Κ. Ιακωβίδης: Τι έμαθαν οι επιχειρήσεις από τον κορωνοϊό

InBusinessNews  13/07/2020 17:49
Κ. Ιακωβίδης: Τι έμαθαν οι επιχειρήσεις από τον κορωνοϊό

Κ. Ιακωβίδης: Τι έμαθαν οι επιχειρήσεις από τον κορωνοϊό

InBusinessNews  13/07/2020 17:49
Σε παρέμβαση του στο διαδικτυακό Παγκύπριο Συνέδριο Μικρομεσαίων Επιχειρήσεων ο Γενικός Διευθυντής της Great Place to Work Κυριάκος Ιακωβίδης, έστειλε μήνυμα πως σε περιόδους κρίσεων γεννιούνται ηγέτες, νοούμενου ότι χαρακτηρίζονται από συναισθηματική αυτογνωσία και πειθαρχία.

RELATED ARTICLES


«Την περίοδο του lockdown μιλήσαμε με αρκετά στελέχη επιχειρήσεων. Όλοι αντιλαμβανόμαστε όταν αντιμετωπίζουν προβλήματα, δεν είναι δύσκολο να διακρίνουν τα θετικά. Οι επιχειρήσεις όμως άρχισαν να υιοθετούν πρακτικές που στη συνέχεια θα αποκομίσουν οφέλη και κέρδη», είπε.

Κατά τον κ. Ιακωβίδη, ο ψηφιακός σχηματισμός και η βελτίωση του ανοίγει νέες προοπτικές όπως υπάρχουν και άλλα πράγματα.

«Οι κυπριακές επιχειρήσεις αντέδρασαν και προσαρμόστηκαν γρήγορα. Δεν μπορούμε να αποδώσουμε μόνο αυτή την αντίδραση στο αντανακλαστικό ένστικτο επιβίωσης, ούτε στο επιχειρηματικό δαιμόνιο του Κύπριου επιχειρηματία. Διαπιστώσαμε ότι οι ιερές αγελάδες δεν είναι τόσο ιερές τελικά. Είδαμε να δημιουργούνται ομάδες από διαφορετικά τμήματα να φτιάχνουν έργα. Ανακαλύψαμε την αξία των διαφορετικών ομάδων που μπορούν να οδηγήσουν ένα οργανισμό μπροστά. Ανακαλύψαμε ότι δεν βλάπτει την υγείας μια επιχείρησης η αυξημένη εμπιστοσύνη προς το ανθρώπινο δυναμικό τους», τόνισε.

Προχωρώντας ένα βήμα παραπέρα ανέφερε πως όλοι γνωρίζουμε το πώς νιώθει κάθε εργαζόμενος.

«Η ασφάλεια που νιώθει επηρεάζει την παραγωγικότητα του και τα χρηματοοικονομικά αποτελέσματα μιας επιχείρησης. Την περίοδο της πανδημίας εξ’ ανάγκης έπρεπε οι επιχειρηματίες να νοιαστούν για τους ανθρώπους τους. Πολλοί επιχειρηματίες ανακάλυψαν πως το να νοιάζονται για το προσωπικό τους ήταν επωφελές και για τους ίδιους», σημείωσε.

Το τελευταίο που είχαμε συναντήσει την περίοδο του lockdown σύμφωνα με τον Κυριάκο Ιακωβίδη είναι ένα ξεσκόνισμα προϊόντων και καταναλωτών.
 
«Μάθαμε τότε ποια είναι η αξία τους και ποια η συμπεριφορά τους. Η κρίση ανάγκασε επιχειρήσεις να διώξουν και προϊόντα και πελάτες. Πλέον σκέφτονται πιο πολύ τα προϊόντα που έχουν άξια. Εύχομαι αυτή τη φορά να μάθουμε από την κρίση και να γίνουμε όλοι πιο σοφοί», κατέληξε.
Για να σχολιάσετε κάντε κλικ εδώ

Σχετικά Άρθρα

Πίσω στην αρχή της σελίδας