Visa: Πάνω από 2 δισ. οι ψηφιακοί καταναλωτές παγκοσμίως έως το 2021

Την εκτίμηση ότι η αξία των ηλεκτρονικών συναλλαγών που θα πραγματοποιηθούν με την χρήση tokens μέσω της υπηρεσίας Visa Token Service (VTS), θα φτάσει το 1 τρισεκατομμύριο δολάρια, ανακοίνωσε η Visa, ενδεικτική της σημαντικής προόδου της εταιρίας στην προσπάθεια της για ασφαλείς ψηφιακές πληρωμές.

Το Tokenization είναι μια τεχνολογία αντικατάστασης των ευαίσθητων προσωπικών δεδομένων που παρέχουν οι καταναλωτές κατά τη διάρκεια των ηλεκτρονικών πληρωμών, με ένα μοναδικό ανώνυμο αναγνωριστικό στοιχείο ανά συναλλαγή ή όπως ονομάζεται «token».

Το 2019, στις ΗΠΑ κατά τη διάρκεια του Cyber Monday οι αγορές μέσω διαδικτύου έφτασαν το ποσό ρεκόρ των 9,4 δισ. δολαρίων. Από την 1 Νοεμβρίου έως τις 19 Δεκεμβρίου, οι καταναλωτές δαπάνησαν 125,6 δισ. δολάρια σε online αγορές, με πάνω από το ένα τρίτο των δαπανών να πραγματοποιούνται μέσω έξυπνων κινητών. Στο πλαίσιο αυτό, η τεχνολογία που στηρίζεται στο tokenization υιοθετείται με ταχείς ρυθμούς από τους εμπόρους, καθιστώντας σαφές ότι η τεχνολογία αλλάζει δραστικά το λιανικό εμπόριο και τη συμπεριφορά των καταναλωτών.

Μέχρι το επόμενο έτος θα υπάρχουν 2,1 δισ. ψηφιακοί καταναλωτές παγκοσμίως (από 1,66 δισ. το 2016), ενώ το 69% των αμερικανών καταναλωτών διατηρεί τα στοιχεία της κάρτας του ή του λογαριασμού του αποθηκευμένα σε κάποιο ηλεκτρονικό κατάστημα. Όσοι καταναλωτές δεν θέλουν να αποθηκεύσουν τα στοιχεία τους, μπορούν να πραγματοποιήσουν ηλεκτρονικές αγορές με την κάρτα Visa επιλέγοντας απλώς την ένδειξη «click to pay», όπου αυτή είναι διαθέσιμη. Έτσι, παρακάμπτουν τις χρονοβόρες και λιγότερο ασφαλείς διαδικασίες ολοκλήρωσης της παραγγελίας τους.

Παγκόσμια επέκταση του ηλεκτρονικού εμπορίου
Η νέα απλουστευμένη εμπειρία ολοκλήρωσης πληρωμών έχει ήδη αντικαταστήσει το Visa Checkout στις ΗΠΑ και θα συνεχίσει να επεκτείνεται σε άλλες αγορές μέχρι τα τέλη του 2020. Η επέκταση των εύκολων, έξυπνων και ασφαλών ηλεκτρονικών πληρωμών μέσω της Visa, θα βοηθήσει τους εμπόρους να προσφέρουν μια παρόμοια, απρόσκοπτη εμπειρία και στους καταναλωτές. Εξάλλου, σύμφωνα με τη μελέτη «Visa Global Merchant eCommerce Study (GME Study)», οι ηγέτες του ηλεκτρονικού εμπορίου σε παγκόσμια κλίμακα, επικαλούνται τους πιο σημαντικούςπαράγοντες επιτυχημένων online πωλήσεων, όπως: ταχεία παράδοση (44%), εύκολη ολοκλήρωση αγορών (41%) και εύχρηστες μέθοδοι πληρωμής (41%), αξιώνοντας για τους πελάτες τους παρόμοιες online μεθόδους πληρωμών.

ΠΗΓH: newmoney.gr

Δειτε Επισης

Γεν: «Βουτιά» 34 ετών παρά την παρέμβαση των αρχών
Προς νέο mega deal στον κλάδο της εξόρυξης-Πρόταση εξαγοράς της Anglo American από ΒΗΡ
Γαλλία: Η αύξηση του δημόσιου χρέους απειλεί την πιστοληπτική ικανότητα της χώρας
ΕΕ: Χαλαρώνει η δημοσιονομική πειθαρχία-Οι νέοι κανόνες για το δημόσιο χρέος
Στο μικροσκόπιο της Ε.Ε. οι κινεζικές δημόσιες συμβάσεις για την προμήθεια ιατρικού εξοπλισμού
Αναβάθμισε στο 0,3% την ανάπτυξη φέτος η Γερμανία, μείωσε στο 2,4% τον πληθωρισμό
Μέτρα για εμπορική στήριξη Ουκρανίας με προστασία αγροτών Ε.Ε. ενέκρινε το Ευρωκοινοβούλιο
ΗΠΑ: Ετοιμάζουν κυρώσεις σε κινεζικές τράπεζες που συνδράμουν τη Ρωσία
Ευρωπαϊκο Κοινοβούλιο: Πράσινο φως για τους νέους δημοσιονομικούς κανόνες της Ε.Ε.
Ευρωζώνη: Ανακάμπτει η οικονομική δραστηριότητα με οδηγό τις υπηρεσίες