Μ.Residence: Ένα νέο μοντέλο στα κτηματομεσιτικά

Δώρα Πάμπουλου  18/05/2021 09:11
Μ.Residence: Ένα νέο μοντέλο στα κτηματομεσιτικά

Μ.Residence: Ένα νέο μοντέλο στα κτηματομεσιτικά

Δώρα Πάμπουλου  18/05/2021 09:11

Ολοκληρώνοντας τις σπουδές του στα κτηματομεσιτικά, ο Νικόλας Μιχαλιάς αποφάσισε να ιδρύσει τη M. Residence, με όραμα να βελτιώσει τον τρόπο που οι άνθρωποι αγοράζουν και πουλούν ακίνητα, δίνοντας έμφαση στην τεχνολογία, το marketing και το branding. O ίδιος εξηγεί ότι πρόκειται για ένα σχετικά καινούργιο boutique agency, το οποίο έχει περισσότερα κοινά με μια high tech technology firm παρά με τα παραδοσιακά κτηματομεσιτικά γραφεία της Κύπρου.

ΕΞΥΠΝΗ ΠΛΑΤΦΟΡΜΑ ΑΚΙΝΗΤΩΝ

Η Μ.Residence ασχολείται κυρίως με πωλήσεις και αγορές οικοπέδων, κατοικιών, διαμερισμάτων, καθώς επίσης εκτιμήσεις ακινήτων. «Δημιουργώντας τη M.Residence, στόχος ήταν να εδραιωθεί ως η πιο έξυπνη διαδικτυακή πλατφόρμα ακίνητων, παρέχοντας στον καταναλωτή ψηφιακές εφαρμογές και καινοτομίες εξυπηρέτησης, όπως on demand services, AI, chat bots και ανάλυση δεδομένων», σημειώνει ο ιδρυτής της εταιρείας, Νικόλας Μιχαλιάς, για να αναφερθεί στην πεποίθηση ότι «με τη χρήση καινούργιων τεχνολογιών, πλατφόρμων και ιδεών μπορούμε να βελτιώσουμε και να αυτοματοποιήσουμε τον τρόπο διεξαγωγής των αγοραπωλησιών, ταρακουνώντας την υπάρχουσα κατάσταση μιας ξεπερασμένης βιομηχανίας».

ΕΝΑ ΨΗΦΙΑΚΟ ΟΙΚΟΣΥΣΤΗΜΑ
Σύμφωνα με τον ίδιο, κύριος στόχος του είναι να κτίσει ένα ψηφιακό οικοσύστημα αυτοματοποιημένων διαδικασιών, το οποίο θα αλλάξει την εμπειρία του καταναλωτή. Για παράδειγμα, η πλατφόρμα mresidence.com φτιάχτηκε με πολλή λεπτομέρεια και design, η πλατφόρμα homevalues.com.cy παρουσιάζει για πρώτη φορά στην Κύπρο δεδομένα για τους ενδιαφερομένους, όπως συγκριτικές πωλήσεις ανά περιοχή, μέσους όρους πωλήσεων και άλλα, ενώ η καινούργια εφαρμογή www.mresidencenow.com επιτρέπει στους χρήστες να ειδοποιούνται άμεσα, να ξεναγούνται σε ακίνητα και να υποβάλλουν προσφορές live και on-demand.

ΜΕ ΟΔΗΓΟ ΤΗΝ ΚΑΙΝΟΤΟΜΙΑ
Με οδηγό την καινοτομία, Νικόλας Μιχαλιάς θέλησε να βασίσει τη Μ.Residence, από την αρχή της λειτουργίας της, στον ψηφιακό μετασχηματισμό και την τεχνολογία. Ο ίδιος υπογραμμίζει ότι η πλατφόρμα αναπτύχθηκε με βάση τη βελτίωση της εμπειρίας του πελάτη και την αυτοματοποίηση των διαδικασιών. «Αναρωτιόμουν συνεχώς πώς μπορεί να γίνει καλύτερη η διαδικασία. Τι μπορεί να αυτοματοποιηθεί και ποιες είναι οι ελλείψεις στις διαδικασίες αγοραπωλησίας ακινήτων», σημειώνει και υπογραμμίζει ότι οι Κύπριοι σιγά σιγά αγκαλιάζουν την εφαρμογή και τις αυτοματοποιημένες υπηρεσίες που προσφέρει.

ΚΑΙΝΟΥΡΙΟ ΜΟΝΤΕΛΟ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ
Μιλώντας για τις αλλαγές που θα ήθελε να δει στο επάγγελμα, προτείνει ένα καινούργιο μοντέλο υπηρεσιών, στο οποίο ο κάθε αγοραστής ή πωλητής θα μπορούσε να επιλέξει, μετά από συνέντευξη, αποκλειστικά ένα κτηματομεσίτη για να τον εκπροσωπεί στη συναλλαγή. Όπως εξηγεί, αυτό θα έλυνε τις παρεξηγήσεις μεταξύ των κτηματομεσιτών, θα τους έδινε τη δυνατότητα να καταχωρούν τις ακριβείς τοποθεσίες των ακινήτων χωρίς να φοβούνται απευθείας επικοινωνία μεταξύ πωλητή και αγοραστή και συνάμα θα περιορίζονταν οι παράνομοι που δραστηριοποιούνται στον τομέα. Επίσης, προβλέπει ότι αυτή η τακτική θα τροφοδοτούσε τον ανταγωνισμό, αναγκάζοντας τους κτηματομεσίτες να επενδύουν σε καινούργιες ψηφιακές τεχνολογίες προς όφελος του καταναλωτή.

ΑΡΕΣΑΝ ΟΙ ΕΙΚΟΝΙΚΕΣ ΞΕΝΑΓΗΣΕΙΣ 
Η πανδημία δεν επέφερε αλλαγές στον τρόπο εργασίας του γραφείου, καθώς υπήρχε ήδη η υποδομή του cloud, paperless γραφείου, έτσι ώστε το προσωπικό της Μ.Residence να εργάζεται μέσω δικών της εφαρμογών από οποιαδήποτε τοποθεσία. Επισπεύσθηκαν, ωστόσο, κάποιες εφαρμογές και καινούργιες πλατφόρμες, οι οποίες είναι υπό κατασκευή και θα παρουσιαστούν εντός του 2021. Οι πελάτες από την πλευρά τους, σύμφωνα με τον Νικόλα Μιχαλιά, αγκάλιασαν τις εικονικές ξεναγήσεις, τις ηλεκτρονικές υπογραφές και τα ψηφιακά συμβόλαια.

Συνεργάτες / Partners: Epic, Hellenic Βank και University of Central Lancashire Cyprus (UCLan Cyprus)

RELATED ARTICLES

Πίσω στην αρχή της σελίδας