Ιταλία: Νέος e-φόρος στη διαδικτυακή διαφήμιση

Η Κάτω Βουλή της Ιταλίας ενέκρινε τροπολογία στον προϋπολογισμό του 2018, που καθιερώνει 3% φόρο σε κάποιες διαδικτυακές συναλλαγές.

Η έγκριση της τροπολογίας, η οποία παρουσιάστηκε από τον βουλευτή Francesco Boccia, από το Δημοκρατικό Κόμμα, έρχεται εν μέσω αυξανόμενης πίεσης σε γίγαντες της τεχνολογίας όπως η Google, το Facebook και η Amazon για τις φορολογικές σχέσεις τους με αρκετές χώρες της Ευρώπης.

Στην Ιταλία, τέτοιου είδους εταιρείες έχουν κατηγορηθεί ότι αποφεύγουν να πληρώσουν φόρους, ισχυριζόμενες ότι δεν έχουν «σταθερή παρουσία» στη χώρα. Με το νέο νόμο, η εισφορά επί των πωλήσεων θα έχει στόχο επιχειρήσεις που αγοράζουν υπηρεσίες στην Ιταλία.

Σύμφωνα με τους Financial Times, ο νέος «web φόρος» θα εφαρμοστεί σε πωλήσεις «άυλων ψηφιακών προϊόντων», όπως είναι η διαδικτυακή διαφήμιση και τα χορηγούμενα λινκ σε ιστοσελίδες.

Οι εταιρείες θα εξαιρεθούν από την πληρωμή του φόρου, εάν κάνουν λιγότερες από 3.000 συναλλαγές τον χρόνο. Η πρόβλεψη, που συμπεριλαμβάνεται στον προϋπολογισμό του 2018 και ο οποίος θα πάρει τελική έγκριση μέχρι το τέλος του χρόνου, αναμένεται να έχει ετήσια απόδοση περίπου 190 εκατ. ευρώ.
 
ΠΗΓΗ: euro2day.gr

Δειτε Επισης

Κακάο: Ξεπέρασε τα 11.000 δολάρια ανά τόνο-Εντείνονται οι φόβοι για έλλειψη
Κάζακς (ΕΚΤ): Είναι πολύ νωρίς για να κηρύξουμε τη νίκη επί του πληθωρισμού
Σε υψηλό πέντε μηνών τα στεγαστικά επιτόκια στις ΗΠΑ
Κέρδη για τον χρυσό καθώς η ένταση στη Μέση Ανατολή ενισχύει τη ζήτηση
Ο S&P υποβαθμίζει μαζί με τους Moody’s το Ισραήλ λόγω γεωπολιτικού κινδύνου
Άμεσο το πλήγμα στις αγορές από την επίθεση του Ισραήλ στο Ιράν-Στο «κόκκινο» η Ασία
Morgan Stanley: Η Τράπεζα της Αγγλίας θα μειώσει τα επιτόκια τον Μάιο
Moody’s: Περιορισμένες μέχρι στιγμής οι πιστωτικές επιπτώσεις από την αντιπαράθεση Ισραήλ και Ιράν
Οι ΗΠΑ επαναφέρουν σε ισχύ τις κυρώσεις στον πετρελαϊκό τομέα της Βενεζουέλας
Goldman Sachs: Πώς αλλάζει η σύρραξη στη Μέση Ανατολή τις προοπτικές σε οικονομία και αγορές