A. CH Beauty & Fitness: Συνεχής πρόκληση ο ανταγωνισμός

Από το 2014, η A. CH Beauty & Fitness αντιπροσωπεύει μερικά από τα πιο γνωστά brands στον τομέα της αισθητικής, προμηθεύοντας ινστιτούτα ομορφιάς, κέντρα ευεξίας και σπα, καθώς και γυμναστήρια.

Ως μικρομεσαία επιχείρηση (ΜμΕ) που δραστηριοποιείται σε μια μικρή αγορά, όπως είναι η Κύπρος, καλείται να αντιμετωπίσει διάφορες προκλήσεις που έχουν να κάνουν με τον ανταγωνισμό και τις οικονομικές συγκυρίες.

Ωστόσο, το ανταγωνιστικό πλεονέκτημα της A. CH Beauty & Fitness, που συνέβαλε στην δημιουργία πιστών σχέσεων με τους πελάτες, έγκειται στην ποιότητα των προϊόντων και του εξοπλισμού, αλλά και στην μεγάλη γκάμα.

Επιπρόσθετα, η εταιρεία επένδυσε στην τεχνολογία, αναπτύσσοντας το ψηφιακό της κομμάτι σε καθημερινές διαδικασίες, όπως είναι οι παραγγελίες και η επικοινωνία μεταξύ των εργαζομένων.

Η managing director της A. CH Beauty & Fitness, Νίκη Χαραλάμπους, σε συνέντευξή της στο InBusinessNews, παρουσιάζει τις κύριες δραστηριότητες της εταιρείας, τις προκλήσεις, καθώς και τη συμβολή της τεχνολογίας και των υπηρεσιών τηλεπικοινωνιών σε ό,τι αφορά την πιο αποτελεσματική διεκπεραίωση των εργασιών της επιχείρησης. 

Πότε ιδρύθηκε η A. CH Beauty & Fitness και ποιες οι κύριες δραστηριότητές της;

Η εταιρεία μας ιδρύθηκε το Σεπτέμβριο του 2014 με σκοπό την εξυπηρέτηση ινστιτούτων ομορφιάς, κέντρων ευεξίας και σπα, αλλά και γυμναστηρίων.

Αντιπροσωπεύουμε στην Κύπρο κάποια από τα καλύτερα εργοστάσια στον κόσμο, στον τομέα της αισθητικής και της εκγύμνασης.

Στον τομέα της αισθητικής, μερικά από τα εργοστάσια που αντιπροσωπεύουμε είναι τα εξής:

  • Germaine de Capuccini, Gernetic International
  • Goldeneye permanent make up
  • Bdr
  • Stenal, Weelko
  • Iontocomed, Eunsung

Και στον τομέα της εκγύμνασης:

  • Escape Fitness
  • Pulse Fitness
  • Drax Fitness
  • Shelter sports
  • The abs company.

Μέσω των προϊόντων και των εξοπλισμών που εισάγουμε αποκλειστικά στη Κύπρο, έχουμε την δυνατότητα να εξοπλίσουμε, να προμηθεύσουμε αλλά και να συμβουλέψουμε επιχειρηματίες σε όλα τα στάδια που απαιτούνται για την δημιουργία των πιο πάνω κέντρων.

Με λίγα λόγια ξεκινώντας από το αρχικό όραμα, σχεδιάζουμε και υλοποιούμε τον ιδανικό χώρο που αναζητά ο κάθε ιδιοκτήτης, πάντα με πρωταρχικό γνώμονα την επιτυχία του και φυσικά την λειτουργικότητα.

Οι προκλήσεις και το ανταγωνιστικό πλεονέκτημα

Ποιες είναι σήμερα οι προκλήσεις για τον τομέα και την επιχείρησή σας;

Σημαντική πρόκληση στον τομέα μας ειναι ο ανταγωνισμός. Βρισκόμαστε στην Κύπρο, ένα σχετικά μικρό νησί, και η αγορά κατά συνέπεια είναι αρκετά μικρή.

Παρόλα αυτα υπάρχουν πολλές εταιρείες οι οποίες μοιράζονται από την ίδια «πίττα».

Η ποιότητα των εξοπλισμών και των προϊόντων που διαθέτουμε, αλλά και η μεγάλη γκάμα μας, είναι αυτό που μας κάνει να ξεχωρίζουμε. Και αν και από τις σχετικά καινούριες εταιρείες στην αγορά, έχουμε καταφέρει να εδραιωθούμε και να κερδίζουμε συνεχώς πιστούς πελάτες.

Εάν αναφερθούμε στην οικονομία, τότε θα έλεγα πως ναι έχει επηρεαστεί ο τομέας, αλλά όχι τόσο ώστε να καταρρεύσει. Σίγουρα σε περιόδους κρίσης, όπως ήταν και η περίοδος του κορωνοϊού, η περιποίηση και η ευεξία δεν είναι στις άμεσες προταιρεότητες των ανθρώπων, αφού συντρέχουν και άλλοι παράγοντες που επηρεάζουν την οικονομική κατάσταση του καθενός.

