Ιωάννα Μωυσέως: Flashback στο μέλλον

InBusinessNews  14/09/2020 07:34
Ιωάννα Μωυσέως: Flashback στο μέλλον

Ιωάννα Μωυσέως: Flashback στο μέλλον

InBusinessNews  14/09/2020 07:34
Η διορατικότητα της ιδιοκτήτριάς του να εξελίξει το vintage shop που άνοιξε πριν από περίπου 18 χρόνια σ’ ένα μικρό κατάστημα στη Λευκωσία, ήταν αυτή που έφερε το Flashback στη θέση να είναι σήμερα μια boutique, η οποία ν’ ανταποκρίνεται στις ανάγκες κάθε σύγχρονης γυναίκας. Η Ιωάννα Μωυσέως, υπό τη καθοδήγηση της οποίας το Flashback boutique μεγάλωσε και έγινε σημείο αναφοράς, δίνει το στίγμα της επιχείρησης, αλλά και της δικής της φιλοσοφίας, σε ό,τι έχει να κάνει με τον κόσμο του shopping.
 
ΦΙΛΟΣΟΦΙΑ ΕΤΑΙΡΕΙΑΣ
Το Flashback άνοιξε το φθινόπωρο του 2002 σε ένα μικρό κατάστημα στη Λευκωσία, αρχικά ως vintage shop. Βλέποντας όμως στον τρίτο χρόνο, την αδυναμία της κυπριακής αγοράς να εξελίξει ένα vintage shop, αποφασίσαμε να κάνουμε mix στο stock μας με διάφορα επιλεγμένα καινούργια ρούχα και αξεσουάρ. Η ανταπόκριση ήταν ανέλπιστα θετική, με αποτέλεσμα το 2009 να μετακομίσουμε στο σημερινό μας flag shop στο κέντρο της Λευκωσίας και έπειτα, το 2015, ν’ αποκτήσουμε τη δεύτερή μας boutique στη Λεμεσό. Το Flashback, ήταν ανέκαθεν μια boutique με ξεκάθαρη ταυτότητα, στην οποία τα brands δεν παίζουν κανένα απολύτως ρόλο. Δεν δεσμευόμαστε με brands, απλώς επιλέγουμε το stock μας ανάλογα με το mood και τις ανάγκες της κάθε σεζόν, τι μας εξυπηρετεί και τι όχι, με κύριο στόχο να παραμένουμε απόλυτα συγχρονισμένοι με τις τάσεις της κάθε εποχής, χωρίς να χάνουμε τη διαφορετικότητά μας. Παράλληλα, είναι εξίσου σημαντικό για εμάς, οι πελάτες μας να έχουν ένα υπέροχο shopping experience όταν βρίσκονται στις boutiques μας.
 
ΣΤΟΧΟΙ ΚΑΙ ΦΙΛΟΔΟΞΙΕΣ
Ο κύριος στόχος μου είναι να βλέπω την επιχείρησή μου να ακολουθεί το mood και τα trends της κάθε εποχής, ιδιαίτερα όσον αφορά την τεχνολογία και τα social media. Δεν είναι εποχή για δικαιολογίες, νιώθω ότι είναι υποχρέωσή μου να είμαι πάντοτε ενήμερη και ν’ ακολουθώ την κάθε εξέλιξη, επικοινωνώντας με τους πελάτες μου με διάφορους τρόπους. Είτε αυτό ονομάζεται website είτε instagram είτε influencing. Στο επάγγελμά μου δεν υπάρχει κανένα περιθώριο εφησυχασμού, καθημερινά καλείσαι ν’ αναιρείς παλιές καλές μεθόδους και να δοκιμάζεις καινούργιες, που άλλες φορές δουλεύουν και άλλες όχι. Είναι ένα rollercoaster γεμάτο επιτυχίες, νίκες, αλλά και πολλές απογοητεύσεις, έγνοιες, ευθύνες και αποτυχίες.

ΑΝΗΣΥΧΙΕΣ ΚΑΙ ΠΡΟΚΛΗΣΕΙΣ
Με απασχολεί αρκετά το γεγονός ότι βλέπω πως όλα γύρω μας αλλάζουν απίστευτα γρήγορα. Η τεχνολογία, τα social media, η βιομηχανία της μόδας, η δυναμική των malls και του online shopping… Όλα αυτά, έχουν ως αποτέλεσμα οι καταναλωτές να γίνονται όλο και πιο απαιτητικοί και να βολεύονται με ένα είδος απρόσωπου shopping. Επίσης, η απόλυτα λογική θεωρία ότι σε λίγα χρόνια δεν θα υπάρχουν καταστήματα με τη σημερινή μορφή με λυπεί αφάνταστα, γιατί προσωπικά λατρεύω το παραδοσιακό shopping experience που μπορείς να έχεις σε μια boutique με την κολλητή σου ή τον αγαπημένο σου. Να μπορείς ν’ αγγίξεις τα ρούχα, να τα δοκιμάσεις, να έχεις την προσωπική επαφή και στιλιστική βοήθεια των personal shoppers, να κάνεις διάφορους συνδυασμούς, ν’ απολαύσεις κάθε στιγμή και να νιώσεις τη μαγεία που σου προσφέρει το shopping.
 
