anner-cyta-vodafone

CYTA: Βήματα μπροστά

InBusinessNews  20/09/2020 06:58
CYTA: Βήματα μπροστά
Νίκη Ιωάννου, Προϊστάμενη μάρκετινγκ Cyta Business - Αντρέας Νεοκλέους, Ανώτατος εκτελεστικός διευθυντής Cyta - Μαρία Δάμαλου, Διευθύντρια επιχειρηματικής αγοράς Cyta Business

CYTA: Βήματα μπροστά

InBusinessNews  20/09/2020 06:58
Η γενιά των millennials έχει κάνει ουκ ολίγα και σημαντικά βήματα μπροστά. Είναι εξοικειωμένη και εξειδικευμένη στην τεχνολογία όσο καμιά άλλη, σύμφωνα με τη Cyta, τρία στελέχη της οποίας μας μίλησαν για τις προκλήσεις της νέας εποχής, την ψηφιακή επανάσταση, τον τρόπο με τον οποίο ο οργανισμός τους συμβαδίζει με τις απαιτήσεις των καιρών, αλλά και για τον ρόλο που θα διαδραματίσει σε όσα συναρπαστικά θα βιώσουμε μελλοντικά.

RELATED ARTICLES



ΑΝΔΡΕΑΣ ΝΕΟΚΛΕΟΥΣ
Ποιες μεγάλες αλλαγές θα δούμε στον κόσμο του επιχειρείν κατά τα επόμενα χρόνια;
Η νέα δεκαετία ξεκίνησε ανατρεπτικά, με την πανδημία να αλλάζει τα πάντα και να επηρεάζει τις ζωές μας όσο τίποτε άλλο. Ο covid-19 προκάλεσε την τεχνολογία να κάνει τεράστια βήματα μπροστά, ώστε να αντιμετωπίσει τη νέα τάξη πραγμάτων που δημιουργήθηκε. Βήματα που ισοδυναμούν με μια μίνι ψηφιακή επανάσταση. Οι ρυθμοί ανάπτυξης της χώρας οφείλουν να συνεχίσουν στο ίδιο τέμπο ακόμα και μετά το τέλος της κρίσης. Το μεγάλο στοίχημα είναι η τεχνολογία να εμπλακεί στην ανάπτυξη της οικονομίας της Κύπρου. Αν επιτύχουμε να μιλήσουν στην ίδια γλώσσα οι νέοι επιστήμονες του τομέα με τον επιχειρηματικό κόσμο και την υπόλοιπη κοινωνία, τότε θα μπορέσουμε να προσελκύσουμε νέες επενδύσεις και να αναβαθμίσουμε τη θέση μας στην ψηφιακή ανταγωνιστικότητα της ΕΕ.

Καθοριστικός παράγοντας, λοιπόν, η τεχνολογία;
Αναπόφευκτα, τα επόμενα χρόνια επιφυλάσσουν μια συνεχώς αυξανόμενη χρήση της τεχνολογίας σε όλους τους τομείς της οικονομίας. Η ψηφιακή μάθηση, η τηλεργασία και η τηλεκπαίδευση θα αυξηθούν, ενώ ο τρόπος που επικοινωνούμε με συνεργάτες και φίλους μας θα αλλάξει εντελώς. Κάποια επαγγέλματα θα χαθούν ή θα μετεξελιχτούν και κάποια νέα θα δημιουργηθούν. Στη νέα δεκαετία δεν αναμένεται να επιβιώσει καμία εταιρεία απλώς και μόνο λόγω της ιστορίας ή του μεγέθους της. Τις επιτυχημένες επιχειρηματικές κινήσεις δεν θα τις κάνουν οι ρομαντικοί, αλλά οι ευέλικτοι και τολμηροί που θα δουν γρήγορα τη νέα μεγάλη εικόνα και θα προσαρμοστούν άμεσα στις απαιτήσεις της.

