Είναι δυνατόν για ένα brand να διατηρήσει την ηγετική του θέση στις καρδιές και προτιμήσεις των Κυπρίων καταναλωτών για πάντα; Ποιες είναι οι στρατηγικές των επιχειρήσεων για να το πετύχουν; Εκπρόσωποι της BMW (Char. Pilakoutas Group), της Carlsberg (Photos Photiades Distributors) και της Starbucks στην Κύπρο καθώς και των OJO Sunglasses, χορηγοί του 4ου Brand Congress το οποίο διοργάνωσε η IMH, δίνουν απάντηση στα ερωτήματα.
Σύμφωνα με τον Assistant Marketing Manager για τη BMW (Char. Pilakoutas Group) Γιώργο Ρούσο το μυστικό επιτυχίας της BMW είναι η προσφορά πολλών επιλογών σε στυλ, σε τεχνολογία αλλά και τιμή, καλύπτοντας παράλληλα όλες τις τρέχουσες ανάγκες του αγοραστή αλλά και τις μελλοντικές.
Η Carlsberg για να διατηρήσει την ηγετική της θέση στην κυπριακή αγορά εφαρμόζει δύο στρατηγικές όπως εξηγεί ο Λούης Κάγκας, Brand Manager της Carlsberg (Photos Photiades Distributors). Η πρώτη είναι η συνεχής διεξαγωγή ερευνών για την εξεύρεση των αναγκών των πελατών και η δεύτερη αφορά την καινοτομία με τη προσφορά νέων προϊόντων.
Όπως σημειώνει η Παμπίνα Μυλωνά, HR Generalist της Starbucks Cyprus, το μεγαλύτερο πλεονέκτημα της Starbucks είναι η ικανότητά της να προσαρμόζεται στις τάσεις της αγοράς αλλά και στο να τις δημιουργεί.
Τέλος, ο Νίκος Μεσολογγίτης, CEO & Founder των OJO Sunglasses, σημειώνει πως πρέπει να δίνεται μεγάλη σημασία στην ποιότητα ενός προϊόντος/υπηρεσίας και στην κατάλληλη τιμολόγησή. Ένα σημαντικό στοιχείο είναι και η στελέχωση των καταστημάτων με άρτια καταρτισμένο προσωπικό που είναι και το πρόσωπο- καθρέφτης της επιχείρησης.