Metaxa Hospitality Group: Με τέσσερα ξενοδοχεία το 2020

Με νέα ομιλική ταυτότητα και ιστοσελίδα συνδυάζει τον νέο κύκλο ανάπτυξής του με ορίζοντα 15ετίας το Metaxa Hospitality Group (MHG).

Ο ξενοδοχειακός όμιλος που ίδρυσε πριν 45 χρόνια ο Νίκος Μεταξάς, ένας από τους πατριάρχες του ελληνικού τουρισμού, ενισχύει τη θέση του στην ελληνική αγορά με νέες επενδύσεις και επεκτείνει τη δραστηριότητά του στην αγορά ακινήτων, τας συνεδριακούς χώρους και τα κέντρα θαλασσοθεραπείας.

Ο νέος κύκλος ανάπτυξης του ομίλου MHG συνδυάστηκε με την «έξοδο» από τα γεωγραφικά όρια της Κρήτης στην αγορά της οποίας διατηρεί ηγετική θέση.

Στην Κρήτη το MHG ελέγχει δύο από τις γνωστότερες ξενοδοχειακές μονάδες του νησιού: την ιστορική «ναυαρχίδα» του ομίλου Creta Maris Beach Resort, 681 δωματίων (Χερσόνησο Ηρακλείου) και το Magic Life Candia Maris, 317 δωματίων (Αμμουδάρα Ηρακλείου) το οποίο το οποίο λειτουργεί με τη χρήση εμπορικού σήματος της TUI (TUI Magic Life). Σε συνδυασμό με το Creta Maris ο όμιλος λειτουργεί το Creta Convention Center, to μεγαλύτερο συνεδριακό κέντρο της Κρήτης κι ένα από τα μεγαλύτερα της Ελλάδας το οποίο διαθέτει 30 συνεδριακές αίθουσες συνολικής χωρητικότητας 5.000 συνέδρων.

Σε συνδυασμό με την Κρήτη το MHG αποκτά έναν δεύτερο «πυλώνα» στήριξης σ’ έναν από τους δύο δημοφιλέστερους ελληνικούς προορισμούς σε ολόκληρο τον πλανήτη: τη Σαντορίνη. Το MHG έχει αποκτήσει σημαντικά ακίνητα στο νησί από χρόνια και λειτουργεί ήδη την πολυτελή μονάδα Santo Maris Oia Luxury Suites & Spa δυναμικότητας 67 δωματίων στην Οία. Την άνοιξη του 2020 ο όμιλος πρόκειται να λειτουργήσει μια δεύτερη πολυτελή μονάδα στην περιοχή Βλυχάδα του νησιού.

Αν η Σαντορίνη συνιστά τον δεύτερο πυλώνα στήριξης που αναζητούσε τα τελευταία χρόνια ο όμιλος για να επιχειρήσει με ασφάλεια την επέκτασή του, η Κρήτη αποτελεί τη «μήτρα» απ’ όπου γεννήθηκε και η αγορά στην οποία βασίζει μεγάλο μέρος του 15ετούς στρατηγικού αναπτυξιακού του σχεδιασμού.

Μετά την ευρύτερη περιοχή του Ηρακλείου το MHG πρόκειται να επεκταθεί στην ανατολική Κρήτη μέσω επενδυτικού του σχεδίου το οποίο έχει εγκριθεί από την Διυπουργική Επιτροπή Στρατηγικών Επενδύσεων.

Πρόκειται για την επένδυση «Cape Tholos Luxury Resorts» ύψους 149,6 εκατ. ευρώ η οποία σχεδιάζεται να υλοποιηθεί σε ιδιόκτητη έκταση 1.200 στρεμμάτων στην περιοχή Θόλος Καβουσίου στην Ιεράπετρα (Λασίθι) της ανατολικής Κρήτης. Το επενδυτικό σχέδιο περιλαμβάνει, μεταξύ άλλων, την κατασκευή τουριστικού χωριού με 208 σπίτια και δύο ξενοδοχείων δυναμικότητας 300 κλινών το καθένα, ενώ αναμένεται να δημιουργήσει τουλάχιστον 216 θέσεις πλήρους και εποχικής εργασίας.

Στη νέα φάση ανάπτυξής του το Metaxa Hospitality Group θα πορευτεί με νέα ομιλική ταυτότητα που επιμελήθηκε και υλοποίησε η εταιρεία MILK Branding Professionals. Σε αυτήν, σύμφωνα με το MHG, εκφράζονται οι τρεις βασικοί άξονες της φιλοσοφίας του ομίλου για αυθεντική φιλοξενία με σεβασμό στα τοπικά χαρακτηριστικά των προορισμών, βιώσιμη ανάπτυξη με πρωταρχική μέριμνα τη δημιουργία αλυσίδων αξίας για κάθε τοπική κοινωνία και οικονομία, και πρωταρχική μέριμνα για επισκέπτες και στελέχη.

Τα χρώματα και το σχέδιο για την απεικόνιση του νέου λογότυπου είναι εμπνευσμένα από την Κρήτη (τόπο από τον οποίο ξεκίνησε τη δραστηριότητά του ο όμιλος) και το Μινωικό πολιτισμό.

ΠΗΓΗ: euro2day.gr

Δειτε Επισης

Σε απεργιακό κλοιό η Ελλάδα-Τι ζητούν οι εργαζόμενοι
NielsenIQ: Το προφίλ του Έλληνα καταναλωτή στα σούπερ μάρκετ
Ελλάδα: Σημαντική ανάκαμψη του δείκτη οικονομικού κλίματος τον Μάρτιο
Στα 830 ευρώ από την 1η Απριλίου ο κατώτατος μισθός στην Ελλάδα
Νέα εύσημα Moody's στις ελληνικές τράπεζες-Πώς είδε τα αποτελέσματά τους
Ελλάδα: Πρωτογενές πλεόνασμα 3,378 δισ. ευρώ για κρατικό προϋπολογισμό στο πρώτο δίμηνο
Ποια είναι τα νέα check-in στα ξενοδοχεία της Αθήνας-Μεγάλα projects στον τομέα της φιλοξενίας
Εισηγμένες εταιρείες στο Χρηματιστήριο Αθηνών: Ρεκόρ δεκαπενταετίας σε κέρδη και διανομή μερισμάτων
Συνεχίζεται η άνοιξη της ελληνικής αγοράς ακινήτων-Οι προοπτικές ανά κλάδο και οι νέες τάσεις
Ελλάδα: Στροφή σε ελληνικά και ιδιωτικής ετικέτας προϊόντα από τους καταναλωτές