Πώς θα κινηθεί η Cyta στο πλαίσιο αυτό;
Σ’ αυτή τη δεκαετία, που αλλάζουν τα πάντα, ευτυχώς κάποια πράγματα παραμένουν σταθερά. Η ανάγκη για αξιόπιστες και ποιοτικές τηλεπικοινωνίες παραμένει και έχει επιβεβαιωθεί περισσότερο από ποτέ. Στη Cyta η υπόσχεσή μας για τη νέα δεκαετία είναι ότι θα συνεχίσουμε να είμαστε δίπλα στους επιχειρηματικούς μας πελάτες, για να τους δώσουμε όλα τα εφόδια ώστε να προσαρμοστούν γρήγορα στις απαιτήσεις της εποχής. Ο δικός μας στόχος είναι η διασφάλιση της ανταγωνιστικότητας και της επιτυχίας των πελατών μας.

Πώς αλλάζει τα δεδομένα η τεχνητή νοημοσύνη;
Η τεχνητή νοημοσύνη είναι το κύριο εργαλείο που θα αναπτυχθεί και θα επηρεάσει όλους τους τομείς. Η ψηφιακή εξειδίκευση θα αποτελεί, ίσως, το πιο αναδυόμενο επάγγελμα τα επόμενα χρόνια. Θα αρχίσουμε να απολαμβάνουμε όλο και πιο έξυπνες υπηρεσίες, χωρίς να χρειάζεται να γνωρίζουμε αρκετά για τον ψηφιακό κόσμο.
Ως επιχειρήσεις θα κληθούμε να αναπροσαρμόσουμε τον τρόπο που λειτουργούσαμε μέχρι τώρα, ώστε να κατορθώσουμε να προσφέρουμε τις υπηρεσίες αυτές στον πελάτη μας. Εταιρείες θα συνεργάζονται όλο και πιο στενά με τους προμηθευτές και τους πελάτες τους, ώστε να μπορούν να δημιουργούν ουσιαστική γνώση. Επίσης, ο χάρτης των επιχειρήσεων θα αλλάξει κατά πολύ, σε σημείο που δεν μπορούμε να το φανταστούμε. Μονοδιάστατες επιχειρήσεις θα είναι δύσκολο να επιβιώσουν.

Πώς θα επιτευχθούν με επιτυχία όλες αυτές οι αναγκαίες αλλαγές;
Για να επιτευχθούν όλα αυτά χρειάζονται σύγχρονες και ασφαλείς υποδομές. Οι ταχύτητες που προσφέρει η οπτική ίνα, οι συνεχώς αναπτυσσόμενες τεχνολογίες κινητής τηλεφωνίας, τα κέντρα δεδομένων που παρέχουν ύψιστη ασφάλεια, καθώς και η πολιτειακή μεταμόρφωση σε μια νέα κουλτούρα διαρκούς εξέλιξης και υιοθέτησης καινοτόμων πρακτικών είναι μερικά από όσα θα δούμε.

Η Cyta στοχεύει να είναι πρωταγωνιστής στη νέα εποχή που δημιουργείται τόσο στις υποδομές όσο και στις υπηρεσίες της. Η διαχρονική εμπειρία και η τεχνογνωσία του οργανισμού τον καθιστά πρωτοπόρο στον τομέα του, δίνοντάς του την ευχέρεια να προσαρμόζεται εύκολα στους γρήγορους ρυθμούς της τεχνολογικής ανάπτυξης.

Ποια είναι, σήμερα, τα μεγαλύτερα προβλήματα της επιχειρηματικότητας;
Η τελευταία ετήσια πανευρωπαϊκή οικονομική έρευνα των ευρωεπιμελητηρίων για το επιχειρηματικό κλίμα, που συμμετείχαν, περίπου, 53.000 επιχειρήσεις από 28 χώρες, προβλέπει πως οι κυριότερες προκλήσεις, που αναμένεται να αντιμετωπίσουν οι κυπριακές εταιρείες το 2020 είναι η εσωτερική και η εξωτερική ζήτηση. Επίσης, οι χρηματοδοτικές συνθήκες και η έλλειψη εξιδεικευμένου εργατικού δυναμικού βρίσκονται στα φλέγοντα θέματα.

