Η Toyota επενδύει 730 δισεκατομμύρια γιεν για παραγωγή μπαταριών

Η Toyota Motor Corporation (Toyota) αποφάσισε να επενδύσει έως και 730 δισεκατομμύρια γιεν (περίπου 5,6 δισεκατομμύρια δολάρια) στην Ιαπωνία και τις Ηνωμένες Πολιτείες για την προμήθεια μπαταριών αυτοκινήτων για ηλεκτρικά οχήματα με μπαταρία (BEV), προκειμένου να καλυφθεί η ολοένα αυξανόμενη ζήτηση.

Στόχος η έναρξη της παραγωγής μπαταριών μεταξύ των ετών 2024 και 2026.

Η απόφαση για την εν λόγω επένδυση έγινε με γνώμονα να μπορέσει η Toyota να ανταποκριθεί με ευελιξία στις ανάγκες των διαφόρων πελατών της σε όλες τις χώρες και περιοχές του δικτύου της, προσφέροντας πολλαπλούς κινητήρες και παρέχοντας όσο το δυνατόν περισσότερες επιλογές.

Με αυτήν την επένδυση, η Toyota σκοπεύει να αυξήσει τη συνδυασμένη παραγωγική της δυνατότητα σε μπαταρίες στην Ιαπωνία και στις Ηνωμένες Πολιτείες έως και 40 GWh. Χρησιμοποιώντας το Σύστημα Παραγωγής Toyota και δομώντας αποτελεσματικότερες γραμμές παραγωγής η Toyota επιδιώκει παράλληλα να ενισχύσει περαιτέρω την ανταγωνιστικότητά της και να επενδύσει στην εκπαίδευση του προσωπικού που ασχολείται με την παραγωγή μπαταριών και τη μετάδοση των δεξιοτήτων κατασκευής monozukuri.

Στην Ιαπωνία, συνολικά περίπου 400 δισεκατομμύρια γιεν θα επενδυθούν στο εργοστάσιο Himeji της Prime Planet Energy & Solutions Co., Ltd. (PPES) και σε εργοστάσια και ακίνητα της Toyota, ενώ στις Ηνωμένες Πολιτείες, περίπου 325 δισεκατομμύρια γιεν (περίπου 2,5 δισεκατομμύρια δολάρια) θα επενδυθούν στην Toyota Battery Manufacturing, στη Βόρεια Καρολίνα (TBMNC· ανήκει κατά 90% στην Toyota Motor North America, Inc. και κατά 10% στην Toyota Tsusho Corporation) για την αύξηση της παραγωγής μπαταριών αυτοκινήτων.

Η Toyota εστιάζει στο να συνεχίσει τις προσπάθειές της για την κατασκευή ενός συστήματος εφοδιασμού που να μπορεί να ανταποκριθεί με σταθερότητα στην αυξανόμενη ζήτηση για BEV σε διάφορες περιοχές, συμπεριλαμβανομένης της προμήθειας μπαταριών αυτοκινήτων από τους συνεργάτες της.

Η Toyota πιστεύει ότι υπάρχουν περισσότερες από μία επιλογές για την επίτευξη ουδετερότητας άνθρακα. Ακόμα πρεσβεύει ότι οι τρόποι για τη μείωση των εκπομπών CO2 επιβάλλεται να ενισχυθούν όσο το δυνατόν περισσότερο και όσο το δυνατόν γρηγορότερα, για να θωρακιστεί το ευ ζην των ανθρώπων παγκοσμίως. Σε κάθε περίπτωση οι τρόποι αυτοί και τα μέσα  ποικίλλουν σημαντικά ανάλογα με τη χώρα και την περιοχή, για αυτόν τον λόγο η Toyota θα συνεχίσει να καταβάλλει κάθε δυνατή προσπάθεια για να καλύψει με ευελιξία τις ανάγκες των διαφόρων πελατών της σε όλες τις χώρες και περιοχές, προσφέροντας πολλαπλούς κινητήρες και παρέχοντας όσο το δυνατόν περισσότερες επιλογές.

Δειτε Επισης

Morgan Stanley: Η Τράπεζα της Αγγλίας θα μειώσει τα επιτόκια τον Μάιο
Moody’s: Περιορισμένες μέχρι στιγμής οι πιστωτικές επιπτώσεις από την αντιπαράθεση Ισραήλ και Ιράν
Οι ΗΠΑ επαναφέρουν σε ισχύ τις κυρώσεις στον πετρελαϊκό τομέα της Βενεζουέλας
Goldman Sachs: Πώς αλλάζει η σύρραξη στη Μέση Ανατολή τις προοπτικές σε οικονομία και αγορές
Βρετανία: Ο πληθωρισμός επιβραδύνθηκε λιγότερο από το αναμενόμενο τον Μάρτιο
Ε.Ε.: Προετοιμασίες για επέκταση των κυρώσεων κατά του Ιράν
Κίνα: Ετήσια μέση αύξηση 6,1% κατέγραψε η βιομηχανική παραγωγή το πρώτο τρίμηνο
Έτοιμες να προχωρήσουν σε νέες κυρώσεις κατά του Ιράν οι ΗΠΑ
Νέο επιφυλακτικό σήμα Πάουελ για τη μείωση των αμερικανικών επιτοκίων
Πλεόνασμα 23,6 δις ευρώ στο εμπόριο αγαθών στην Ευρωζώνη