BUSINESS ETHICS
Η σχέση μου με τους υπαλλήλους μου είναι μια από τις προτεραιότητές μου. Επιδιώκω να υπάρχει ένα ομαδικό κλίμα με πολλή έμπνευση και fun στιγμές, και νιώθω πολύ τυχερή που το έχουμε καταφέρει. Βλέπω ότι καθημερινά δίνουν τον καλύτερό τους εαυτό, ότι υπάρχει υψηλό productivity και performance, γεγονός που βοηθά την επιχείρηση ν’ αναπτυχθεί. Γενικότερα είναι μερικές αξίες όπως η ηθική, το δίκαιο, ο σεβασμός, η κατανόηση και η εμπιστοσύνη, που θεωρώ σημαντικές και που πάντα καθοδηγούν τις όποιες αποφάσεις της εταιρείας, τόσο στις σχέσεις με τους πελάτες μας όσο και στην κοινωνική μας ευθύνη.
 
Η ΠΑΝΔΗΜΙΑ
Τις πρώτες μέρες δεν κρύβω ότι με κατέβαλε ένα μεγάλο άγχος και ανησυχία όσον αφορά την επιχείρησή μου, γιατί βρισκόμασταν στην αρχή μιας πολύ δυνατής σεζόν για την οποία είχαμε επενδύσει ένα από τα μεγαλύτερα μας μπάτζετ. Επειδή όμως ως άνθρωπος πάντα κάνω ό,τι καλύτερο μπορώ, κάτω από οποιεσδήποτε περιστάσεις και χωρίς να αφήνω την αβεβαιότητα και τον φόβο να με καταβάλλουν, βρήκαμε ένα τρόπο να δουλεύουμε και να επικοινωνούμε με τους πελάτες μας online. Η ανταπόκριση του κόσμου ήταν πάνω απ’ όλα συγκινητική, αποδεικνύοντάς μου για ακόμη μια φορά πως όταν βάζεις όλη την ενέργεια και τη θετική σου διάθεση σε κάτι, δεν μπορεί παρά να επιτύχει. Βέβαια, η φετινή καλοκαιρινή σεζόν ήταν κάπως πιο αδύναμη από τις αντίστοιχες των περασμένων χρόνων, όμως ξέρω ότι ήταν μια σεζόν γεμάτη με πρωτόγνωρες εμπειρίες και μαθήματα. Και πραγματικά νιώθω ευγνωμοσύνη για το γεγονός ότι ως επιχείρηση την περάσαμε τόσο ήπια.
 
ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΑΣ - ΕΜΠΝΕΥΣΗ
Γενικότερα θαυμάζω τους επιχειρηματίες με δύναμη ψυχής και πάθος γι’ αυτό που κάνουν. Η σκληρή δουλειά, η αφοσίωση, η επιμονή και η θετική σκέψη, σε φέρνουν πάντοτε κοντά στους στόχους σου. Για μένα καμιά επιτυχία δεν είναι τυχαία, πάντα κρύβεται μια ιστορία με όλα τα στοιχεία που ανέφερα πιο πάνω. Είτε από διάσημους επιχειρηματίες, όπως ο Jeff Bezos και ο Elon Musk, είτε από πιο «άσημους», που διαπρέπουν στον τομέα τους και αποτελούν παράδειγμα προς μίμηση.
 
BΙΒΛΙΟ - ΕΜΠΝΕΥΣΗ
Είναι πολλά τα βιβλία που με βοήθησαν να αντιληφθώ καλύτερα τον χώρο μου και να μάθω πώς να χειρίζομαι διάφορες καταστάσεις που κάθε entrepreneur αντιμετωπίζει στην καθημερινότητά του. Το «Think and Grow Rich» του Napoleon Hill, «How to Win Friends and Influence People», «The Psychology of Selling», αλλά και το «Awaken the Giant Within & Money master the game», του Tony Robins. Επίσης, λατρεύω να διαβάζω τις ιστορίες επιτυχίας γνωστών entrepreneurs, όπως του Steve Jobs, τοu Jeff Bezos (Jeff Bezos and the age of Amazon), του Philip Green, της Sophia Amoruso, του Richard Branson, κτλ.
 
Πίσω στην αρχή της σελίδας