Ποια μηνύματα μας δίνουν τα ευρήματα αυτά;
Τα ευρήματα αυτά είναι αναμενόμενα και άμεσα συνυφασμένα με τις ενέργειες που επιβάλλονται για να εκσυγχρονίσουμε και να αναμορφώσουμε το οικονομικό μας μοντέλο, να απλοποιήσουμε το ρυθμιστικό μας πλαίσιο, να προχωρήσουμε στον ψηφιακό μετασχηματισμό της οικονομίας, στην εντονότερη ενσωμάτωση της υψηλής τεχνολογίας και της καινοτομίας στις παραγωγικές διαδικασίες. Έμφαση θα πρέπει, επίσης, να δοθεί σε νέους τομείς δράσης και στη νέα γενιά, η οποία έχει τις ψηφιακές δεξιότητες που απαιτούνται για τις μελλοντικές ανάγκες.

Πώς ενεργούμε, λοιπόν, ώστε να βάλουμε δυναμικά τη χώρα μας στην τροχιά των αλλαγών;
Πιστεύω πως η σημαντικότερη πρόκληση είναι η επιχειρηματική κουλτούρα, που επιβάλλεται να αναπτύξουμε. Αυτή που θα διαμορφώνει το μέλλον των επιχειρήσεων, όχι μόνο στα στενά περιθώρια της κυπριακής αγοράς, άλλα και ευρύτερα. Η τεχνολογία δίνει, πλέον, τη δυνατότητα στις εταιρείες να απευθύνονται και εκτός συνόρων. Ο κόσμος είναι πια ανοιχτός σε επιχειρηματικές ευκαιρίες και νέες ιδέες. Στο πνεύμα αυτό θα πρέπει να δημιουργούνται και να αναπτύσσονται οι νεοσύστατες εταιρείες στην Κύπρο, με την καινοτομία να συμπληρώνεται με σύγχρονες μεθόδους διεύθυνσης και συνεργασιών, καθώς και προηγμένες τεχνολογικές υποδομές.

Με ποιες ενέργειες η Cyta θα ανταποκριθεί στα νέα δεδομένα;
Στον μονόδρομο της αλλαγής μερίδιο ευθύνης έχουν όλοι - κράτος, επιχειρήσεις και αρμόδιοι φορείς. Αναγνωρίζοντας και αναλαμβάνοντας πλήρως το μερίδιο που μας αναλογεί, προχωρούμε εντός του έτους στη δημιουργία της Cyta business. Πρόκειται για μια ξεχωριστή μονάδα, σχεδιασμένη για την κάθε επιχείρηση, ανεξαρτήτως μεγέθους και τομέα δραστηριοποίησης, ώστε να αυτοματοποιήσει και να αναβαθμίσει τον τρόπο που λειτουργεί.

Πώς θα εργάζεται η νέα υπηρεσία;
Θα προσφέρει ασφαλείς υπηρεσίες και διασυνδέσεις υψηλών προδιαγραφών, ενισχύοντας την ανταγωνιστικότητά του επιχειρείν. Υπόσχεσή της, οι υπηρεσίες που θα παρέχει στους επιχειρηματικούς της πελάτες να είναι εφάμιλλες με εκείνες που προφέρουν παγκόσμιοι τηλεπικοινωνιακοί κολοσσοί. Επίσης, στόχο έχει να βοηθά τις επιχειρήσεις, ώστε να είναι πάντα ένα βήμα μπροστά, όχι μόνο από τον εγχώριο ανταγωνισμό, αλλά και από την Amazon, την AliBaba και τους άλλους μεγάλους παίκτες του εξωτερικού.

