Μεγάλη επιτυχία για το συνέδριο μικρομεσαίων επιχειρήσεων

InBusinessNews  28/05/2021 10:39
Μεγάλη επιτυχία για το συνέδριο μικρομεσαίων επιχειρήσεων

Μεγάλη επιτυχία για το συνέδριο μικρομεσαίων επιχειρήσεων

InBusinessNews  28/05/2021 10:39

Με τεράστια επιτυχία πραγματοποιήθηκε στις 26 Μαΐου 2021 το παγκύπριο συνέδριο «Αναπτύσσοντας τις Μικρομεσαίες Επιχειρήσεις στην Κύπρο» που στόχο είχε να παρέχει την δυνατότητας στους  συμμετέχοντες να μοιραστούν εμπειρίες και να αναπτύξουν εποικοδομητικό διάλογο για θέματα που αποτελούν την καθημερινή εταιρική τους πρακτική, καθώς επίσης και τις προκλήσεις και τις φιλοδοξίες τους.

Το συνέδριο που παρακολούθησαν πέραν των 1.000 ατόμων από τον τομέα των μικρομεσαίεων επιχειρήσεων, διοργάνωσε η ΙΜΗ με συνεργάτες τους Ελληνική Τράπεζα, Epic και Πανεπιστήμιο Central Lancashire Cyprus (UCLan Cyprus) οι οποίοι αναγνώρισαν τις δυσκολίες και τις προκλήσεις που καλούνται να αντιμετωπίσουν οι μικρομεσαίες επιχειρήσεις στην προσπάθειά τους να ανανεώνουν σε συνεχή βάση τα ανταγωνιστικά τους πλεονεκτήματα σε όλους τους τομείς δραστηριοποίησής τους.

Mastering βιώσιμης ανάπτυξης
Οι συμμετέχοντες είχαν την ευχέρεια να μοιραστούν εμπειρίες και να αναπτύξουν εποικοδομητικό διάλογο με διακεκριμένους επαγγελματίες – ομιλητές, ο καθένας στον τομέα του, για θέματα που αποτελούν την καθημερινή εταιρική τους πρακτική, τις προκλήσεις και τις φιλοδοξίες τους.

Συγκεκριμένα, ο Δρ Φάνος Τεκέλας - Υπεύθυνος Προγράμματος BA (Hons) Business Administration στο  Πανεπιστήμιο UCLan Cyprus  ανέλυσε τους κινδύνους και τα ρίσκα τα οποία είναι άρρηκτα συνδεδεμένα με την επιτυχής ανάπτυξη μιας επιχείρησης, καθώς επίσης και για το πώς ταυτίζεται το κέρδος και το μέγεθος μιας επιχείρησης με την επιτυχία της.

Παραγωγικότητα, ανταγωνιστικότητα και κερδοφορία δεν επιτυγχάνονται χωρίς την χρήση της τεχνολογίας και την ψηφιακή μεταμόρφωση της επιχείρησης. Ο        Μισιέλ Σιεϊπάν, Chief Commercial Officer της Epic μίλησε για τις νέες τεχνολογικές εξελίξεις που προσφέρουν καινούργιες τεχνικές δυνατότητες και επιχειρηματικές ευκαιρίες, καθώς επίσης και για τις ολοκληρωμένες λύσεις που παρέχουν οι υπηρεσίες τηλεπικοινωνιών, που μπορούν να συμβάλουν στην ομαλότερη λειτουργία, ταχύτερη ανάπτυξη και απόκτηση ανταγωνιστικού πλεονεκτήματος.

Branding is everything
Στο άκουσμα και μόνο της έκφρασης branding strategy, πολλές μικρομεσαίες επιχειρήσεις πανικοβάλλονται. Δεν πρέπει, όμως, να προκαλεί πανικό η εν λόγω στρατηγική, καθώς το branding δεν είναι τίποτα άλλο από την ιστορική διαδρομή και τα στοιχεία που διαμορφώνουν το DNA της κάθε επιχείρησης, τον σκοπό της, την πορεία της για τα επόμενα χρόνια, την θέση της στην αγορά, την προσωπικότητα, τις αρχές, αξίες, χαρακτηριστικά, στόχους και κουλτούρα, καθώς και την στρατηγική για το πώς όλα αυτά θα επιτευχθούν. Ο Peter Economides, Brand Strategist, έδωσε πρακτικές οδηγίες και παραδείγματα για το πώς μια επιχείρηση μπορεί να αποτελέσει μια οντότητας με παρόν και μέλλον, προσανατολισμό, προσωπικότητα και έντονα στοιχεία που θα την κάνουν να διαφοροποιηθεί μέσω του branding.

Tα θέλω του σύγχρονου καταναλωτή
Η πανδημία άλλαξε άρδην τις καταναλωτικές συνήθειες και τα θέλω του σύγχρονου καταναλωτή. Ο Βαγγέλης Μόσχος, Country Sales Manager - Coca-Cola HBC, παρουσίασε τις τάσεις του σύγχρονου καταναλωτή και ανέλυσε τις πρακτικές με τις οποίες δημιουργούνται οι κατάλληλες ομάδες και διαδικασίες πωλήσεων που εξαργυρώνονται σε αύξηση του μεριδίου της αγοράς.

Εξασφάλιση χρηματοδότησης
Ο Ανδρέας Παπαδόπουλος, Διευθυντής Κέντρου Επιχειρήσεων της Ελληνικής Τράπεζας μίλησε για τις διαδικασίες και προϋποθέσεις χρηματοδότησης μικρομεσαίων επιχειρήσεων, καθώς και για το ύψος χρηματοδότησης που μπορεί να προσφέρει μια τράπεζα, ενώ ο Αλέξανδρος Μιχαηλίδης, Γενικός Διευθυντής της RTD Talos μίλησε για το πώς οι μικρομεσαίες επιχειρήσεις μπορούν να εξασφαλίσουν επιχειρηματικές χρηματοδοτήσεις από την Ευρωπαϊκή Ένωση και τα Διαρθρωτικά Ταμεία ώστε να εξασφαλίσουν ανταγωνιστικότητα και επικράτηση στην αγορά.


Οργανωτής: IMH
Partners: Epic, Ελληνική Τράπεζα, Πανεπιστήμιο Central Lancashire Cyprus (UCLan Cyprus)
Χορηγοί επικοινωνίας: Περιοδικό IN Business, Περιοδικό GOLD, Πόρταλ REPORTER

RELATED ARTICLES

Πίσω στην αρχή της σελίδας