Webarts: Θεμέλια της εταιρείας μας οι άνθρωποι

Η εταιρεία Webarts ξεκίνησε επίσημα τη λειτουργία της το 2008. Ιδρυτές της, δύο millennials, ο Παντελής Βλαδιμήρου, Managing Director και ο Ανδρέας Γιάφας, Director. Όραμα τους ήταν να δώσουν πραγματική αξία και σημασία στη διαδικτυακή παρουσία των κυπριακών αρχικά επιχειρήσεων.

Αναλυτικότερα ήθελαν να βοηθήσουν τους οργανισμούς να αξιοποιήσουν προς όφελός τους όλα τα διαθέσιμα ηλεκτρονικά κανάλια με τον καλύτερο δυνατό τρόπο. Οδηγός της φιλοσοφίας τους ήταν εξ αρχής, η μεθοδολογία του inbound marketing, όπως αυτή περιγράφεται από το Hubspot, που ασχολείται διεθνώς με την ανάπτυξη, την προώθηση και τις πωλήσεις προϊόντων λογισμικού.

Συγκεκριμένα, αυτή έχει ως βασική αρχή επικοινωνίας τη χρήση και την παροχή σχετικού, προσωπικού και ενδιαφέροντος περιεχομένου στον καταναλωτή. Η εφαρμογή της επεκτείνεται στη δημιουργία σχέσεως μεταξύ του brand και των χρηστών, οδηγώντας τους μεθοδικά με συγκεκριμένες τεχνικές προς την πώληση.     

Με την αξιοποίηση συνήθων μέσων, όπως social media, search engines, e-mails και blogs, αποτελεί σήμερα μια από τις πιο αποδοτικές τεχνικές επικοινωνίας, καθώς βασίζεται στο κτίσιμο  μακροχρόνιας σχέσης με τους καταναλωτές, που σε βάθος χρόνου δίνει πολύ πιο μεγάλη αξία από την παραδοσιακή διαφήμιση.

«Στην αρχή οι δυσκολίες και τα προβλήματα που αντιμετωπίζαμε προέρχονταν, συνήθως, από τον δισταγμό των οργανισμών να κάνουν το επόμενο βήμα προς την κατεύθυνση της ηλεκτρονικής προβολής και να εξελιχθούν. Επίσης, υπήρχε θέμα στο να αντιληφθούν τα νέα δεδομένα της ψηφιακής εποχής και να υιοθετήσουν με τη βοήθειά μας τις νέες τεχνικές. Ο χρόνος και τα θετικά αποτελέσματα, τελικά, έλυσαν αυτά τα προβλήματα, καθώς πλέον δεν υπάρχει αμφισβήτηση για την επιτυχία του digital marketing.»

Σύμφωνα με τους ιδρυτές της εταιρείας ένα νέο ξεκίνημα στην Κύπρο είναι εύκολο, η διαδρομή, όμως, είναι δύσκολη. Δεν ξεκίνησαν ως επιχειρηματίες, αλλά στην πορεία εξελίχθηκαν λόγω ανάγκης.

Σε επίπεδο καινοτομιών αναπτύξαν πολύ αποδοτικές τεχνικές διαχείρισης και υλοποίησης της διαδικτυακής στρατηγικής των πελατών τους, καθώς επίσης κι έναν μοναδικό τρόπο σχεδιασμού των ιστοσελίδων. Η κύρια καινοτομία τους είναι ότι καταφέραν να συνδέσουν τις ενέργειες του μάρκετινγκ με τις πωλήσεις και τους στόχους των επιχειρήσεων.

Οι ιδρυτές της εταιρείας ανέφεραν πως διαχειρίζονται την επιτυχία τους με μετριοφροσύνη, σοβαρότητα και σταθερή εξέλιξη, ώστε να γίνουν ακόμη καλύτεροι. «Δεν φτάσαμε εδώ σε μια μέρα και σίγουρα το να διατηρήσεις την επιτυχία είναι τόσο δύσκολο όσο και το να την κτίσεις.

Όταν ξεκινούσαμε, ένας φίλος μας είχε πει ότι τα θεμέλια μιας επιχείρησης είναι οι άνθρωποι που την αποτελούν. Έκτοτε κτίζουμε την εταιρεία και επιλέγουμε τους συνεργάτες μας με βασικό κριτήριο τις αξίες μας: Πάθος, ακεραιότητα, δέσμευση, εμπιστοσύνη και φροντίδα. Είναι το πιο βασικό συστατικό της επιτυχίας μας.»

Στα μελλοντικά τους σχέδια είναι να εδραιωθούν ως η ηγετική εταιρεία στον χώρο του digital marketing της Κύπρου και ακολούθως να επεκταθούν στην Ευρώπη.



Επιστημονικός Συνεργάτης: IMR, Χορηγός Επικοινωνίας: Alpha Κύπρου, Partners: PwC, Cyta, Bank of Cyprus

Δειτε Επισης

Αυξήθηκε κατά 1,4% η βιομηχανική παραγωγή το 2022
ΟΣΙΚΑ: Εξεύρεση προσωπικού και ακρίβεια στο... τραπέζι
Χορηγίες για ευρυζωνικές υπηρεσίες υπερυψηλής ταχύτητας έως 1 Gbps
Η Diplomat αναλαμβάνει τη διανομή LIPTON και PG Tips
Θέλει συστημική λύση για ΜΕΧ η ΚΤΚ - Το έργο και ο στόχος
Σε πλήρη εξέλιξη βρίσκονται έργα στο παραλιακό μέτωπο της Πάφου
Ετήσια Τελετή Βράβευσης Αρίστων Εφήβων Νεανίδων 2022
Στα €23 δισ. το χρέος της Κεντρικής Κυβέρνησης το 2022
Ενίσχυση ψηφιακών δεξιοτήτων και προώθηση του e-learning στο Δημόσιο
Cyprus: The new Global Tech and Innovation Hub Summit