ΜΑΡΙΑ ΔΑΜΑΛΟΥ
Ποιες είναι, σήμερα, οι μεγαλύτερες προκλήσεις για τους millennials
επιχειρηματίες και επαγγελματίες;
Οι millennials είναι μια ξεχωριστή γενιά με εντελώς δικά της χαρακτηριστικά. Αξιοποιούν πλήρως τα κοινωνικά δίκτυα, τα οποία διαδραματίζουν κεντρικό ρόλο στην επικοινωνία τους, ενώ σε όλους τους τομείς, στους οποίους δραστηριοποιούνται, η ταχύτητα είναι πρωταρχικής σημασίας. Σε επαγγελματικό επίπεδο μπαίνουν στην αγορά εργασίας ως η γενιά με τα περισσότερα προσόντα και τη μεγαλύτερη κατάρτιση. Διεκδικούν ενεργό ρόλο στη λήψη αποφάσεων και συμβάλλουν ουσιαστικά στην πρόοδο και την ανάπτυξη των εταιρειών που τους εργοδοτούν. Την ίδια ώρα, όλο και περισσότεροι νέοι γίνονται ηγέτες είτε δημιουργώντας τις δικές τους εταιρείες και παρέχοντας ενναλακτικές προτάσεις είτε παίρνοντας στα χέρια τους την ηγεσία των οικογενειακών επιχειρήσεων.

Πώς η είσοδός τους στο επιχειρείν διαμορφώνει τα νέα δεδομένα;
Η είσοδος των millennials στον επιχειρηματικό κόσμο σηματοδοτεί νέες προκλήσεις και διαμορφώνει ένα καινούργιο περιβάλλον. Είτε με την ιδιότητα του επιχειρηματία είτε με εκείνη του νεαρού επαγγελματία αφήνουν το αποτύπωμά τους στις επιχειρήσεις με τις ιδέες και τη μοναδική εξοικείωσή τους με την τεχνολογία. Πρόκληση γι’ αυτούς είναι να καταφέρουν να συνδυάσουν τα μοναδικά τους χαρακτηριστικά με τη συσσωρευμένη εμπειρία της προηγούμενης γενιάς, πετυχαίνοντας την απόλυτη χημεία.

Πόσο εφικτή είναι η συνύπαρξη νέων και παλαιότερων;
Η συνύπαρξη και η συμπόρευση δεν είναι εύκολη υπόθεση, όμως οι ηγεσίες των εταιρειών θα έχουν πολλαπλά κέρδη, αφουγκραζόμενοι τους νέους και δίνοντάς τους χώρο να δημιουργήσουν. Εξάλλου, οι millennials, με την ιδιότητα του πελάτη, δημιουργούν ένα νέο περιβάλλον σαφώς πιο απαιτητικό από εκείνο στο οποίο λειτουργούσε ο εμπορικός κόσμος μέχρι πρόσφατα. Οι επιχειρήσεις που θα ανταποκριθούν σ’ αυτό είναι εκείνες που θα αξιοποιήσουν τη νέα γενιά.

Για την Cyta, η τεχνολογία είναι ακόμα πιο καθοριστικής σημασίας από ό,τι για τις πλείστες επιχειρήσεις. Βιώνουμε όλες τις αλλαγές που συμβαίνουν και στοχεύουμε να ανταποκριθούμε σωστά στο νέο τοπίο που δημιουργείται. Η επαφή με τους millennials και η ανταπόκριση στις ανάγκες τους είναι πολύ σημαντική, αφού είναι η γενιά που έχει αλλάξει τον τρόπο που λειτουργεί η αγορά.

