Η Nokia απολύει προσωπικό και στρέφεται στην ψηφιακή υγεία

Η Nokia Corp ανακοίνωσε σήμερα ότι περικόπτει περίπου το ένα τρίτο του προσωπικού που απασχολεί στην τεχνολογική της μονάδα, καθώς αποσύρεται από την στάσιμη αγορά εικονικής πραγματικότητας και στρέφει το ενδιαφέρον της στην ψηφιακή υγεία.

Η τεχνολογική εταιρία διευκρίνισε πως μέχρι και 310 από τους 1.090εργαζομένους της στη μονάδα θα επηρεαστούν από αυτήν την κίνηση, καθώς και ότι η πλειοψηφία των θέσεων που θα χαθούν θα είναι μάλλον στη Φινλανδία, στις ΗΠΑ και στη Βρετανία.

Η αγορά εικονικής πραγματικότητας έχει εμφανίσει πιο αργή άνοδο από το αναμενόμενο και η εταιρία θα σταματήσει να αναπτύσσει άλλες βερζιόν της κάμερας OZO VR και του σχετικού hardware, ανέφερε.
Αντίθετα θα εστιάσει περισσότερο στην ανάπτυξη του brand της και στις άδειες χρήσης τεχνολογίας, ενώ θα επιταχύνει την ανάπτυξη στην αγορά ψηφιακής υγείας.

Όπως εξηγεί το MarketWatch, η εταιρία έχει κάνει σταδιακή επανείσοδο στην καταναλωτική αγοράηλεκτρονικών, «χτίζοντας» με σταθερό ρυθμό ένα νέο χαρτοφυλάκιο συνδεδεμένων προϊόντων ψηφιακής υγείας.

«Μέσα από μια πιο εστιασμένη, πιο ευέλικτη επιχείρηση ψηφιακής υγείας, η Nokia στοχεύει στο να έχει μεγαλύτερο αντίκτυπο στους καταναλωτές και στην ιατρική κοινότητα», ανέφερε η εταιρία στην ανακοίνωσή της.

ΠΗΓΗ: euro2day.gr
 

Δειτε Επισης

Νέα Οδηγία της Ε.Ε. προστατεύει φυσικά και νομικά πρόσωπα από προδήλως αβάσιμες ή καταχρηστικές δικαστικές διαδικασίες
Δέσμη προτάσεων από ΕΤΕΚ για έναν ουσιαστικό και αποτελεσματικό ψηφιακό μετασχηματισμό
Καρδιακή Αποκατάσταση: Πώς να ενδυναμώσετε την καρδιά σας μειώνοντας τους κινδύνους που την απειλούν
Αναγκαίοι ορυκτοί πόροι για την ενεργειακή μετάβαση
Το ενοικιοστάσιο εμποδίζει την ανάπτυξη και τις επενδύσεις στα ακίνητα
Είναι τελικά το μέλλον της τηλεόρασης ζοφερό ή μήπως πιο φωτεινό;
Αθηροσκλήρωση: Ο σιωπηλός «εχθρός» που ευθύνεται για εκατομμύρια θανάτους
Διαχείριση της αλλαγής στον επιχειρηματικό μετασχηματισμό: Οι 3 προκλήσεις για έναν επιτυχημένο μετασχηματισμό
Ο κατασκευαστικός τομέας, οι δημογραφικές αλλαγές και η διεθνής ζήτηση
Κατακτώντας τα κλικ: Οδηγός για να πετύχετε στη διαδικτυακή αγορά