Η Lego αποκάλυψε τα σχέδιά της για ανανέωση κι ενίσχυση του brand της. Αποφάσισε να μοιράσει τις ευθύνες του μάρκετινγκ ανάμεσα σε δύο πρόσωπα που προσλήφθηκαν πρόσφατα. Την Julia Goldin, marketing chief της Revlon, και τον managing director της Google Loren Shuster.
Η Goldin θα γίνει CMO της Lego και εκτελεστικός αντιπρόεδρος. Ο Διευθύνων Σύμβουλος της Lego Jørgen Vig Knudstorp είπε ότι η Goldin θα μοιραστεί κάποια καθήκοντα με το νεοφερμένο Shuster, ο οποίος θα γίνει ο Γενικός Εμπορικός Διευθυντής και εκτελεστικός αντιπρόεδρος.
Και οι δύο νέες προσλήψεις θα ενταχθούν στην Lego από την 1η Ιανουαρίου του επόμενου έτους και θα επικεντρωθούν στην προώθηση της καινοτομίας και να ενισχύσουν την παγκόσμια παρουσία της εταιρείας.
ΠΗΓΗ: marketingmagazine.co.uk