Θα μπορούσατε να μας δώσετε μια γενική εικόνα των αλλαγών στις οποίες αναφέρεστε;
Οι millennials εντάσσονται στον κλάδο της οικονομίας αξιοποιώντας πλήρως τα δικά τους χαρακτηριστικά και επιδρώντας θετικά στο κυπριακό επιχειρείν. Η συνεχής βελτίωση είναι, πλέον, ρουτίνα για τις επιχειρήσεις, ενώ η καινοτομία ο κύριος στρατηγικός πυλώνας. Οι εκπρόσωποι της νέας γενιάς αξιοποιούν την ειδίκευση που υπάρχει στην αγορά και επιδιώκουν συνέργειες που ανταποκρίνονται στο σημερινό απαιτητικό περιβάλλον. Η αγορά στην οποία λειτουργούν δεν περιορίζεται από γεωγραφικά σύνορα, αφού επεκτείνεται πέραν της Κύπρου. Συνοψίζοντας, έχουν καταφέρει να αξιοποιούν κάθε διευκόλυνση που τους προσφέρει η ψηφιακή τεχνολογία και να λειτουργούν ως καταλύτες υλοποίησης του ψηφιακού μετασχηματισμού της οικονομίας και της κοινωνίας. Με τον τρόπο αυτό έχουν επιτύχει να εμβολιάσουν τις δικές τους ανησυχίες σε πελάτες, συνεργάτες και κοινωνία, ανεβάζοντας έτσι τον πήχη των απαιτήσεων ψηλότερα.

ΝΙΚΗ ΙΩΑΝΝΟΥ
Η δική σας επιχείρηση πόσο ευέλικτη έχει γίνει και με ποιους τρόπους, ώστε να αντεπεξέλθει στις απαιτήσεις των millennials
;
Η Cyta λειτουργεί σε ένα τομέα που αποτελεί πρόκληση από μόνος του κι αυτό είναι κάτι που αρέσει στους millennials. Στον κλάδο των τηλεπικοινωνιών δεν υφίσταται καθημερινή ρουτίνα. Υπάρχει πάντα μια νέα τεχνολογία, μια εναλλακτική πρόταση, ένας καινούργιος συνεργάτης ή νεοεμφανιζόμενος ανταγωνιστής, ένα ακόμα κανάλι επικοινωνίας.

Οι millennials είναι παιδιά της τεχνολογίας, επιζητούν το καινούργιο και την αυτοματοποιημένη χρήση της τεχνολογίας σε όλο το φάσμα της καθημερινότητάς τους. Έχουν όλες τις δεξιότητες για να τη χειριστούν και να την ενσωματώσουν, ώστε να γίνουν πιο ευέλικτοι, ανταγωνιστικοί και παραγωγικοί.

Στη Cyta μπορούμε και ξέρουμε πώς να παρέχουμε όλα όσα χρειάζονται οι νέοι επιχειρηματίες για να λειτουργούν αποτελεσματικά, αποδοτικά και κερδοφόρα, με τη σφραγίδα της αξιοπιστίας και της τεχνολογικής ανωτερότητας που μας χαρακτηρίζει.

Ποιες υπηρεσίες και προϊόντα προσφέρετε, ώστε να είστε στο πνεύμα των σύγχρονων απαιτήσεων;
Η δραστηριοποίησή μας περιλαμβάνει, μεταξύ άλλων:
• Δίκτυα και υποδομές με τεχνολογική υπεροχή, όπως το παγκύπριο δίκτυο οπτικών ινών fiber με ταχύτητες μέχρι 1G, το γρηγορότερο και με τη μεγαλύτερη κάλυψη δίκτυο κινητής τηλεφωνίας για τρίτη χρονιά, σύμφωνα με την OOKLA. Επισημαίνεται ότι λειτουργεί σε πιλοτική βάση το δίκτυο 5G.
• Τοπικό cloud σε ένα διαχειριζόμενο και με πλήρη εφεδρικότητα περιβάλλον, καθώς και κέντρα δεδομένων επιπέδου Tier III, πιστοποιημένα με ISO 27001, ώστε μια εταιρεία να μπορεί να το χρησιμοποιήσει τόσο για υπολογιστική δύναμη όσο και για να αποθηκεύσει τα δεδομένα της, έχοντας πρόσβαση σε αυτά ανά πάσα στιγμή από οπουδήποτε κι αν συνδέεται, καθώς και τη δυνατότητα αποκατάστασης όταν απαιτηθεί.
• Ανάπτυξη σε κάθετες αγορές για ΙΟΤ λύσεις, όπως οι smartcities, και σε υπηρεσίες διαχείρισης κυβερνοασφάλειας, που περιλαμβάνουν λειτουργία εξοπλισμού ασφάλειας και χειρισμό συμβάντων ασφάλειας.
• Στόχευση σε νέες, καινοτόμες και συνδυαστικές λύσεις, όπως το call recording, το telephony onthego, το international did, το sip over the cloud και σε εργαλεία, όπως τα office 365, powersoft 365 και hosted exchange, που αυτοματοποιούν και διευκολύνουν μια εταιρεία να γίνει πιο παραγωγική και ψηφιακή.
 
