Πυρετός για το «deadline» της CYTA

Πυρετός εργασιών επικρατεί σε μεγάλα και μικρά διαφημιστικά γραφεία τα οποία τρέχουν να προλάβουν το τελεσίγραφο της Παρασκευής (5 Αυγούστου) που έχει θέσει η CYTA για την υποβολή δημόσιων προσφορών για την εξεύρεση διαφημιστικού γραφείου το οποίο θα αναλάβει εξ ολοκλήρου τόσο τις υπηρεσίες προβολής και επικοινωνίας όσο και τις διαφημιστικές υπηρεσίες του ημικρατικού οργανισμού για περίοδο δύο χρόνων.

Σύμφωνα με πληροφορίες του InBusinessNews μερικά διαφημιστικά γραφεία εργάζονται πυρετωδώς 24/7 για τη συμπλήρωση των σχετικών εντύπων, ενώ έχουν καλέσει μάλιστα και συμβούλους από το εξωτερικό για να τους δώσουν τα φώτα τους με βάση και τη δική τους εμπειρίας για τις πρακτικές που ακολουθούνται στο εξωτερικό για παρόμοιας φύσεως διαφημιστικές εκστρατείες αναλόγου εμβέλειας οργανισμών.

Αξίζει να σημειωθεί πως μέχρι πρότινος η CYTA διατηρούσε συμβόλαια με τέσσερα διαφορετικά διαφημιστικά γραφεία εκ των οποίων το καθένα είχε αναλάβει μέρος της διαφημιστικής εκστρατείας και προβολής του ημικρατικού οργανισμού. Στην παρούσα φάση, η CYTA έκρινε ορθότερο όπως αναθέσει όλες τις υπηρεσίες διαφήμισης, προβολής και επικοινωνίας σε ένα και μόνο διαφημιστικό γραφείο.

Δειτε Επισης

Ισχυρές προσωπικότητες του κυπριακού επιχειρείν στο πλευρό του Χαράλαμπου Προύντζου
Η κριτική και η αναγνώριση του έργου που επιτελεί ο Γιάννης Παναγιώτου
Το μέγεθος της Eurobank ιδίοις ομάσσοι-Μια μοναδική εμπειρία
Η ενιαία εποπτική αρχή και η «μονοκόμματη» στάση του Δικηγορικού Συλλόγου
Οι «δηλητηριασμένες» λέξεις του Χρήστου Στυλιανίδη που εξόργισαν τον John Christodoulou
Η φημολογία για Κεραυνό-Κουμή και η... ψήφος εμπιστοσύνης που πήραν από Χριστοδουλίδη
Επιχειρηματικό κέντρο μάι άς
Έπλεξε το εγκώμιο και έστειλε μηνύματα για τον Διοικητή Ηροδότου ο Αγκαστινιώτης
Τι βρέθηκε στο… μενού εξόρμησης Κωνσταντίνου Πετρίδη και Παύλου Ιωάννου στα ορεινά
Η Black Friday που ατόνησε και ο θεσμός που πρέπει να βρει ξανά την χαμένη του αίγλη