Κατά συνέπεια οι πελάτες μας, τα κέντρα αισθητικής, τα σπα που στεγάζονται μέσα σε ξενοδοχειακές μονάδες, αλλά και τα γυμναστήρια έχουν «κτυπηθεί» κατά τις περιόδους αυτές λόγω της οικονομικής καταστασης που ανέφερα, της μείωσης του τουρισμού, αλλα και των περιοριστικών μέτρων κατά της πανδημίας.

Για καλή μας τύχη ο τομέας αυτός δραστηριοποιείται και ασχολείται σε μεγάλο βαθμό με γυναίκες. Κάθε γυναίκα, αλλα και κάθε άνθρωπος γενικότερα, έχει το δικαίωμα να περιποιείται τον εαυτό του, το δέρμα του, το σώμα του, και να νιώθει υγιής μέσα σε αυτό.

Παρατηρούμε το τελευταίο διάστημα ότι ο κόσμος έχει ξεκινήσει ξανά να ασχολείται με τις δραστηριότητες αυτές, που για αρκετό καιρό ήταν παραμελημένες.

Οι συνεργασίες

Ποιοι είναι οι μεγαλύτεροι πελάτες σας;

Σαν εταιρεία δραστηριοποιούμαστε σε μεγάλα αλλά και μικρά ινστιτούτα ομορφιάς, τα οποία καταρτίζονται από έμπειρο προσωπικό.

Επίσης, προμηθεύουμε με τα προϊόντα και εξειδικευμένα μηχανήματα μας, ιατρικά κέντρα με δερματολόγους και πλαστικούς χειρούργους παγκύπρια.

Έχουμε επίσης και συνεργασίες με ομίλους ξενοδοχείων όπως είναι η KANIKA Hotels, LOUIS Hotels, LORDOS Hotels, Radisson Cyprus και πολλά άλλα ανεξάρτητα ξενοδοχεία που δεν κατατάσσονται απαραίτητα σε κάποια ξενοδοχειακή αλυσίδα όπως είναι το CASALE PANAYIOTIS, ROBINSON RESORT κ.α.

Ο ρόλος της τεχνολογίας και η συμβολή της Epic

Ποιος είναι ο ρόλος της τεχνολογίας και των υπηρεσιών τηλεπικοινωνιών για την αποτελεσματικότερη διεκπεραίωση των εργασιών της επιχείρησής σας;

Ως εταιρεία έχουμε αναπτύξει πρόσφατα το ψηφιακό κομμάτι στις καθημερινές μας διεκπεραιώσεις όπως στις παραγγελίες, στην επικοινωνία μεταξύ των εργαζομένων, στη συνεχή πρόσβαση τους στα εργαλεια που χρειάζονται, στα αρχεία και στο λογισμικό σύστημα πωλήσεων και στοκ.

Με αυτό τον τρόπο έχουμε μειώσει τις διαδικασίες και τα περιττά τηλεφωνήματα και γίνονται όλα πιο αυτοματοποιημένα με την χρήση της τεχνολογίας.

Από την άλλη, η αποστολή προσφορών και πληροφοριων ηλεκτρονικά και μέσω newsletters, και γενικότερα η άμεση και ευκολη επικοινωνία με τους πελάτες μας έχουν βοηθήσει και στη διαχείριση του χρόνου και του κόστους μας, αλλά και στην αύξηση των πωλήσεων.

Όλα τα πιο πάνω δεν θα ήταν εφικτά χωρίς την επιλογή ενός αξιόπιστου παρόχου επικοινωνίας. Με τη χρήση του δικτύου 5G της Epic καταφέραμε να έχουμε άμεση και συνεχή πρόσβαση στο διαδίκτυο και απρόσκοπτη επικοινωνία ανάμεσα σε όλη την ομάδα. Ειδικά οι πωλητές που είναι σε κίνηση χρειάζονται γρήγορο και αξιόπιστο δίκτυο για να μπορούν να εκτελούν όλες τους τις εργασίας από όπου και να βρίσκονται εύκολα και άμεσα μέσω των φορητών συσκευών τους.

Δειτε Επισης

Ξάνθος Σαρρής: Η αναγέννηση της ΕΥΡΗΚΑ
«Μάχη» αδειοδότησης για τα δύο νέα malls στη Λεμεσό-Οι διαδικασίες που τρέχουν και ποια τα δεδομένα
Mall of Cyprus: Μέρισμα €7,5 εκατ. από τα κέρδη 2022 και 2023
Λιανεμπόριο: Το δυσβάστακτο κόστος των καυσίμων για τις επιχειρήσεις και η εξίσωση της ακρίβειας
Η Visa ανακοινώνει τον νικητή του διαγωνισμού της για ένα 100% ηλεκτρικό αυτοκίνητο
Νέος μέτοχος σε Mall of Cyprus και Mall of Engomi η Pareto-Μειώνεται το ποσοστό συμμετοχής της Atterbury Europe
Οι μάρκες αυτοκινήτων που προτίμησαν οι αγοραστές το πρώτο τρίμηνο
Δυσφορία αγελαδοτρόφων με δημοσιεύματα για το χαλλούμι-«Δυναμιτίζουν το πολύ καλό κλίμα»
Lordos United Public: Κέρδος €1,773,000 από αναγκαστική απαλλοτρίωση γης σε συμφωνία με τον Δήμο Λεμεσού
Φάρμακα: Ο... βασιλιάς των κυπριακών εξαγωγών-Σε ποιους προορισμούς φτάνουν