Το μεγάλο «στοίχημα» της Airbus στην Κίνα

Η Airbus εξετάζει το ενδεχόμενο συναρμολόγησης του πιο πρόσφατου μοντέλου του αεροσκάφους A330neo στην Κίνα, στο πλαίσιο μιας προσπάθειας να κερδίσει παραγγελίες για το αεροπλάνο σε μία από τις ταχύτερα αναπτυσσόμενες αεροπορικές αγορές στον κόσμο, σύμφωνα με ανθρώπους με γνώση του θέματος.

Η Airbus ίσως επεκτείνει το υπάρχον εργοστάσιό της στο Tianjin για να καλύψει τις ανάγκες συναρμολόγησης του μοντέλου, αλλά δεν έχει ληφθεί ακόμα απόφαση, δήλωσαν οι πηγές που ζήτησαν να μην κατονομαστούν επειδή οι συζητήσεις είναι ιδιωτικές. Το σχέδιο μπορεί να μην προχωρήσει, προειδοποιούν. Ένας εκπρόσωπος της Airbus αρνήθηκε να προβεί στο οποιοδήποτε σχόλιο.

Η Airbus προσφέρθηκε στο παρελθόν να κατασκευάσει το A380 superjumbo της στην Κίνα με αντάλλαγμα παραγγελίες από τις αεροπορικές εταιρείες της χώρας, αλλά αυτή η πρόταση απορρίφθηκε εν μέσω ανησυχιών σχετικά με την καταλληλότητα του αεροπλάνου για την τοπική αγορά, σύμφωνα με δύο άτομα. Το μικρότερο και αποδοτικότερο από πλευράς καυσίμου A330neo ταιριάζει ενδεχομένως καλύτερα στη συγκεκριμένη αγορά, με περισσότερα από 200 αεροσκάφη του αρχικού μοντέλου να έχουν ήδη πωληθεί στην ασιατική χώρα.

Η κίνηση για την επέκταση του εργοστασίου στην Tianjin – το οποίο σήμερα συναρμολογεί το μοντέλο A320 της Airbus – έρχεται τη στιγμή που η Rolls-Royce λέγεται ότι προτίθεται να κατασκευάσει ένα εργοστάσιο στην Κίνα για να εξασφαλίσει μια συμφωνία πώλησης κινητήρων για το αεροπλάνο που αναπτύσσεται από την εταιρεία Commercial Aircraft Corp. of China (ή Comac). Η βρετανική εταιρεία προωθεί ένα εξελιγμένο μοντέλο του κινητήρα Trent 7000 για το συγκεκριμένο αεροσκάφος, το οποίο είναι και η μοναδική επιλογή για το A330neo.

Η Κίνα πρόκειται να γίνει η μεγαλύτερη αεροπορική αγορά παγκοσμίως την επόμενη δεκαετία και θα χρειαστεί σχεδόν 8,000 αεροσκάφη αξίας 1,2 τρισεκατομμυρίων δολαρίων μέσα στα επόμενα 20 χρόνια, σύμφωνα με τις εκτιμήσεις της Boeing Co.

Ο Πρόεδρος Xi Jinping έχει επίσης ορίσει την αεροδιαστημική βιομηχανία ως κλάδο προτεραιότητας, ενθαρρύνοντας τους δυτικούς παραγωγούς να ανοίξουν εργοστάσια στη χώρα.

ΠΗΓΗ: fortunegreece.com

Δειτε Επισης

Διχασμένες οι απόψεις των αναλυτών για την πορεία των επιτοκίων της ΒοΕ
Χρυσή λίρα: Νέο ράλι στην τιμή-Πού έφτασε και πού οφείλεται
Ποιες οικονομίες φοβούνται το ισχυρό δολάριο
Στο στόχαστρο των ΗΠΑ τράπεζες της Κίνας που υποστηρίζουν τον πόλεμο της Ρωσίας
Ετήσια αύξηση 10,1% στις πωλήσεις εμπορικών οχημάτων στην Κίνα
ΔΝΤ: Αυξητική η τάση του παγκόσμιου δημόσιου χρέους
Bitcoin: Η νέα εποχή μετά το halving-Τι εκτιμούν οι αναλυτές
Για νέο «μαύρο κύκνο» στις αγορές ανησυχούν οι αναλυτές-Οι γεωπολιτικοί κίνδυνοι για τις οικονομίες
Κακάο: Ξεπέρασε τα 11.000 δολάρια ανά τόνο-Εντείνονται οι φόβοι για έλλειψη
Κάζακς (ΕΚΤ): Είναι πολύ νωρίς για να κηρύξουμε τη νίκη επί του πληθωρισμού