Webarts: Ανάπτυξη ψηφιακής στρατηγικής

Με όραμα να καταστεί ο κορυφαίος στρατηγικός συνεργάτης ψηφιακής επικοινωνίας των κυπριακών επιχειρήσεων, η Webarts προσφέρει ένα φάσμα υπηρεσιών, στον χώρο του digital marketing και web design στην Κύπρο. Όπως ανέφερε ο managing director της εταιρείας, Παντελής Βλαδιμήρου «η μετάβαση στην ψηφιακή εποχή απαιτεί πολλές προσπάθειες εκ μέρους των επιχειρήσεων ώστε να αποφευχθεί οποιαδήποτε αποτυχία και το κύριο ζητούμενο είναι ο προγραμματισμός, η αποφασιστικότητα και η πειθαρχία».

Η Webarts, με 25 άτομα στο δυναμικό της, συγκαταλέγεται στις μικρομεσαίες επιχειρήσεις. Στις επιχειρήσεις δηλαδή, που αποτελούν την κινητήριο δύναμη της οικονομίας, συμβάλλουν στην παραγωγικότητα και την καινοτομία, έχοντας σημαντική συνεισφορά στο ΑΕΠ της χώρας. Οι πελάτες της webarts, ξεπερνούν τους 230.

Για την μετάβαση των επιχειρήσεων προς τον ψηφιακό μετασχηματισμό, τις κατάλληλες τεχνολογικές λύσεις καθώς και τις προκλήσεις που προκύπτουν, μίλησε στο InBusinessNews ο Παντελής Βλαδιμήρου, managing director της Webarts.

Προκλήσεις εν μέσω ψηφιακής εποχής
Ένα digital marketing agency, όπως η Webarts, βασίζεται στην ψηφιοποίηση. Σύμφωνα με τον Παντελή Βλαδιμήρου, το digital transformation έχει αρκετές προκλήσεις, με μεγαλύτερη αυτή του ανθρώπινου παράγοντα. «Έχουμε όλοι βιώσει τη δυσκολία που υπάρχει, ειδικά σε μεγάλους οργανισμούς, στο να υιοθετήσουν νέες τεχνολογίες και διαδικασίες στην καθημερινότητα του προσωπικού», επισήμανε. Εξήγησε ότι σε όλα τα τμήματα μιας επιχείρησης, που μετασχηματίζονται ψηφιακά, το πιο πιθανόν είναι ότι θα χρειαστεί το προσωπικό να αλλάξει κάτι στον τρόπο που διεκπεραίωνε μια διαδικασία τα τελευταία χρόνια.

Η σωστή μετάβαση στη ψηφιοποίηση
Στο πρόσφατο Παγκόσμιο Οικονομικό Φόρουμ αναφέρθηκε ότι το 70% των προσπάθειών για ψηφιακό μετασχηματισμό στις επιχειρήσεις αποτυγχάνει. «Το ποσοστό αυτό είναι εξαιρετικά ψηλό και συνεπάγεται αρκετές ώρες χαμένης δουλειάς και επένδυσης», ανέφερε. Και πρόσθεσε: «Πώς αντιμετωπίζεται; Πολύ απλά με σωστό προγραμματισμό, αποφασιστικότητα και πειθαρχία. Ένας οργανισμός προτού προχωρήσει σε οποιοδήποτε αναβάθμιση θα πρέπει να επιβεβαιώσει ότι όλο το προσωπικό είναι ενταγμένο και αποφασισμένο να δουλέψει σκληρά γι’ αυτή τη μετάβαση».

