Η TikToker Μαριάννα Δημητρίου μας μιλά για το influencer marketing

Είκοσι influencers, εκπρόσωποι του κυπριακού influencer marketing από όλους τους τομείς, συναντούν το τεύχος Φεβρουαρίου του περιοδικού IN Business και μιλούν για την απόφασή τους να ασχοληθούν επαγγελματικά με το Instagram και το TikΤok.

Αναφέρονται στις συνεργασίες και στα προϊόντα που προβάλλουν μέσω του ισχυρού αυτού εργαλείου προώθησης, στις κόκκινες γραμμές τους, στις προκλήσεις που αντιμετωπίζουν και απαντούν στα αρνητικά comments.

Ανάμεσά τους, η γνωστή TikToker Μαριάννα Δημητρίου, η οποία μας αποκαλύπτει, μεταξύ άλλων, τις ιδέες πίσω από τα post της και μας μιλά για τη σημασία του σταθερού περιεχόμενου.

  • Επάγγελμα influencer                                                                                         

Αυτός που κουβαλάει τον τίτλο του Influencer, για μένα είναι άτομο το οποίο ασχολείται αποκλειστικά με αυτό. Χρειάζεται πολύ κόπο και χρόνο. Εξαρτάσαι αποκλειστικά από αυτό ακόμη και για να ζήσεις. Για κάποιους είναι αποκλειστικό επάγγελμα και δίνουν το 100%. Έχουν τη δύναμη να επηρεάσουν κόσμο με ό,τι προϊόν και να πλασάρουν λόγω της προσωπικότητάς τους. Δεν μπορεί οποιοσδήποτε να το κάνει.

  • Περισσότερο internetainer

Δεν θεωρώ τον εαυτό μου influencer και δεν νομίζω ότι αποτελεί επάγγελμα, τουλάχιστον στην Κύπρο. Στο εξωτερικό, ναι. Δεν ξεκίνησα το ΤikΤok με αυτό τον σκοπό. Τώρα, αν υπάρχουν κάποιες επαγγελματικές προτάσεις, καλοδεχούμενες. Και ποιος δεν θα ήθελε ένα έξτρα εισόδημα. Θεωρώ τον εαυτό μου περισσότερο internetainer. Αγαπώ αυτό που κάνω, την επαφή που έχω με τον κόσμο και το βλέπω ως χόμπι.

  • Επιτυχείς συνεργασίες

Υπάρχουν πολλές και συνεχείς προκλήσεις. Επειδή ο συνεργάτης, συνήθως, στηρίζεται σε σένα για ιδέες προώθησης, η κάθε συνεργασία μεταμορφώνεται σε πρόκληση. Παύεις πλέον να σκέφτεσαι τα ποσά. Προτεραιότητα σου είναι η επιτυχία μίας συνεργασίας και αυτή είναι η μεγαλύτερη ικανοποίηση.

  • Αίσθημα σιγουριάς

Οτιδήποτε μεγαλύτερο από αυτό που ήδη κάνεις, θεωρείται ευκαιρία. Οι μακροχρόνιες και πιο σταθερές συνεργασίες με μεγάλα brands είναι ευκαιρίες που θέλεις να αδράξεις, καθώς σου προσφέρουν σιγουριά.

  • Θετική ενέργεια

Ποτέ δεν υπήρξαν άλλα άτομα πίσω από αυτό που κάνω, εκτός από την οικογένειά μου και καλούς φίλους που υποστηρίζουν τις ενέργειές μου και με ωθούν να πάω πιο ψηλά. Η θετική ενέργεια των ανθρώπων γύρω μου είναι πολύ σημαντική για μένα, γιατί είναι η τροφή που παίρνω για να συνεχίσω δυναμικά αυτό που κάνω.

  • Προσωπικές ιδέες

Οι ιδέες για τα posts μου είναι καθαρά προσωπικές. Προέρχονται από τη φαντασία, την καθημερινότητα και την εμπειρία. Μου έχει τύχει να δημιουργήσω ήδη τη διαφήμιση, ενώ μιλούσα με συνεργάτη στο τηλέφωνο και μου έλεγε τι ήθελε. Του έδωσα την ιδέα και συμφωνήσαμε επιτόπου.

  • Σταθερό περιεχόμενο

Επιτυχημένα θεωρώ τα accounts, τα οποία έχουν ένα σταθερό content, έτσι ο ακόλουθος ξέρει τι θα δει και τι να αναμένει. Σε κάνει follow ένα άτομο, για παράδειγμα, γιατί είδε ότι ζωγραφίζεις και θέλει να δει περισσότερα, διότι τον ενδιαφέρει η τέχνη. Δεν γίνεται το επόμενο βίντεο που ανεβάζεις, να μιλά για μαγειρική ή για χορό.

