Αίτηση εξυγίανσης για τη Mini Raxevsky

Αίτηση σε καθεστώς εξυγίανσης κατά το άρθρο 106 β μετά από συμφωνία με τους πιστωτές της κατέθεσε η εταιρία παιδικής ένδυσης Mini Raxevsky,  η οποία πρόκειται να συζητηθεί την ερχόμενη Τετάρτη 6 Μαρτίου στο Μονομελές Πρωτοδικείο Αθηνών.

Η εταιρία, η οποία δεν έχει σχέση με την Raxevsky ΑΒΕΕ, που έκλεισε οριστικά την προηγούμενη εβδομάδα, αποτυγχάνοντας να ολοκληρώσει το δικό της σχέδιο εξυγίανσης, ειδικεύεται στον τομέα του παιδικού ρούχου και διαθέτει αξιοσημείωτη παρουσία στο εξωτερικό. Η εταιρία ιδρύθηκε το 1989 από την Δήμητρα Ραξέβσκυ (της γνωστής οικογένειας που ίδρυσε την πτωχευμένη Miss Raxevsky, χωρίς ωστόσο να διατηρεί πλέον κάποια μετοχική σχέση) και τον Αβεντίς Μπαλιάν.  

Στην τελευταία δημοσιευμένη οικονομική χρήση της εταιρίας για το 2016 ο κύκλος εργασιών της ανήλθε σε  4.894.896,34 ευρώ έναντι  4.946.204,38 ευρώ της προηγουμένης χρήσεως, δηλαδή, σημείωσε μικρή μείωση κατά  51.308,04 ευρώ. Επίσης, η ζημία της χρήσεως 2016 ανήλθε σε  196.998,05 ευρώ έναντι κερδών  13.169,54 της προηγουμένης χρήσεως 2015.

Στην ίδια χρήση η εταιρεία είχε συνολικές υποχρεώσεις της τάξης των 7 εκατ. ευρώ περίπου, εκ των οποίων ο κύριος όγκος (περίπου 5 εκατ. ευρώ) αφορούσε σε τραπεζικό δάνειο το οποίο ωστόσο ήταν καλυμμένο με εμπράγματη εξασφάλιση. Ειδικότερα υπήρχε προσημείωση σε ακίνητα της ιδιοκτήτριας και προέδρου της εταιρείας Δ. Ραξέβσκυ.

Τα τελευταία 10 χρόνια, οι συλλογές Mini Raxevsky διατίθενται ολοκληρωμένες μέσα από την αλυσίδα λιανικής Mini Raxevsky. To 2016  προστέθηκε επίσης στα καταστήματα Mini Raxevsky το  αναγνωρισμένο διεθνώς brand το “V19.69 VERSACE Abbigliamento Sportivo SRL Milano Italia”.

Η εταιρία δραστηριοποιείται επίσης στο εξωτερικό, δημιουργώντας καταστήματα σε  Ιταλία, Αρμενία, Κύπρο,  Σαουδική Αραβία, Ηνωμένα Αραβικά Εμιράτα,  Λίβανο,  Μεξικό, Σιγκαπούρη και Αυστραλία. Σύμφωνα δε με την τελευταία ενημέρωση εκ μέρους της εταιρείας το δίκτυο της επεκτείνεται ήδη με νέα σημεία πώλησης στα Ιωάννινα και την Κύπρο, ενώ παράλληλα διατηρεί ηλεκτρονικό κατάστημα που αποτελεί ένα δυναμικό κανάλι πωλήσεων για τα προϊόντα της. 

ΠΗΓΗ: euro2day.gr

Δειτε Επισης

Σε απεργιακό κλοιό η Ελλάδα-Τι ζητούν οι εργαζόμενοι
NielsenIQ: Το προφίλ του Έλληνα καταναλωτή στα σούπερ μάρκετ
Ελλάδα: Σημαντική ανάκαμψη του δείκτη οικονομικού κλίματος τον Μάρτιο
Στα 830 ευρώ από την 1η Απριλίου ο κατώτατος μισθός στην Ελλάδα
Νέα εύσημα Moody's στις ελληνικές τράπεζες-Πώς είδε τα αποτελέσματά τους
Ελλάδα: Πρωτογενές πλεόνασμα 3,378 δισ. ευρώ για κρατικό προϋπολογισμό στο πρώτο δίμηνο
Ποια είναι τα νέα check-in στα ξενοδοχεία της Αθήνας-Μεγάλα projects στον τομέα της φιλοξενίας
Εισηγμένες εταιρείες στο Χρηματιστήριο Αθηνών: Ρεκόρ δεκαπενταετίας σε κέρδη και διανομή μερισμάτων
Συνεχίζεται η άνοιξη της ελληνικής αγοράς ακινήτων-Οι προοπτικές ανά κλάδο και οι νέες τάσεις
Ελλάδα: Στροφή σε ελληνικά και ιδιωτικής ετικέτας προϊόντα από τους καταναλωτές