Οι επιδόσεις του Smart Park στην Αθήνα

Σε πλεονέκτημα φαίνεται ότι έχει εξελιχθεί εν μέσω πανδημίας το γεγονός ότι το εμπορικό πάρκο ‘’Smart Park’’ είναι πλήρως ανοικτό, με τις επιδόσεις που καταγράφει να παραμένουν θετικές, έστω κι αν υπάρχουν εκ των πραγμάτων αλλαγές στις καταναλωτικές συνήθειες των καταναλωτών.
 
Όπως χαρακτηριστικά αναφέρθηκε κατά τη διάρκεια της γενικής συνέλευσης της R.E.D.S., ιδιοκτήτριας του γνωστού εμπορικού πάρκου στα Σπάτα, προ κορωνοϊού, η αύξηση έφθανε το +25% όσον αφορά την επισκεψιμότητα, ενώ κατά τη διάρκεια της πανδημία και του lockdown τα καταστήματα που λειτούργησαν ήταν μόνο το σούπερ μάρκετ Σκλαβενίτης και το φαρμακείο. Στη συνέχεια από τις 4 Μαΐου, ημερομηνία κατά την οποία δόθηκε το «πράσινο φώς» για επαναλειτουργία, αρχικά με καταστήματα αθλητικών και βιβλιοπωλεία, το Smart Park σημειώνει αύξηση όσον αφορά το μέσο ‘’καλάθι’’ αγορών με αύξηση στις πωλήσεις των καταστημάτων που μπορεί να φθάνει ακόμη και το 50%. Μία από τις σημαντικές αλλαγές ως προς τις συνήθειες των καταναλωτών είναι το γεγονός ότι το κοινό έρχεται στοχευμένα, έχοντας μειώσει σημαντικά το χρόνο παραμονής στους χώρους πωλήσεων.
 
ΠΗΓΗ: newmoney.gr

Δειτε Επισης

Χρηματιστήριο Αθηνών: Έριξε το «φράγμα» των 1.440 μονάδων–Νέο ρεκόρ 13 ετών
Ελλάδα: Πρωτογενές πλεόνασμα 1,9% φέρνει άλλες «αναβαθμίσεις» το 2024
Αθηναϊκή Ριβιέρα: Επενδύσεις εκατοντάδων εκατομμυρίων ευρώ-Τα συγκριτικά πλεονεκτήματα
S&P: Αναβάθμισε σε θετικές τις προοπτικές της Ελλάδας διατηρώντας το ΒΒΒ-
Σε απεργιακό κλοιό η Ελλάδα-Τι ζητούν οι εργαζόμενοι
NielsenIQ: Το προφίλ του Έλληνα καταναλωτή στα σούπερ μάρκετ
Ελλάδα: Σημαντική ανάκαμψη του δείκτη οικονομικού κλίματος τον Μάρτιο
Στα 830 ευρώ από την 1η Απριλίου ο κατώτατος μισθός στην Ελλάδα
Νέα εύσημα Moody's στις ελληνικές τράπεζες-Πώς είδε τα αποτελέσματά τους
Ελλάδα: Πρωτογενές πλεόνασμα 3,378 δισ. ευρώ για κρατικό προϋπολογισμό στο πρώτο δίμηνο