  • Θαυμάζω την kallmekris

Προσωπικά θαυμάζω την kallmekris. Είναι το είδωλό μου, γιατί το στοιχείο της είναι η κωμωδία και δεν ξεφεύγει από αυτό. Η κοπέλα άνοιξε άλλο λογαριασμό τελευταίως, γιατί ήθελε να κάνει transition. Εκτιμώ ότι ήταν μια έξυπνη κίνηση ο νέος λογαριασμός, ώστε να μην επηρεαστεί ο σταθερός της, που είναι κωμικού περιεχομένου.

  • Απέρριψα προτάσεις

Έχω απορρίψει πελάτες για συνεργασία. Είπα όχι σε προτάσεις όχι μόνο γιατί το προϊόν δεν με αντιπροσώπευε αλλά και γιατί το άτομο, το οποίο με προσέγγισε, δεν ήταν επαγγελματίας και κατάλαβα ότι θα δημιουργείτο πρόβλημα. Μέχρι τώρα, πάντως, προώθησα προϊόντα δοκιμασμένα από μένα, οπότε δεν είχα θέμα με την ποιότητά τους.

  • Κωμικές δημοσιεύσεις

Έχω βάλει κόκκινες γραμμές σε promotions. Το κοινό μου είναι πολύ σημαντικό για μένα και δεν θα ήθελα να το χάσω. Δεν θέλω να νιώθει ότι οι δημοσιεύσεις μου δεν το καλύπτουν για τον ένα ή τον άλλο λόγο. Προσπαθώ πάντα να κρατώ το ενδιαφέρον ακόμα και στα διαφημιστικά posts. Το content μου είναι καθαρά κωμικό, οπότε και στις συζητήσεις για τις συνεργασίες μου ξεκαθαρίζω πρώτα ότι κάνω μόνο τέτοιου τύπου δημοσιεύσεις και μετά προχωρούμε στις επιμέρους συζητήσεις. Αυτό θέλει και αγαπάει ο κόσμος σε μένα. Την κωμωδία.

  • Στόχοι και όνειρα

Ευτυχώς, δεν έχω συχνά hate comments, αλλά όταν έχω φροντίζω να μην εμφανιστώ ξανά στο for you page τους. Ο επόμενος μου στόχος, όπως και για κάθε TikΤoker, είναι να γίνω verified. Μετά από αυτό δεν ξέρω τι θα γίνει. Έχω όμως κι εγώ τα δικά μου όνειρα και αναμένω. Εξάλλου, τη ζωή χωρίς όνειρα τι να την κάνεις...

Το who-is-who της Μαριάννας Δημητρίου

  • Επάγγελμα: Ιατρικός επισκέπτης
  • Ετών: 43
  • @mariannadim25, Instagram: 6.2k followers, TikΤok: 300k followers
  • Συνεργασίες με brands: Jailbirds, TGI Fridays, Shark, Foody, Neo Plaza, Naga και άλλα

 

Δειτε Επισης

Φεύγει από τη NAGA μετά από δέκα χρόνια o Ben Bilski-Προχωρά σε νέα εγχειρήματα
Το Foody αποκτά νέο Managing Director στην Κύπρο
Η Μαριάννα Χατζηαντωνίου εκτελεστική αντιπρόεδρος στην Energame
Νέα καθήκοντα και διευθυντής τομέα ραδιοφώνου στο Alpha radio ο Παναγιώτης Όθωνος
HUMED: Η πρωτοπόρος εταιρεία δύο φοιτητών που βάζουν την Κύπρο ψηλά στον διεθνή χάρτη της οδοντιατρικής
Νέος COO της Intership ο Capt. Michael P. Elwert
E&G Economides LLC: Η Βιργινία Αδαμίδου προάγεται σε Συνέταιρο της Εταιρείας
Θλίψη ΠΕΟ για τον θάνατο του ΓΓ ΣΕΒΕΤΤΥΚ Χαράλαμπου Πρατσή
Η πολυσχιδής προσφορά του Αλέκου Γαβριηλίδη στην αρχιτεκτονική της Κύπρου
PASCAL International Education: Oλιστική ανάπτυξη των παιδιών και συνεχής ανάπτυξη στο επίκεντρο της στρατηγικής