Κ. ΜΙΧΑΗΛ: Η τέχνη των κόμπων λέγεται macrame

Γνώρισε τη τέχνη του macramé από ένα φίλο του και αμέσως τον κέρδισε: «Μπορώ να πω με σιγουριά ότι αυτή με διάλεξε πρώτη κι όχι εγώ αυτή. Άρχισα με υπομονή να τη μαθαίνω και στη συνέχεια να εκφράζομαι μέσα από αυτή, συνδυάζοντας χρώματα και μοτίβα». Θεωρείται η τέχνη της κομποδεσίας, των καλλιτεχνικών κόμπων, και γίνεται χωρίς την ανάγκη ειδικού εξοπλισμού.
 
Προέρχεται από τις Αραβικές Χώρες, όπου χρησιμοποιήθηκε για ρούχα, είδη προικός και διακοσμητικά τοίχων. Αργότερα εξαπλώθηκε σε Ευρώπη και Λατινική Αμερική, όπου εξελίχθηκε για τη δημιουργία κοσμημάτων. «Την αγάπησα πραγματικά. Λειτουργεί σε μένα σαν διαλογισμός, κάτι που με βοηθάει συναισθηματικά και πνευματικά», ομολογεί ο δημιουργός.
 
Γι’ αυτό τον λόγο βρήκε ένα όνομα για το brand του, που εκφράζει αγνότητα και πνευματικότητα: «Ένα φυτό που συμβολίζει αυτές τις αξίες είναι ο λοτός, ο οποίος φυτρώνει σε λάσπη, αλλά εξελίσσεται σε ένα όμορφο λουλούδι στην επιφάνεια του νερού. Το μπλε είναι ένα χρώμα που αγαπώ, εκφράζει την ηρεμία και θεωρείται το πιο προστατευτικό από όλα τα χρώματα. Έτσι γεννήθηκε το Blue Lotus Macramé».
 
Μια από τις πρώτες και σημαντικές δημιουργίες του ήταν το κολιέ, queen of fairies, που έφτιαχνε για μέρες χωρίς προσχέδιο, κάτι που αν και τον τρόμαξε αρχικά, ακολούθως βλέποντας το να ολοκληρώνεται, ήταν εκείνο που τον έπεισε πως αξίζει να συνεχίσει με την τέχνη αυτή. Οι δημιουργίες του βρίσκονται στο κατάστημα Pragma Project στη Λεμεσό και στις σελίδες του brand στα social media. Αποτελούνται από διάφορα σχέδια και μοτίβα, απλά ή σύνθετα και απευθύνονται σε άντρες και γυναίκες, περιλαμβάνοντας κολιέ, βραχιόλια, σκουλαρίκια και δακτυλίδια. Είναι φτιαγμένες κυρίως από κλωστή κερωμένου πολυεστέρα, που είναι υλικό ανθεκτικό και διαθέσιμο σε πολλά χρώματα, ενώ χρησιμοποιεί και διάφορους ημιπολύτιμους λίθους. Αυτό που χαρακτηρίζει τη δουλειά του είναι το παιχνίδι χρωμάτων και μοτίβων: «Ιδιαίτερα στην κατηγορία των κολιέ κάθε κομμάτι είναι μοναδικό, δεν θα μπω στη διαδικασία να φτιάξω ένα δεύτερο ίδιο. Στην περίπτωση που μου ζητηθεί κάτι τέτοιο, το συζητάω με τον πελάτη και αυτό που παραδίδω δεν είναι πανομοιότυπο με το προηγούμενο».
 
Το κόστος μιας δημιουργίας του κυμαίνεται από τα πέντε ευρώ για απλά βραχιόλια μέχρι και τα 170 ευρώ για πιο σύνθετα κομμάτια. Με τη νέα χρονιά στοχεύει να παρουσιάσει μια έκθεση κοσμημάτων, κυρίως με μεγάλα κομμάτια, ενώ αυτό το διάστημα ετοιμάζει μαζί με συνάδελφό του ένα pop-up shop για τις 28 με 31 Δεκεμβρίου στον πολυχώρο Beat bazaar στη Λεμεσό. Εκεί, όπως και στο κατάστημα Pragma Project, θα παρουσιαστούν illustrations από τις σειρές του Ιnner galaxies και The Cyprus project, που βρίσκονται κάτω από το brand Kleanthis Michael - Illustration design, με το οποίο επίσης δραστηριοποιείται.
 

Δειτε Επισης

Global Chief Transformation Officer της Ogilvy ο Αντώνης Κόχειλας-Ποια τα νέα του καθήκοντα
Paul Sies: Μετά την αποχώρηση από Cyprus Airways, αναλαμβάνει CEO στην Journey Mentor
Με τον Σταυρό του Τάγματος Αξίας της Γερμανίας τιμήθηκε ο Καθηγητής Νικόλαος Ζαμπόγλου
Παρασημοφόρηση του επίτιμου Προξένου του Βελγίου Μάριου Ε. Λανίτη από το βελγικό κράτος
Danos Group: Νέος Chief Marketing Officer ο Κυριάκος Κοιλιάρης
Δρ. Τριαντάφυλλος Στυλιανόπουλος: Ο Κύπριος ερευνητής που εξασφάλισε €2,5 εκ. επιχορήγηση από την Ε.Ε.
Μάριος Γιωργούδης: Η επόμενη μέρα της αποχώρησης από τη θέση του γενικού διευθυντή του TechIsland
Ξάνθος Σαρρής: Ένας μεγάλος επιχειρηματίας, ηγέτης, και άνθρωπος
Ο Κύπριος Hassabis που διαπρέπει στον τομέα του AI και έγινε... ιππότης στο Ηνωμένο Βασίλειο
Φεύγει από τη NAGA μετά από δέκα χρόνια o Ben Bilski-Προχωρά σε νέα εγχειρήματα