Zara: Φέρνει την επαυξημένη πραγματικότητα

Η αλυσίδα Zara ανακοίνωσε ότι, από τον Απρίλιο, ορισμένα καταστήματά της θα εμπλουτισθούν με την τεχνολογία της επαυξημένης πραγματικότητας (augmented reality).

Με τον τρόπο αυτό, η εταιρεία ελπίζει να προσελκύσει περισσότερους πελάτες, ιδίως νεότερης γενιάς, εικοσάρηδες και τριαντάρηδες.

Οι βιτρίνες επαυξημένης πραγματικότητας θα δημιουργηθούν σε 120 καταστήματα σε διάφορες χώρες, αρχής γενομένης από τις 18 Απριλίου, όπως έκανε γνωστό η εταιρεία λιανεμπορίου Inditex, στην οποία ανήκει η Zara, σύμφωνα με το πρακτορείο Ρόιτερς.

Οι πελάτες θα μπορούν, όταν στρέφουν την οθόνη του κινητού τους πάνω στη βιτρίνα με τους ειδικούς αισθητήρες, να βλέπουν μοντέλα να φοράνε τα επιλεγμένα ρούχα, ώστε έτσι να παίρνουν μια καλύτερη ιδέα για το τι να αγοράσουν.

ΠΗΓΗ: ΑΠΕ

Δειτε Επισης

Κακάο: Ξεπέρασε τα 11.000 δολάρια ανά τόνο-Εντείνονται οι φόβοι για έλλειψη
Κάζακς (ΕΚΤ): Είναι πολύ νωρίς για να κηρύξουμε τη νίκη επί του πληθωρισμού
Σε υψηλό πέντε μηνών τα στεγαστικά επιτόκια στις ΗΠΑ
Κέρδη για τον χρυσό καθώς η ένταση στη Μέση Ανατολή ενισχύει τη ζήτηση
Ο S&P υποβαθμίζει μαζί με τους Moody’s το Ισραήλ λόγω γεωπολιτικού κινδύνου
Άμεσο το πλήγμα στις αγορές από την επίθεση του Ισραήλ στο Ιράν-Στο «κόκκινο» η Ασία
Morgan Stanley: Η Τράπεζα της Αγγλίας θα μειώσει τα επιτόκια τον Μάιο
Moody’s: Περιορισμένες μέχρι στιγμής οι πιστωτικές επιπτώσεις από την αντιπαράθεση Ισραήλ και Ιράν
Οι ΗΠΑ επαναφέρουν σε ισχύ τις κυρώσεις στον πετρελαϊκό τομέα της Βενεζουέλας
Goldman Sachs: Πώς αλλάζει η σύρραξη στη Μέση Ανατολή τις προοπτικές σε οικονομία και αγορές