Επιλογή κατάλληλης λύσης
Μια μεγάλη πρόκληση των οργανισμών είναι να επιλέξουν τη σωστή λύση ή τεχνολογία. «Δεν είναι μια εύκολη απόφαση, καθώς υπάρχουν πολλές επιλογές για όλες τις λύσεις και μπορεί να μην είναι όλες συμβατές με τις μοναδικές ανάγκες κάθε επιχείρησης», είπε, τονίζοντας ότι σε αρκετές περιπτώσεις αυτή η πρόκληση καταλήγει σε αποτυχία, ακόμη και όταν μια επιχείρηση επιλέξει μια εξαιρετική τεχνολογία, η οποία όμως μπορεί να διαπιστωθεί στη πορεία ότι είναι πολύπλοκη ή ότι δεν ταιριάζει στις ανάγκες της. Συγκεκριμένα, όπως ανέφερε, προτού επιλέξουμε τη λύση του Digital Transformation πρέπει να επιβεβαιώσουμε ότι:

  • Ικανοποιεί τις δικές μας ανάγκες και όχι άλλες. (Σωστά requirements).
  • Θα μπορεί να μας ικανοποιεί και σε πέντε χρόνια.
  • Είναι έμπιστη η εταιρεία που θα υποστηρίζει εμάς και τη λύση.
  • Αναβαθμίζεται διαρκώς με βάση τις ανάγκες της αγοράς.
  • Η τεχνική γνώση του προσωπικού και οι υποδομές μπορούν να ανταποκριθούν στη χρήση της.

Τακτική αναβάθμιση των ιστοσελίδων
Η Webarts προσφέρει υπηρεσίες σχεδιασμού ιστοσελίδων και digital marketing. «Θα έλεγα ότι οι δικές μας υπηρεσίες είναι αρκετά απλές και ξεκάθαρες σχετικά με άλλες λύσεις μετασχηματισμού, όπως ERP, CRM και άλλων λογισμικών». Και πρόσθεσε ότι «Από την άλλη όμως, εξελίσσονται και διαφοροποιούνται εξαιρετικά γρήγορα, γι’ αυτό και επιβάλλεται να αναβαθμίζονται τακτικά. Μια ιστοσελίδα, για παράδειγμα, που θα γίνει σήμερα, το πιο πιθανό σε δύο χρόνια θα θεωρείται ξεπερασμένη, και αν όχι, σίγουρα θα χρειάζεται αναβάθμιση για να είναι συμβατή με τα κινητά και τις σύγχρονες απαιτήσεις. Ως εκ τούτου, από την πλευρά μας υπάρχει πάντα συνεχής παρακολούθηση και εξέλιξη των λύσεών μας, για να είναι σχετικές με όλες τις εκάστοτε σύγχρονες απαιτήσεις».

Επενδύοντας στην τεχνολογία
Στη Webarts, όπως ανέφερε ο κ. Βλαδιμήρου, έχουν επενδύσει το 10% των εσόδων τους σε τεχνολογίες που τους βοηθούν να προσφέρουν τη μέγιστη ποιότητα και απόδοση στη λύση του πελάτη. Εσωτερικά, ως επιχείρηση, χρησιμοποιούν πολλά συστήματα, όπως CRM, accounting, project management, reporting tools, HR software και design tools. Επίσης, αξιοποιούν αρκετές τεχνολογίες για την καλύτερη δυνατή ποιότητα και οργάνωση των υπηρεσιών που παρέχουν στους πελάτες τους. «Τα κριτήριά μας είναι πάντα η ποιότητα και το διαχρονικό όφελος. Μερικά από τα software που χρησιμοποιεί η εταιρεία είναι: Freshbooks, Asana, Pipedrive, Talkwalker, Adobe suite, Hubspot, Moz, Semrush, Unboucne και Wordpress, ανάλογα με τις ανάγκες των χρηστών και το μέγεθος του κάθε οργανισμού. Σήμερα η επένδυση γίνεται πιο προσβάσιμη, καθώς οι περισσότερες υπηρεσίες είναι as a service on monthly basis ή  cloud based. Θα έλεγα πάντως, ότι μια επιχείρηση θα μπορούσε σήμερα να επενδύει τουλάχιστον το 3%-5% των εσόδων της στο digital transformation», υπογράμμισε.

