Τα προϊόντα Apivita μπαίνουν στην αγορά των ΗΠΑ

Η Amerikas ανακοίνωσε αποκλειστική συνεργασία διανομής με την APIVITA για την αγορά των Η.Π.Α.
 
To ελληνικό brand φυσικών καλλυντικών μπαίνει στην αγορά με ένα πλήρες χαρτοφυλάκιο με πάνω από 60 προϊόντα για τα μαλλιά, το πρόσωπο και το σώμα, όλα με κλινικά αποδεδειγμένη αποτελεσματικότητα, όπως αναφέρει στην ανακοίνωση της η Amerikas.
 
Ήδη η αμερικανική εταιρεία διανομής εμπορικών σημάτων διανέμει δημοφιλή brands όπως η Bioderma, η Embryolisse και η Benamοr ενώ μέσα από τη νέα συνεργασία προσβλέπει στην ενίσχυση του τομέα Health & Beauty του χαρτοφυλακίου της.
 
Σημειώνεται ότι εξέλιξη αποτελεί μέρος της στρατηγικής της Puig, ισπανικού ομίλου στον έλεγχο του οποίου έχει περάσει η Apivita από το 2017. Η συμφωνία προβλέπει την ανάπτυξη της μάρκας και της φιλοσοφίας ολιστικής προσέγγισης που την χαρακτηρίζει στην ομορφιά και την αειφορία στο αμερικανικό καταναλωτικό κοινό. Η τοπική αγορά πάντως δεν είναι άγνωστη για το ελληνικό σήμα, καθώς είχε αναπτύξει θυγατρική, χωρίς όμως να δημιουργήσει συνεργασίες ικανές να της δώσουν το προσδοκώμενο μερίδιο.
 
ΠΗΓΗ: fortunegreece.com
 

Δειτε Επισης

Ευρωζώνη: Ανακάμπτει η οικονομική δραστηριότητα με οδηγό τις υπηρεσίες
Διχασμένες οι απόψεις των αναλυτών για την πορεία των επιτοκίων της ΒοΕ
Χρυσή λίρα: Νέο ράλι στην τιμή-Πού έφτασε και πού οφείλεται
Ποιες οικονομίες φοβούνται το ισχυρό δολάριο
Στο στόχαστρο των ΗΠΑ τράπεζες της Κίνας που υποστηρίζουν τον πόλεμο της Ρωσίας
Ετήσια αύξηση 10,1% στις πωλήσεις εμπορικών οχημάτων στην Κίνα
ΔΝΤ: Αυξητική η τάση του παγκόσμιου δημόσιου χρέους
Bitcoin: Η νέα εποχή μετά το halving-Τι εκτιμούν οι αναλυτές
Για νέο «μαύρο κύκνο» στις αγορές ανησυχούν οι αναλυτές-Οι γεωπολιτικοί κίνδυνοι για τις οικονομίες
Κακάο: Ξεπέρασε τα 11.000 δολάρια ανά τόνο-Εντείνονται οι φόβοι για έλλειψη