Green Cola: Η διαρκής επέκταση στο εξωτερικό

Ολοκληρώνοντας το πλάνο ανάπτυξης της προηγούμενης τριετίας, η Green Cola, προσδιόρισε τους στόχους για την περίοδο 2019-2022, οι οποίοι αφορούν σε δύο κεντρικές κατευθύνσεις: την περαιτέρω διείσδυση στην αγορά, των νέων flavor αναψυκτικών που λάνσαρε η εταιρεία τον περασμένο Φεβρουάριο και παράλληλα, την υλοποίηση του πλάνου επέκτασης της εταιρείας σε αγορές του εξωτερικού.

Η Green Cola, παρουσίασε φέτος 3 νέα προϊόντα με στέβια, προσδοκώντας στην περαιτέρω ανάπτυξη της προϊοντικής της γκάμας, στη συνολική της ανάπτυξη στην ελληνική αγορά, καθώς και στην αύξηση του μεριδίου της αγοράς που διατηρεί στα flavor αναψυκτικά, διεκδικώντας να καταγράψει διψήφιο ποσοστό της τάξης του 10% σε όγκο, την επόμενη διετία. Η Green Cola Λεμονάδα, Green Cola Πορτοκαλάδα με και χωρίς ανθρακικό και Green Cola Βυσσινάδα, λανσαρίστηκαν στην αγορά τον Φεβρουάριο, ενώ τον Μάιο ολοκληρώθηκε η τοποθέτησή τους στα ράφια των σημείων πώλησης.

Η μεγαλύτερη διείσδυση στην αγορά, των νέων προϊόντων, θα επιτρέψει στην Green Cola την αύξηση του συνολικού της μεριδίου στα αναψυκτικά, το οποίο σήμερα προσδιορίζεται κυρίως από το σταθερά υψηλό, παγιωμένο ποσοστό στα αναψυκτικά τύπου cola καθώς και το ιδιαίτερα υψηλό ποσοστό στα αναψυκτικά με στέβια, που την διατηρεί σταθερά στην πρώτη θέση πωλήσεων σε αυτή την κατηγορία.

Παράλληλα, κεντρική στόχευση για την εταιρεία αποτελεί η ενίσχυση του πλάνου εξωστρέφειας, με τη σύναψη συμφωνιών για την παρουσία των προϊόντων σε αγορές του εξωτερικού. Σήμερα, η Green Cola βρίσκεται σε 22 χώρες ανά τον κόσμο, στοχεύοντας, την επόμενη τριετία στην αύξηση των διεθνών της πωλήσεων, ώστε να αποτελέσουν το 50% του συνολικού της τζίρου.

Κατά τη Γενική Συνέλευση Μετόχων, που πραγματοποιήθηκε την προηγούμενη εβδομάδα, αποφασίστηκε η στήριξη του στρατηγικού πλάνου με την αύξηση μετοχικού κεφαλαίου, κατά 2 εκατομμύρια ευρώ, με την αποκλειστική συνεισφορά των σημερινών μετόχων, ως δείγμα της στήριξης των μετόχων στην εταιρεία καθώς και η ενίσχυση της οργανωτικής δομής της Green Cola.

Την υλοποίηση του πλάνου για την Ελλάδα και το εξωτερικό θα ενισχύσει οργανωτικά, ο Βασίλης Ανδρικόπουλος, μέλος του ΔΣ της Green Cola, o οποίος τα τελευταία χρόνια έχει διατελέσει υψηλόβαθμο στέλεχος της DIAGEO, της Φιξ και της Ολυμπιακής Ζυθοποιίας, της NOVAL Property της ΒΙΟΧΑΛΚΟ, του online supermarket Yoda κ.α, ενώ την για την ανάπτυξη των χωρών του εξωτερικού νέο ρόλο αναλαμβάνει ο Gianpiero Pazzanese, πρώην CEO της British American Tobacco.

Ο Βασίλης Ανδρικόπουλος, σημείωσε σχετικά: ‘Πριν από τρία χρόνια είχαμε θέσει ως στόχους τη δημιουργία νέων προϊόντων που θα μας επιτρέψουν τη συνολική μας αύξηση του μεριδίου στα αναψυκτικά, τη σύναψη συμφωνιών σε νέες χώρες στο εξωτερικό και την ολοκλήρωση της παρουσίας μας πανελλαδικά στα σημεία πώλησης. Σήμερα είμαστε σε θέση να έχουμε ολοκληρώσει τους στόχους μας και να ανανεώνουμε το πλάνο ανάπτυξής μας, το οποίο δημιουργεί νέα δεδομένα για την Green Cola’.

ΠΗΓΗ: fortunegreece.com

Δειτε Επισης

Σε απεργιακό κλοιό η Ελλάδα-Τι ζητούν οι εργαζόμενοι
NielsenIQ: Το προφίλ του Έλληνα καταναλωτή στα σούπερ μάρκετ
Ελλάδα: Σημαντική ανάκαμψη του δείκτη οικονομικού κλίματος τον Μάρτιο
Στα 830 ευρώ από την 1η Απριλίου ο κατώτατος μισθός στην Ελλάδα
Νέα εύσημα Moody's στις ελληνικές τράπεζες-Πώς είδε τα αποτελέσματά τους
Ελλάδα: Πρωτογενές πλεόνασμα 3,378 δισ. ευρώ για κρατικό προϋπολογισμό στο πρώτο δίμηνο
Ποια είναι τα νέα check-in στα ξενοδοχεία της Αθήνας-Μεγάλα projects στον τομέα της φιλοξενίας
Εισηγμένες εταιρείες στο Χρηματιστήριο Αθηνών: Ρεκόρ δεκαπενταετίας σε κέρδη και διανομή μερισμάτων
Συνεχίζεται η άνοιξη της ελληνικής αγοράς ακινήτων-Οι προοπτικές ανά κλάδο και οι νέες τάσεις
Ελλάδα: Στροφή σε ελληνικά και ιδιωτικής ετικέτας προϊόντα από τους καταναλωτές