Αγορά καφέ: Από τον κυπριακό στο φρέντο

Πέραν των μεγάλων αλυσίδων καφέ, τα τελευταία χρόνια δυναμικά στην αγορά έχουν εισέλθει και τα μαγαζιά τα οποία προσφέρουν καφέ για τον δρόμο (to go).

Παράλληλα, πολλοί επιχειρηματίες αποφάσισαν να δημιουργήσουν τα δικά τους καταστήματα με κόνσεπτ που ομοιάζει με αυτό των αλυσίδων, δηλαδή της προσφοράς ροφημάτων καφέ κυρίως με βάση τον εσπρέσο αλλά και σε χαμηλή τιμή.

Είναι προφανές ότι την τελευταία δεκαετία οι συνήθειες των καταναλωτών έχουν διαφοροποιηθεί και μάλιστα σε μεγάλο βαθμό. Προηγουμένως οι κυριότερες καφέδες προτίμησης στην εγχώρια αγορά ήταν ο κυπριακός και το φραπέ, ενώ σε αυτούς μπορούν να προστεθούν οι ζεστοί στιγμιαίοι καφέδες και ο γαλλικός.

Οι αλυσίδες καφετεριών που διέδωσαν στην Κύπρο τον εσπρέσο και τα «παιδιά» του σε συνδυασμό με τον όλο και περισσότερο κόσμο που έφτανε από το εξωτερικό με άλλες συνήθειες, έχουν αλλάξει πλήρως την αγορά. Σε κάθε γωνιά της Κύπρου υπάρχουν πλέον καφετέριες με κάθε λογής ρόφημα, ζεστό ή κρύο, ενώ οι νέες συνθήκες υπαγορεύουν παροχή ηλεκτρισμού για συσκευές όπως lap tops, tablets και κινητά αλλά και το πάντα αναγκαίο δωρεάν wi-fi.

Κερδίζοντας φοιτητές και μαθητές για διάβασμα, στελέχη επιχειρήσεων για επαγγελματικά ραντεβού αλλά και τον κόσμο που πάει για καφέ λόγω κοινωνικών υποχρεώσεων, τα δεδομένα της αγοράς καφέ στην Κύπρο έχουν αλλάξει σε κάθε της επίπεδο.

 

 

Δειτε Επισης

Ισχυρές προσωπικότητες του κυπριακού επιχειρείν στο πλευρό του Χαράλαμπου Προύντζου
Η κριτική και η αναγνώριση του έργου που επιτελεί ο Γιάννης Παναγιώτου
Το μέγεθος της Eurobank ιδίοις ομάσσοι-Μια μοναδική εμπειρία
Η ενιαία εποπτική αρχή και η «μονοκόμματη» στάση του Δικηγορικού Συλλόγου
Οι «δηλητηριασμένες» λέξεις του Χρήστου Στυλιανίδη που εξόργισαν τον John Christodoulou
Η φημολογία για Κεραυνό-Κουμή και η... ψήφος εμπιστοσύνης που πήραν από Χριστοδουλίδη
Επιχειρηματικό κέντρο μάι άς
Έπλεξε το εγκώμιο και έστειλε μηνύματα για τον Διοικητή Ηροδότου ο Αγκαστινιώτης
Τι βρέθηκε στο… μενού εξόρμησης Κωνσταντίνου Πετρίδη και Παύλου Ιωάννου στα ορεινά
Η Black Friday που ατόνησε και ο θεσμός που πρέπει να βρει ξανά την χαμένη του αίγλη