Ένας Έλληνας στο «τιμόνι» της Barilla Πολωνίας

Τη θέση του Γενικού Διευθυντή της Barilla Πολωνίας αναλαμβάνει από την 1η Μαΐου ο Θάνος Αθανασόπουλος, σύμφωνα με σχετική ανακοίνωση.

«Η σημαντική αυτή τοποθέτηση, έρχεται σε συνέχεια της επιτυχημένης πορείας του στην Barilla Hellas, στην οποία μέχρι σήμερα ο Θάνος Αθανασόπουλος κατείχε την θέση του Διευθυντή Marketing του Ομίλου Barilla για την Ελλάδα και την Aνατολική Ευρώπη» τονίζεται στην ανακοίνωση.

Τα νέα του καθήκοντα ως επικεφαλής της Barilla Πολωνίας, περιλαμβάνουν μεταξύ άλλων τον σχεδιασμό και την υλοποίηση προγραμμάτων ανάπτυξης των πωλήσεων της εταιρείας και έρχεται ως επιστέγασμα της συνολικά επιτυχημένης συνεισφοράς της Barilla Hellas και των στελεχών της στην περιοχή της Ανατολικής Ευρώπης για την οποία η Ελλάδα λειτουργεί ως διοικητικό κέντρο από το 2010 με επικεφαλής τον Γιώργο Σπηλιόπουλο.

Με αφορμή το νέο του ρόλο, ο Θάνος Αθανασόπουλος δήλωσε: «Mε τιμά ιδιαίτερα η εμπιστοσύνη του Ομίλου Barilla που αποφάσισε να μου αναθέσει το ρόλο του Γενικού Διευθυντή Πολωνίας, μιας αγοράς με τεράστια δυναμική και σημαντικές αναπτυξιακές προοπτικές. Θεωρώ την εξέλιξη αυτή όχι μόνο ως σημαντικό βήμα στην προσωπική μου διαδρομή, αλλά ως άλλη μια επιβράβευση του επαγγελματισμού και της αποτελεσματικότητας όλης της ομάδας της Barilla Hellas της οποίας είχα τη χαρά να είμαι μέλος τα τελευταία 8 χρόνια».

ΠΗΓΗ: fortunegreece.com

Δειτε Επισης

Σε απεργιακό κλοιό η Ελλάδα-Τι ζητούν οι εργαζόμενοι
NielsenIQ: Το προφίλ του Έλληνα καταναλωτή στα σούπερ μάρκετ
Ελλάδα: Σημαντική ανάκαμψη του δείκτη οικονομικού κλίματος τον Μάρτιο
Στα 830 ευρώ από την 1η Απριλίου ο κατώτατος μισθός στην Ελλάδα
Νέα εύσημα Moody's στις ελληνικές τράπεζες-Πώς είδε τα αποτελέσματά τους
Ελλάδα: Πρωτογενές πλεόνασμα 3,378 δισ. ευρώ για κρατικό προϋπολογισμό στο πρώτο δίμηνο
Ποια είναι τα νέα check-in στα ξενοδοχεία της Αθήνας-Μεγάλα projects στον τομέα της φιλοξενίας
Εισηγμένες εταιρείες στο Χρηματιστήριο Αθηνών: Ρεκόρ δεκαπενταετίας σε κέρδη και διανομή μερισμάτων
Συνεχίζεται η άνοιξη της ελληνικής αγοράς ακινήτων-Οι προοπτικές ανά κλάδο και οι νέες τάσεις
Ελλάδα: Στροφή σε ελληνικά και ιδιωτικής ετικέτας προϊόντα από τους καταναλωτές