Πέρα από το συμβατικό
Για το αποτύπωμα που θέλουν να αφήσουν στις αλλαγές που έρχονται και τη συνύπαρξή τους με τις υπόλοιπες γενιές στον εργασιακό χώρο μιλούν τέσσερα millennial στελέχη της Cyta, προτάσσοντας τρόπο σκέψης πέραν του τυπικού και συμβατικού.
 
Νικόλας Νικολάου, Προϊστάμενος εξυπηρέτησης επιχειρήσεων, Cyta business - Έλενα Μαυρή, Επιχειρηματικός σύμβουλος, Cyta business - Παντελής Καλλασίδης, Mάρκετινγκ, Cyta business - Αγάθη Κουσιουμή, Επιχειρηματικός σύμβουλος, Cyta business
 
Αγάθη Κουσιουμή
Προκλήσεις και ανάγκες
Θεωρώ ότι η επαγγελματική μου καταξίωση σε ένα άκρως ανταγωνιστικό περιβάλλον, ισορροπώντας, ταυτόχρονα, την προσωπική μου ζωή, είναι η μεγαλύτερη πρόκληση που αντιμετωπίζω ως millennial επαγγελματίας και γυναίκα.

Την ίδια ώρα, η διαχείριση του οικονομικού φορτίου, που άφησε παρακαταθήκη η προηγούμενη γενιά των babyboomers, είναι, ίσως, η σημαντικότερη πρόκληση που έχουν να αντιμετωπίσουν γενικά οι millennials επιχειρηματίες και επαγγελματίες.

Στις μέρες μας, οι σύγχρονες ανάγκες, που είναι αισθητά αυξημένες, καθιστούν αναγκαία τη συνεχή αποταμίευση για αντιμετώπιση έκτακτων περιστατικών. Η πλειοψηφία της δικής μας γενιάς δεν αντιμετωπίζει σοβαρά το θέμα αυτό, με αποτέλεσμα απρόβλεπτες καταστάσεις να μας εκπλήσσουν δυσάρεστα.
 
Προσόντα και κίνητρα
Οι millennials μπορούν να προσφέρουν πολλά σε μια επιχείρηση, καθώς γεννήθηκαν στην εποχή της τεχνολογικής έκρηξης, την οποία ενσωμάτωσαν πλήρως στην καθημερινότητα και την κουλτούρα τους. Είναι άριστοι χρήστες των ηλεκτρονικών υπολογιστών, του διαδικτύου και των μέσων κοινωνικής δικτύωσης, έχοντας την ικανότητα να χρησιμοποιούν τις γνώσεις αυτές για να αντλούν πληροφορίες και να αναγνωρίζουν επαγγελματικές ευκαιρίες.

Κύριο κίνητρό τους είναι η προσωπική ανάπτυξη. Ταυτόχρονα, όμως, μπορούν να συνεργαστούν αποτελεσματικά ως μέλη μιας ομάδας, επιστρατεύοντας τα ψηλά επίπεδα εκπαίδευσης και τις καινοτόμες ιδέες τους. Αυτό τους καθιστά καταλύτες στην τεχνολογική εξέλιξη της επιχείρησης που εργάζονται, αλλά και συνοδοιπόρους σε ασφαλείς και κερδοφόρες διαδρομές. Επίσης, αποδέχονται την κριτική και μέσα από αυτή βελτιώνονται, βάζοντας πάντα ψηλούς στόχους.
 
