Βρετανικά brands ανακάμπτουν από σκάνδαλο αλογίσιου κρέατος

Η εμπιστοσύνη των καταναλωτών στα βρετανικά brands, μετά το σκάνδαλο του αλογίσιου κρέατος, ανακτάται, καθώς οι εταιρείες ξανακερδίζουν την καλή τους φήμη.
 
 

Η ετήσια έρευνα Global RepTrack 100 UK από το Reputation Institute ανέδειξε ότι 53% των 135 εταιρειών της λίστας παρατήρησαν ανάπτυξη της καλής του φήμης την χρονιά που μας πέρασε, με τα brands Findus και Brakes να δείχνουν τη μεγαλύτερη αύξηση.

Δειτε Επισης

Ζάο Λέτζι(Εθνικό Λαϊκό Κογκρέσο): Κινητήρια δύναμη για την παγκόσμια οικονομική ανάκαμψη η Κίνα
Λονδίνο: Φθηνότερη αλλά δυσκολότερη η αγορά πρώτης κατοικίας από την ενοικίαση
Στο 5,5% αντί στο 4,9% του ΑΕΠ το δημοσιονομικό έλλειμμα της Γαλλίας το 2023
Έρευνα κατά Apple, Meta, Alphabet για μη συμμόρφωση κινεί η Κομισιόν
Καλεί την Κίνα σε ολοκληρωμένη δέσμη μεταρρυθμίσεων υπέρ της αγοράς η επικεφαλής του ΔΝΤ
ΗΠΑ: Απέτρεψε αναστολή της λειτουργίας τμημάτων της Κυβέρνησης το Κογκρέσο
Scope: Επιβεβαίωσε το Α- της Ισπανίας, αναβάθμισε σε θετικές τις προοπτικές
Διαφωνίες στην Ε.Ε. για έκδοση ομολόγων από δεσμευμένα ρωσικά περιουσιακά στοιχεία
Αμετάβλητα τα επιτόκια από Κεντρική Τράπεζα της Ρωσίας εν μέσω επίμονου πληθωρισμού
Με απώλειες έκλεισε το πετρέλαιο, με... βαρίδι τη ζήτηση βενζίνης στις ΗΠΑ