TUI: Επενδύει σε δέκα νέες ξενοδοχειακές μονάδες στην Ελλάδα

Ευρύ επενδυτικό πρόγραμμα με έμφαση στην υλοποίηση νέων ξενοδοχειακών μονάδων, ανακοίνωσε ο διεθνής τουριστικός οργανισμός (tour operator) TUI Group, δια στόματος του διευθύνοντος συμβούλου Φρίντριχ Γιούσεν, σε συνέντευξη που πραγματοποιήθηκε στο μουσείο κυκλαδικής τέχνης, παρουσία και της υπουργού Τουρισμού, Έλενας Κουντουρά.

Όπως είπε ο κ. Γιούσεν, εκφράζοντας την πίστη του στο ελληνικό τουριστικό προϊόν, η TUI σχεδιάζει να προσθέσει στο ξενοδοχειακό της χαρτοφυλάκιο επιπλέον 10 νέες ξενοδοχειακές μονάδες, με στόχο να ανέλθουν σε 42, συνολικά, στην Ελλάδα. Το επόμενο διάστημα μάλιστα, τα στελέχη του διεθνούς ομίλου ουσιαστικά θα σκανάρουν τη νησιωτική Ελλάδα, προκειμένου να αποφασίσουν τα σημεία εκείνα όπου θα πραγματοποιηθούν οι εν λόγω μονάδες. Την ίδια στιγμή και η Πελοπόννησος μπαίνει στο μικροσκόπιο, χωρίς ωστόσο να είναι και η απόλυτη προτεραιότητα για τον Όμιλο.

Σε κάθε περίπτωση, το ζητούμενο για την ανάπτυξη της τουριστικής βιομηχανίας, όπως είπε ο διευθύνων σύμβουλος, είναι η δημιουργία ενός σταθερού περιβάλλοντος, όπου σε συνδυασμό με την ανάπτυξη των υποδομών σε λιμάνια, αεροδρόμια κλπ, η Ελλάδα θα συνεχίζει να πρωταγωνιστεί στα τουριστικά δρώμενα.

Προχωρώντας ένα βήμα παραπάνω, ανέφερε, ότι με τον τρόπο αυτό η TUI θα μπορεί να συμβάλλει στον στρατηγικό στόχο του υπουργείου που είναι η επιμήκυνση της τουριστικής περιόδου. «Η TUI μπορεί να φέρει και πτήσεις με επισκέπτες στη μέση του χειμώνα, αρκεί οι τουριστικοί προορισμοί να έχουν ανοικτά μουσεία, μαγαζιά κλπ». Για τη νέα χρονιά εκτιμάται, ότι οι επισκέπτες μέσω της TUI θα ξεπεράσουν τα 2,5 εκατομμύρια που θα ανέλθουν το 2017, πράγμα ιδιαίτερα σημαντικό, όπως εκτίμησε και η αρμόδια υπουργός Έλενα Κουντουρά, που στάθηκε στο στρατηγικό σχέδιο που συνέταξε το υπουργείο για την επιμήκυνση της τουριστικής περιόδου και ενστερνίστηκε ο διεθνής τουριστικός όμιλος.

Με 40 χρόνια παρουσίας στην Ελλάδα, ο όμιλος της TUI ανέφερε ο κ. Γιούσεν, θα συνεχίζει να δραστηριοποιείται και τα επόμενα 40, όπως χαρακτηριστικά είπε, δίνοντας έτσι σαφές στίγμα για το ρόλο της χώρας μας στα πλάνα του ομίλου. Όπως εξήγησε, οι πελάτες της TUI δεν έρχονται Ελλάδα απλά για να επισκεφτούν αξιοθέατα, αλλά για να ζήσουν μια ελληνική εμπειρία. Υπό το πρίσμα αυτό, εκτίμησε ότι το ελληνικό τουριστικό προϊόν δεν είναι τυχαία σε τροχιά ανόδου και για το λόγο αυτό θα συνεχίσει να αναπτύσσεται.
 
ΠΗΓΗ: fortunegreece.com

Δειτε Επισης

Νέα εύσημα Moody's στις ελληνικές τράπεζες-Πώς είδε τα αποτελέσματά τους
Ελλάδα: Πρωτογενές πλεόνασμα 3,378 δισ. ευρώ για κρατικό προϋπολογισμό στο πρώτο δίμηνο
Ποια είναι τα νέα check-in στα ξενοδοχεία της Αθήνας-Μεγάλα projects στον τομέα της φιλοξενίας
Εισηγμένες εταιρείες στο Χρηματιστήριο Αθηνών: Ρεκόρ δεκαπενταετίας σε κέρδη και διανομή μερισμάτων
Συνεχίζεται η άνοιξη της ελληνικής αγοράς ακινήτων-Οι προοπτικές ανά κλάδο και οι νέες τάσεις
Ελλάδα: Στροφή σε ελληνικά και ιδιωτικής ετικέτας προϊόντα από τους καταναλωτές
Αλλάζουν σελίδα οι ελληνικές τράπεζες και προσελκύουν διεθνή επενδυτικά κεφάλαια
«Πρασινίζει» το «Ελευθέριος Βενιζέλος»- Η νέα επένδυση με αρχικό εκτιμώμενο κόστος τα 50 εκατ. ευρώ
Άφησε αμετάβλητη την πιστοληπτική ικανότητα της Ελλάδας ο Moody's
Συνεχίζει την ανοδική του πορεία το μισθολογικό κόστος στην Ελλάδα