Δράση και εξέλιξη
Η δράση στο Cyta business είναι πολύ μεγάλη. Τα μέλη της ομάδας αποτελούμε την πρώτη γραμμή εξυπηρέτησης των επιχειρηματικών πελάτων, ώστε να γνωρίζουν ότι είμαστε πάντα δίπλα τους και στηρίζουμε την ανάπτυξή τους. Το μεγαλύτερο πλεονέκτημα του οργανισμού είναι η συνεχής ανάπτυξή του, μέσω της ενδυνάμωσης των στελεχών του, όπως επίσης και ο εμπλουτισμός των υπηρεσιών και των προϊόντων του. Η Cyta πρωτοπορεί στον τομέα των τηλεπικοινωνιών και αυτό δεν αμφισβητείται. Με τη δική μας στήριξη και προσφορά ως millennials, τα επόμενα χρόνια προδιαγράφονται συναρπαστικά.
 
Νικόλας Νικολάου
Περιβάλλον ανταγωνισμού
Η μεγαλύτερη πρόκληση, που αντιμετωπίζει ένας millennial επιχειρηματίας ή επαγγελματίας, είναι να αποδείξει τις ικανότητές του στο εργασιακό περιβάλλον και να εξελίξει την καριέρα του. Η γενιά μας μεγάλωσε και τώρα δραστηριοποιείται σε ένα ανταγωνιστικό περιβάλλον, που προστάζει την απόκτηση γνώσεων, πτυχίου, θέσης εργασίας και αναγνώρισης. Ο ανταγωνισμός ξεκινά από νωρίς και εντείνεται συνεχώς, ειδικά όταν πρόκειται για στελέχωση ελκυστικών θέσεων εργασίας, αλλά και ευκαίρων ανέλιξης, οι οποίες συχνά είναι κατειλημμένες από άτομα μεγαλύτερης ηλικίας. Οι millennials, που καταφέρνουν να ξεχωρίσουν, είναι αυτοί που μπορούν να είναι δημιουργικοί και καινοτόμοι μέσα στο περιβάλλον αυτό.
 
Τεχνολογικές δυνατότητες
Οι millennials είναι στελέχη πλήρως εξοικειωμένα με την τεχνολογία και τις εφαρμογές κοινωνικής δικτύωσης. Στο πλαίσιο αυτό μπορούν να βοηθήσουν τις εταιρείες να βελτιώσουν τις μεθόδους επικοινωνίας τόσο εντός του οργανισμού όσο και με τους πελάτες. Επίσης, έχουν την ικανότητα να ενσωματώνουν καινοτόμες τεχνολογίες, που θα αντικαταστήσουν παραδοσιακές διαδικασίες και μεθόδους, κάνοντάς τις πιο παραγωγικές και ευέλικτες, εξοικονομώντας πόρους και χρόνο.

Τέλος, η συνύπαρξή τους με στελέχη προηγουμένων γενιών, καθώς και η δυνατότητα της εταιρείας να αξιοποιήσει τα πλεονεκτήματα, τις προοπτικές και τις απόψεις της κάθε μιας από αυτές, είναι κρίσιμος παράγοντας επιτυχίας στις σύγχρονες εταιρείες.
 
Αξιοποίηση και κατάρτιση
Η Cyta είναι ένας οργανισμός με σταθερή αξία, καθώς μέσα από το πέρασμα των χρόνων κατάφερε να εξελίσσεται, λαμβάνοντας πάντα υπόψη τις γενικότερες προκλήσεις και εμπόδια που αντιμετωπίζει, λόγω του θεσμικού πλαισίου στο οποίο λειτουργεί. Δραστηριοποιείται σε ένα τομέα που μεταβάλλεται συνεχώς με νέες τεχνολογίες, καινούργιους ανταγωνιστές και εναλλακτικές προτάσεις. Από την πλευρά μου θέλω να είμαι παρών στα γεγονότα που δημιουργούν οι τεχνολογικές εξελίξεις και οι διαφοροποιημένες ανάγκες της κοινωνίας για επικοινωνία. Nα αξιοποιώ τις γνώσεις και τις εμπειρίες μου σε ένα σύγχρονο οργανισμό, που θα καλύπτει τις φιλοδοξίες των στελεχών του.
 
