Πράσινο φως στην εξαγορά Media Markt από Olympia

Σε συνεδρίαση της Ολομέλειας, η Επιτροπής Ανταγωνισμού στις 5 Νοεμβρίου 2019, ομόφωνα, ενέκρινε, με την υπ΄αριθμ 695/2019 απόφαση της, την γνωστοποιηθείσα συγκέντρωση, σύμφωνα με το άρθρο 8 παρ. 6 και 8 του Ν.3959/11, όπως ισχύει, για την απόκτηση αποκλειστικού ελέγχου της εταιρίας «Olympia Group Ltd» επί των εταιριών Media Saturn Electronics Hellas Commercial and Holding S.A. και Media-Saturn Griechenland Beteiligungen GmbH, με σκοπό εν τέλει την απόκτηση αποκλειστικού ελέγχου επί της επιχείρησης καταστημάτων λιανικής πώλησης ηλεκτρονικών και ηλεκτρικών ειδών ευρείας κατανάλωσης που λειτουργούν υπό το εμπορικό σήμα Media Markt στην Ελλάδα.

Με την ως άνω απόφασή της, η Επιτροπή Ανταγωνισμού έκρινε, ότι η υπό εξέταση συγκέντρωση, η οποία αφορά τον ευρύτερο κλάδο πώλησης ηλεκτρονικών και ηλεκτρικών συσκευών αλλά και τις λοιπές αγορές που δραστηριοποιούνται αμφότερα τα μέρη που συμμετέχουν στην συγκέντρωση (όπως είδη computing, είδη gaming, βιβλία, παιχνίδια, χαρτικά και γραφική ύλη), παρότι εμπίπτει στο πεδίο εφαρμογής της παραγράφου 1 του άρθρου 6 ν. 3959/2011, δεν προκαλεί σοβαρές αμφιβολίες ως προς το συμβατό αυτής με τις απαιτήσεις λειτουργίας του ανταγωνισμού, στις επιμέρους αγορές στις οποίες αφορά.

ΠΗΓΗ: euro2day.gr

Δειτε Επισης

Σε απεργιακό κλοιό η Ελλάδα-Τι ζητούν οι εργαζόμενοι
NielsenIQ: Το προφίλ του Έλληνα καταναλωτή στα σούπερ μάρκετ
Ελλάδα: Σημαντική ανάκαμψη του δείκτη οικονομικού κλίματος τον Μάρτιο
Στα 830 ευρώ από την 1η Απριλίου ο κατώτατος μισθός στην Ελλάδα
Νέα εύσημα Moody's στις ελληνικές τράπεζες-Πώς είδε τα αποτελέσματά τους
Ελλάδα: Πρωτογενές πλεόνασμα 3,378 δισ. ευρώ για κρατικό προϋπολογισμό στο πρώτο δίμηνο
Ποια είναι τα νέα check-in στα ξενοδοχεία της Αθήνας-Μεγάλα projects στον τομέα της φιλοξενίας
Εισηγμένες εταιρείες στο Χρηματιστήριο Αθηνών: Ρεκόρ δεκαπενταετίας σε κέρδη και διανομή μερισμάτων
Συνεχίζεται η άνοιξη της ελληνικής αγοράς ακινήτων-Οι προοπτικές ανά κλάδο και οι νέες τάσεις
Ελλάδα: Στροφή σε ελληνικά και ιδιωτικής ετικέτας προϊόντα από τους καταναλωτές