«Ακριβά» πλήρωσαν οι καταναλωτές τις εφαρμογές κινητών το 2018

Οι καταναλωτές δαπάνησαν πάνω από 100 δισεκατομμύρια δολάρια για τη λήψη λογισμικού και την πληρωμή για υπηρεσίες από marketplaces κινητών συσκευών και τα app store της Apple και του Google Play το 2018. 
 
Αυτό επισημαίνει μια νέα έρευνα που κυκλοφόρησε την περασμένη Τετάρτη από την εταιρία mobile analytics App Annie. Το ορόσημο των 100 δισεκατομμυρίων δολαρίων συνιστά αύξηση κατά 75% από το 2016 και περιλαμβάνει αγορές και συνδρομές εντός εφαρμογών.
 
Επιπλέον, οι χρήστες πέρασαν περίπου τρεις ώρες ημερησίως το 2018 αλληλεπιδρώντας με κάποιο τρόπο με μια εφαρμογή για κινητά- χρόνος που, όπως σημείωσε η εκτελεστική αντιπρόεδρος της App Annie, Danielle Levitas, αυξήθηκε σε σχέση με τις δυόμισι ώρες που ήταν ο μέσος όρος το προηγούμενο έτος.
 
Η ίδια τόνισε ότι οι εφαρμογές για κινητά εξακολουθούν να προσφέρουν στους χρήστες αυξανόμενο όγκο «αξίας και ευκολίας», όπως π.χ. συμβαίνει με τις χρηματοπιστωτικές εφαρμογές που επιτρέπουν στους χρήστες να ελέγχουν τους τραπεζικούς τους λογαριασμούς από τα smartphone τους, ή με εφαρμογές ψυχαγωγίας όπως το YouTube.
 
Πριν από δύο χρόνια, μεγάλες εταιρείες όπως τα Starbucks απλώς πειραματίζονταν με εφαρμογές smartphone που επέτρεπαν στους ανθρώπους να κάνουν πράγματα όπως να παραγγέλνουν καφέ και να πληρώνουν, εξήγησε η Levitas. Σήμερα, ωστόσο, ανέφερε ότι ολοένα και περισσότερες εταιρείες δημιουργούν συναρπαστικές εφαρμογές για κινητά.
 
«Αναδεικνύονται σε μια κρίσιμη πλατφόρμα», είπε η Levitas σχετικά με τις εφαρμογές για κινητά. «Χρησιμοποιούμε αυτές τις συσκευές και τις εφαρμογές σε αυτές ακόμα περισσότερο, σε σχέση με τα προηγούμενα χρόνια».
 
Το YouTube είναι η πιο δημοφιλής υπηρεσία συνεχούς ροής βίντεο παγκοσμίως εκτός από την Κίνα, όπου δεσπόζει το Tencent Video, σύμφωνα με την έκθεση. Εντωμεταξύ, το Netflixήταν η κορυφαία εφαρμογή video
streaming σε «σχεδόν κάθε χώρα» βάσει καταναλωτικής δαπάνης, αν και η έκθεση δεν ανέφερε συγκεκριμένο ποσό.
 
Η εταιρία Analytics Sensor Tower εκτιμά ότι το Netflix πραγματοποίησε πωλήσεις περίπου 790,2 εκατομμυρίων δολαρίων μέσω του App Store της Apple το 2018, κατά τη διάρκεια μιας δωδεκάμηνης περιόδου που έληξε στις 30 Νοεμβρίου. Η επίδοση αυτή καθιστά το Netflix την εφαρμογή για iOS με τις μεγαλύτερες πωλήσεις παγκοσμίως.
 
ΠΗΓΗ: fortunegreece.com
 

Δειτε Επισης

Σαμ Μπάνκμαν-Φριντ: Φυλάκιση 25 ετών στον «βασιλιά των κρυπτονομισμάτων»
Ζάο Λέτζι(Εθνικό Λαϊκό Κογκρέσο): Κινητήρια δύναμη για την παγκόσμια οικονομική ανάκαμψη η Κίνα
Λονδίνο: Φθηνότερη αλλά δυσκολότερη η αγορά πρώτης κατοικίας από την ενοικίαση
Στο 5,5% αντί στο 4,9% του ΑΕΠ το δημοσιονομικό έλλειμμα της Γαλλίας το 2023
Έρευνα κατά Apple, Meta, Alphabet για μη συμμόρφωση κινεί η Κομισιόν
Καλεί την Κίνα σε ολοκληρωμένη δέσμη μεταρρυθμίσεων υπέρ της αγοράς η επικεφαλής του ΔΝΤ
ΗΠΑ: Απέτρεψε αναστολή της λειτουργίας τμημάτων της Κυβέρνησης το Κογκρέσο
Scope: Επιβεβαίωσε το Α- της Ισπανίας, αναβάθμισε σε θετικές τις προοπτικές
Διαφωνίες στην Ε.Ε. για έκδοση ομολόγων από δεσμευμένα ρωσικά περιουσιακά στοιχεία
Αμετάβλητα τα επιτόκια από Κεντρική Τράπεζα της Ρωσίας εν μέσω επίμονου πληθωρισμού