Στην αγορά του delivery «μπαίνει» ο Στέλιος Χατζηιωάννου

Στην αγορά του ντελίβερι «μπαίνει» ο Στέλιος Χατζηιωάννου της EasyJet, δημιουργώντας την υπηρεσία EasyFood, διεκδικώντας μερίδιο από τον βασικότερο ανταγωνιστή της, την Just Eat.

Η EasyFood θα επιτρέπει στους Βρετανούς να παραγγέλνουν από τοπικά εστιατόρια μέσω της ιστοσελίδας ή της mobile εφαρμογής κι αρχικά θα παρέχεται μόνο στο Λονδίνο και το Μπίρμινγχαμ.

Η υπηρεσία αναμένεται να ξεκινήσει τη λειτουργία της μέσα στους επόμενους δύο μήνες, σύμφωνα με το Bloomberg.

«Ηγέτης» στην αγορά αυτή τη στιγμή είναι η Just Eat, η οποία το τελευταίο διάστημα υποφέρει από αναιμική ανάπτυξη λόγω ανταγωνισμού από την Deliberoo, την Amazon και την Uber.

Η μετοχή της Just Eat υποχώρησε πάνω από 2% μετά την είδηση ίδρυσης της EasyJet.

Μετά την ίδρυση της EasyJet, ο Στέλιος Χατζηιωάννου έχει διαφοροποιήσει σημαντικά το χαρτοφυλάκιό του, επενδύοντας σε ξενοδοχεία, καταστήματα, ακόμα και γυμναστήρια.
 
ΠΗΓΗ: newmoney.gr

Δειτε Επισης

Ε.Ε.: Στο μικροσκόπιο η κινεζική αγορά ιατρικού εξοπλισμού
Αναβάθμισε στο 0,3% την ανάπτυξη φέτος η Γερμανία, μείωσε στο 2,4% τον πληθωρισμό
Μέτρα για εμπορική στήριξη Ουκρανίας με προστασία αγροτών Ε.Ε. ενέκρινε το Ευρωκοινοβούλιο
ΗΠΑ: Ετοιμάζουν κυρώσεις σε κινεζικές τράπεζες που συνδράμουν τη Ρωσία
Ευρωπαϊκο Κοινοβούλιο: Πράσινο φως για τους νέους δημοσιονομικούς κανόνες της Ε.Ε.
Ευρωζώνη: Ανακάμπτει η οικονομική δραστηριότητα με οδηγό τις υπηρεσίες
Διχασμένες οι απόψεις των αναλυτών για την πορεία των επιτοκίων της ΒοΕ
Χρυσή λίρα: Νέο ράλι στην τιμή-Πού έφτασε και πού οφείλεται
Ποιες οικονομίες φοβούνται το ισχυρό δολάριο
Στο στόχαστρο των ΗΠΑ τράπεζες της Κίνας που υποστηρίζουν τον πόλεμο της Ρωσίας