσε η RYANAIR. Η κίνηση αυξήθηκε σε 6.67 εκ. πελάτες από 5.2 πέρσι τον αντίστοιχο μήνα, ενώ ο συντελεστής πληρότητας αυξήθηκε κατά 10 μονάδες αγγίζοντας το 90%.
Παράλληλα, η ετήσια κίνηση μέχρι τον Μάρτιο αυξήθηκε κατά 11% σε 90.5 εκ πελάτες.
Ο Kenny Jacοbs, διευθυντής Marketing της Ryanair, απέδωσε την αύξηση στη νέα πολιτική εξυπηρέτησης πελατών που ξεκίνησε στα τέλη του 2013, όταν ο διευθύνων σύμβουλος της Ryanair, Michael O'Leary, παρουσίασε τη νέα στρατηγική.
Οι νέες πολιτικές περιλαμβάνουν τη δυνατότητα μεταφοράς περισσότερων χειραποσκευών, την κατανομή των θέσεων και τη μείωση στις επιπρόσθετες χρεώσεις.
Η εταιρεία είπε ότι η αύξηση επιτεύχθηκε λόγω αλλαγών στο πτητικό πρόγραμμα της για να εξυπηρετήσει όσους ταξιδεύουν για επαγγελματικούς σκοπούς και θέλουν να φτάσουν στο προορισμό τους εντός της ημέρας.
Πηγή: Guardian