Νάσια Κωνσταντίνου: Ο store manager πρέπει να εμπνέει εμπιστοσύνη

InBusinessNews  17/08/2019 08:44
Νάσια Κωνσταντίνου: Ο store manager πρέπει να εμπνέει εμπιστοσύνη

Νάσια Κωνσταντίνου: Ο store manager πρέπει να εμπνέει εμπιστοσύνη

InBusinessNews  17/08/2019 08:44

Κύρια αρμοδιότητά της store manager του Beauty Line, My Mall, Νάσια Κωνσταντίνου είναι να διασφαλίζει την ομαλή λειτουργία του καταστήματος, με απώτερο σκοπό την καλύτερη εξυπηρέτηση του πελάτη. Ως store manager θεωρεί απαραίτητο το προσωπικό να τηρεί τους κανόνες όσον αφορά το ωράριο, τη στολή και γενικά την εμφάνισή του, αλλά και τις διαδικασίες λειτουργίας.

RELATED ARTICLES


Η αρχή της μέρας
Το προσωπικό του καταστήματος φθάνει μια ώρα πριν από το άνοιγμα, αναφέρει η κ. Κωνσταντίνου, η οποία ενημερώνει κάθε μέρα την ομάδα της για τις τρέχουσες προσφορές και τις ημερήσιες προτεραιότητες. Ακολουθεί η εποπτεία όσον αφορά την καθαριότητα, μετά η τακτοποίηση των προϊόντων και του ταμείου, όπως επίσης ο έλεγχος του αποθέματος και των παραγγελιών. Ολοκληρώνοντας αυτές τις διαδικασίες, το κατάστημα ανοίγει στις 9 και είναι στη διάθεση του πελάτη.

Τα συν του χαρακτήρα 
«Ένας store manager πρέπει να διαθέτει ακεραιότητα χαρακτήρα, ώστε να είναι σταθερός στις απόψεις και τις αποφάσεις του, να διαθέτει υπευθυνότητα και πνεύμα ομαδικότητας, να εμπνέει εμπιστοσύνη και εχεμύθεια, με στόχο να διατηρεί κλίμα συνεργασίας και καλής επικοινωνίας», σημειώνει. Εξίσου σημαντικός είναι ο σεβασμός στις ανάγκες των υφισταμένων του, αλλά και ο έπαινος στην προσπάθεια για καλύτερη απόδοση, ειδικά σε περιόδους μεγάλης κίνησης, όπως είναι οι γιορτές των Χριστουγέννων.

Η αρχή της ομαδικότητας 
Μια από τις μεγαλύτερες προκλήσεις η ίδια θεωρεί την επιτυχή διαχείριση ενός ιδιαίτερα δυναμικού καταστήματος της αλυσίδας, κάτι που εξαρτάται σε μεγάλο βαθμό από την τάξη, τη συνεργασία και την ομαδικότητα κατά τη διεκπεραίωση των εργασιών. Μια ακόμα πρόκληση είναι να διατηρείται γραμμή επικοινωνίας και αλληλοσεβασμού μεταξύ της ομάδας της, αλλά και με τα άτομα που συνεργάζονται καθημερινά μαζί τους. 

Η χαρά της επικοινωνίας 
«Από όλα τα καθήκοντα που έχω απολαμβάνω περισσότερο την εξυπηρέτηση των πελατών. Χαίρομαι όταν τους κάνω να αισθάνονται όμορφα και να φεύγουν έχοντας την επιθυμία να μας επισκεφθούν ξανά», λέει, προσθέτοντας πως για την ίδια αποτελεί πρόκληση ο χειρισμός προβληματικών καταστάσεων χωρίς προσβολές, εντάσεις, άγχος και πανικό. Λιγότερο ενδιαφέρον κομμάτι της δουλειάς της είναι για την ίδια το διαδικαστικό. 

Από νωρίς στα δύσκολα
Μεγαλύτερο επίτευγμά της θεωρεί το γεγονός ότι η εταιρεία της εμπιστεύτηκε, σε αρκετά νεαρή ηλικία πριν από 10 χρόνια, τη διοίκηση του καταστήματος στο My Mall, το οποίο βρισκόταν στο ξεκίνημά του και μετατράπηκε σε ένα από τα πρώτα σε επισκέψεις σημεία πώλησης στην αλυσίδα Beauty Line. 

C.A. Papaellinas 
Ο όμιλος διαθέτει 35 καταστήματα σε όλη την Κύπρο, με ξεχωριστό χαρακτήρα, όπως τα Beauty Line, Holland and Barrett, Yves Roche και Selekt. Επίσης, δραστηριοποιείται στον χώρο της χονδρικής σε FMCB, με brands, όπως, Kleenex, Lucozade, Aquafresh, Sensodyne, Nannys, Nannys Fresh και Huggies, καθώς επίσης και στα καλλυντικά, με μάρκες, όπως, Chanel, La Prairie, Hermes, Dolce And Gabbana, Narciso Rodriguez, Ellie Saab, Bulgari και Alaia. Κατέχει, ακόμα, ηγετική θέση στα φάρμακα και σε άλλα είδη φαρμακείου.

Για να σχολιάσετε κάντε κλικ εδώ

Σχετικά Άρθρα

Πίσω στην αρχή της σελίδας