Έρχονται νέες ξενοδοχειακές επενδύσεις από την Blackstone

Στο δρόμο για νέες επενδύσεις ύψους περί τα 2 δισ. ευρώ στον τουρισμό στην ευρύτερη περιοχή της Νότιας Ευρώπης, βρίσκεται ο επενδυτικός όμιλος της Blackstone, που πραγματοποίησε πέρυσι ένα από τα μεγαλύτερα deals στον ξενοδοχειακό τομέα στην Ελλάδα «κλείνοντας» συμφωνία με τον όμιλο Louis.

Στο επίκεντρο του ενδιαφέροντος του ομίλου βρίσκονται αγορές όπως η Ελλάδα και η Πορτογαλία, ενώ ήδη η ισπανική αγορά έχει δεχθεί το μεγαλύτερο όγκο των επενδύσεων από τον όμιλο. Όπως αναφέρεται στο τελευταίο Δελτίο Οικονομικών και Επιχειρηματικών Εξελίξεων Ισπανίας από το ελληνικό Γραφείο Οικονομικών και Εμπορικών Υποθέσεων της Πρεσβείας μας στη Μαδρίτη, το γεγονός ότι «οι ισπανικές ακτές έχουν δεχθεί συνολικά 7 δισ. ευρώ επενδύσεων και η αγορά έχει οδηγηθεί σε κορεσμό και σε αύξηση της αξίας των ακινήτων, οδηγεί τον όμιλο στην απόφαση να επενδύσει σε άλλες χώρες, όπως η Ελλάδα ή η Πορτογαλία».

Επιπλέον, όσον αφορά ειδικά τις δραστηριότητες της Blackstone στην ισπανική αγορά «διαθέτει ήδη 18.000 κατοικίες στην Ισπανία, γεγονός που την κατατάσσει στην κορυφή της ιδιοκτησίας στον εν λόγω τομέα». Στο δελτίο επισημαίνεται ακόμη ότι επενδυτικά κεφάλαια του ομίλου ετοιμάζονται να επενδύσουν συνολικά 2 δισ. ευρώ σε ξενοδοχειακές μονάδες στην περιοχή της Νότιας Ευρώπης και μεταξύ αυτών και στη χώρα μας.

Σημειωτέον ότι ο όμιλος περιλαμβάνεται, κατά τις πληροφορίες, στα ξένα ονόματα που «μαρκάρουν» αυτή την στιγμή στενά τον εγχώριο ξενοδοχειακό κλάδο μετά το μεγάλο deal με το Louis Group την περασμένη χρονιά για τα πέντε ξενοδοχεία στην Κρήτη και το Ιόνιο (σε Κέρκυρα και Ζάκυνθο), ύψους 178,6 δισ. ευρώ. Πέρα από το ευρύ πρόγραμμα ανακαινίσεων που δρομολογείται στις εν λόγω μονάδες, ο όμιλος, που δίνει «ψήφο εμπιστοσύνης» με νέα γραφεία στην Αθήνα, θέλει να επενδύσει επιπλέον κεφάλαια στον τουριστικό κλάδο (και όχι μόνο) στην Ελλάδα, φθάνοντας ακόμη και τα 500 εκατ. ευρώ.

Οι μεγάλοι ελληνικοί προορισμοί, όπως η Κρήτη αποτελούν προτεραιότητα ακόμη και μέσα από στρατηγικές συνεργασίες με εγχώρια ξενοδοχειακά ονόματα, ενώ στο στόχαστρο βρίσκονται και άλλοι δημοφιλείς προορισμοί με ξενοδοχεία της Ρόδου να ακούγονται εντονότερα, εσχάτως.

Αντίστοιχα, κινητικότητα φαίνεται να υπάρχει και από το αμερικανικό επενδυτικό fund H.I.G., που διαχειρίζεται κεφάλαια άνω των 35 δισ. δολαρίων και την τελευταία διετία έχει δείξει έμπρακτα ότι «ψηφίζει» Ελλάδα. Οι τομείς του τουρισμού και του real estate βρίσκονται στις προτεραιότητες του ομίλου, ο οποίος έχει «επενδύσει» ήδη από το 2018 στη Ρόδο, ενώ μόλις στις αρχές του έτους ανακοινώθηκε και η χρηματοδότηση, μέσω θυγατρικής του, της γνωστής εταιρείας ανάπτυξης ακινήτων Dimand. Τώρα το όνομα της H.I.G. με έτος ίδρυσης το 1993 και έδρα το Μαϊάμι, ακούγεται εντόνως και για γνωστά ξενοδοχεία της Κώ.

ΠΗΓΗ: newmoney.gr

Δειτε Επισης

NielsenIQ: Το προφίλ του Έλληνα καταναλωτή στα σούπερ μάρκετ
Ελλάδα: Σημαντική ανάκαμψη του δείκτη οικονομικού κλίματος τον Μάρτιο
Στα 830 ευρώ από την 1η Απριλίου ο κατώτατος μισθός στην Ελλάδα
Νέα εύσημα Moody's στις ελληνικές τράπεζες-Πώς είδε τα αποτελέσματά τους
Ελλάδα: Πρωτογενές πλεόνασμα 3,378 δισ. ευρώ για κρατικό προϋπολογισμό στο πρώτο δίμηνο
Ποια είναι τα νέα check-in στα ξενοδοχεία της Αθήνας-Μεγάλα projects στον τομέα της φιλοξενίας
Εισηγμένες εταιρείες στο Χρηματιστήριο Αθηνών: Ρεκόρ δεκαπενταετίας σε κέρδη και διανομή μερισμάτων
Συνεχίζεται η άνοιξη της ελληνικής αγοράς ακινήτων-Οι προοπτικές ανά κλάδο και οι νέες τάσεις
Ελλάδα: Στροφή σε ελληνικά και ιδιωτικής ετικέτας προϊόντα από τους καταναλωτές
Αλλάζουν σελίδα οι ελληνικές τράπεζες και προσελκύουν διεθνή επενδυτικά κεφάλαια