Ratberry: To online παιχνίδι του οίκου Burberry για το έτος του Ποντικού

Ο Burberry εγκαινίασε ένα νέο online παιχνίδι, το Ratberry, ως μέρος της καμπάνιας του βρετανικού οίκου πολυτελών ειδών για το Σεληνιακό Νέο Έτος 2020.

Στο παιχνίδι, που διατίθεται στην ιστοσελίδα του Burberry, οι παίκτες ελέγχουν έναν κεντρικό χαρακτήρα, τον Ratberry, που είναι εμπνευσμένος από το περιορισμένης έκδοσης μοτίβο Thomas Burberry Monogram προς τιμήν του Έτους του Ποντικού. Ο χαρακτήρας αναπηδά προς τα πάνω ανάμεσα από πλατφόρμες, με στόχο να πάει όσο το δυνατόν υψηλότερα, συλλέγοντας χρυσά νομίσματα και πιάνοντας κινέζικα φαναράκια καθώς πηγαίνουν.

Φαινομενικά, το παιχνίδι είναι απλώς μια επανάληψη του «B-Bounce», του πρώτου online παιχνιδιού της μάρκας που κυκλοφόρησε τον Οκτώβριο και αντιπροσωπεύει το αυξανόμενο ενδιαφέρον που εκδηλώνουν τα brands για τον κόσμο των ψηφιακών παιχνιδιών.

«Ο Burberry έχει δει μια αυξανόμενη προτίμηση για gaming μεταξύ των νεότερων καταναλωτών, ιδιαίτερα στην Κίνα. Καθώς το διαδραστικό ψηφιακό περιεχόμενο γίνεται ολοένα και περισσότερο πηγή έμπνευσης, το Ratberry είναι μια άλλη ευκαιρία για τους καταναλωτές να συνδεθούν με την κοινότητα του Burberry online» αναφέρεται σε ανακοίνωση του οίκου.

ΠΗΓΗ: fortunegreece.com

Δειτε Επισης

Ευρωζώνη: Ανακάμπτει η οικονομική δραστηριότητα με οδηγό τις υπηρεσίες
Διχασμένες οι απόψεις των αναλυτών για την πορεία των επιτοκίων της ΒοΕ
Χρυσή λίρα: Νέο ράλι στην τιμή-Πού έφτασε και πού οφείλεται
Ποιες οικονομίες φοβούνται το ισχυρό δολάριο
Στο στόχαστρο των ΗΠΑ τράπεζες της Κίνας που υποστηρίζουν τον πόλεμο της Ρωσίας
Ετήσια αύξηση 10,1% στις πωλήσεις εμπορικών οχημάτων στην Κίνα
ΔΝΤ: Αυξητική η τάση του παγκόσμιου δημόσιου χρέους
Bitcoin: Η νέα εποχή μετά το halving-Τι εκτιμούν οι αναλυτές
Για νέο «μαύρο κύκνο» στις αγορές ανησυχούν οι αναλυτές-Οι γεωπολιτικοί κίνδυνοι για τις οικονομίες
Κακάο: Ξεπέρασε τα 11.000 δολάρια ανά τόνο-Εντείνονται οι φόβοι για έλλειψη