Η ψηφιακή στρατηγική
Οι επιχειρήσεις, ως επί το πλείστον, αν και γνωρίζουν ότι η ψηφιακή στρατηγική είναι σημαντική, δυστυχώς, δεν την έχουν. Διαθέτουν χρήματα για τις ιστοσελίδες, το database και για κανάλια επικοινωνίας, όπως τα social media. Στην ουσία όμως, δεν έχουν μια σταθερή στρατηγική digital, που είναι πολύ σημαντική, καθώς είναι αυτή που καθορίζει το πώς, το πότε και το γιατί για όλα όσα θα ακολουθήσουν στην υλοποίηση. «Εμείς ως Webarts προσφέρουμε την ανάπτυξη της ψηφιακής στρατηγικής ως υποχρεωτικό βήμα προτού προχωρήσουμε σε οποιοδήποτε project», επισήμανε.

Digital transformation και πανδημία
Είναι γεγονός ότι η πανδημία του covid – 19 έχει επιταχύνει πολύ τα πράγματα στην ευρύτερη ψηφιακή επικοινωνία. Σύμφωνα με τον κ. Βλαδιμήρου «αρκετές επιχειρήσεις έχουν μεταφέρει την προσοχή και την επένδυσή τους στο digital, βλέποντας τα ξεκάθαρα πλεονεκτήματα, όπως είναι τα άμεσα και μετρήσιμα αποτελέσματα, αλλά και τη μαζική ανταπόκριση του κοινού. Λόγω της τωρινής κατάστασης όμως, η πλειοψηφία επικεντρώνεται σε πιο βραχυπρόθεσμες ενέργειες, καθώς τα δεδομένα αλλάζουν πολύ γρήγορα και μαζί με αυτά και η επικοινωνία. Η πρόκληση που υπάρχει είναι στο να μπορεί η επιχείρηση να επωφελείται πάντοτε στο μέγιστο return από την επένδυσή της και σ’ αυτό ακριβώς το σημείο είναι που γίνονται χρήσιμα τα εργαλεία και τα σωστά reports».

Ο ρόλος των data analytics
Ο ρόλος των data analytics είναι πολύ σημαντικός στον τρόπο λειτουργίας της Webarts. «Είναι από τις περιοχές που επενδύσαμε και θα επενδύσουμε ακόμη περισσότερο φέτος τόσο σε ανθρώπους όσο και σε εργαλεία», ανέφερε. «Διαθέτουμε συγκεκριμένη ομάδα που παρακολουθεί συνεχώς όλα τα performance data των πελατών μας, η οποία έχει ως σκοπό την καθοδήγηση των ενεργειών και την καλύτερη αξιοποίηση της επένδυσης του πελάτη», κατέληξε.

 

Συνεργάτες / Partners: Epic, Hellenic Βank και University of Central Lancashire Cyprus (UCLan Cyprus)

Δειτε Επισης

Βραβεία Καινοτομίας & Έρευνας από ΟΕΒ και ΙδΕΚ: Οι γεμάτες έμπνευση δηλώσεις των βραβευθέντων (vid)
Οδηγός προστασίας δεδομένων για μικρομεσαίες επιχειρήσεις
Αυξήθηκε κατά 1,4% η βιομηχανική παραγωγή το 2022
ΟΣΙΚΑ: Εξεύρεση προσωπικού και ακρίβεια στο... τραπέζι
Χορηγίες για ευρυζωνικές υπηρεσίες υπερυψηλής ταχύτητας έως 1 Gbps
Η Diplomat αναλαμβάνει τη διανομή LIPTON και PG Tips
Θέλει συστημική λύση για ΜΕΧ η ΚΤΚ - Το έργο και ο στόχος
Σε πλήρη εξέλιξη βρίσκονται έργα στο παραλιακό μέτωπο της Πάφου
Ετήσια Τελετή Βράβευσης Αρίστων Εφήβων Νεανίδων 2022
Στα €23 δισ. το χρέος της Κεντρικής Κυβέρνησης το 2022