Παντελής Καλλασίδης
Η πρόκληση της σύγκρισης
Millennials, gen x, y, z και later boomers, όλες οι γενιές πρέπει να συνυπάρχουν κάτω από μια εταιρική κουλτούρα, με διαφορά δεκαετιών σε ηλικία, αλλά και σε τρόπο σκέψης. Πολλές οι προκλήσεις για ένα millennial, που έχει χαρακτηριστεί από πολλές μελέτες ως ο ιδεαλιστής, ο παθιασμένος για επιτυχία, ο μεγαλωμένος με την εξέλιξη της τεχνολογίας. Συγκρίνεται με την προηγούμενη και πιο έμπειρη γενιά συναδέλφων και συνεργατών. Πρόκληση του είναι να αποδείξει την αξία του και να επιβάλει την ένταξη καινοτόμων τεχνολογιών και νέων μεθόδων εργασίας, όπως η ευελιξία στη σκέψη (agile thinking) στο καθημερινό περιβάλλον εργασίας.
 
Το κέρδος της εταιρείας
Η ένταξη ενός millennial σε μια επιχείρηση μόνο κέρδος μπορεί να αποφέρει. Είναι η γενιά που έχει όλα τα εφόδια και τη γνώση για να μετατρέψει τις προκλήσεις που θα παρουσιαστούν σε ευκαιρίες ανάπτυξης, βελτίωσης του εργασιακού περιβάλλοντος και μεγιστοποίησης της αποδοτικότητας της εταιρείας. Αυτό μπορεί να γίνει κατορθωτό χάρις στην ευρηματικότητα και τον ανορθόδοξο τρόπο σκέψης των millennials, σε συνδυασμό με τη χρήση νέων τεχνολογιών και διαδικασιών.
 
Η συνεχής ενίσχυση
Προσωπική μου προτεραιότητα είναι ο εμπλουτισμός των γνώσεών μου με περαιτέρω εμβάθυνση στον τομέα της τεχνολογίας, στοχεύοντας πάντα να ενισχύσω τον οργανισμό μου στην προσπάθειά του για δημιουργία περισσότερων καινοτόμων υπηρεσιών για τους πελάτες μας, ώστε να γίνουν πιο αποδοτικοί και κατ’ επέκταση κερδοφόροι.
 
Έλενα Μαυρή
Η απαίτηση της απόδειξης
Θεωρώ ότι η συνύπαρξη της προηγούμενης έμπειρης γενιάς με τον νέο τρόπο σκέψης και δράσης των millennials είναι η πιο μεγάλη πρόκληση που αντιμετωπίζουμε στο παρόν στάδιο. Αυτό γιατί είναι στη φύση των ανθρώπων να μην αποδέχονται εύκολα την αλλαγή, να μη βγαίνουν έξω από το comfort zone τους, ώστε να σκεφτούν με διαφορετικό τρόπο και πιο καινοτόμο, ειδικά σε περίοδο οικονομικής στένωσης. Γι’ αυτό, από εμάς απαιτούνται περισσότερες προσπάθειες και αποδείξεις, ώστε να πετύχουμε στον τομέα.
 
Πέρα από το συμβατικό
Γενικά θεωρώ πολύ σημαντικό να μη μένουμε ποτέ στάσιμοι σε προσωπικό και εταιρικό επίπεδο. Ένα στέλεχος της δικής μου γενιάς μπορεί να δημιουργήσει νέες και αναζωογονητικές αλλαγές, με θετικά αποτελέσματα, που ακόμα και η περίπτωση μιας όχι τόσο πετυχημένης αλλαγής να δημιουργεί κινητικότητα, εγρήγορση και να αναγκάζει το άτομο, την ομάδα και την εταιρεία να σκεφτούν με άλλο τρόπο, πέραν του τυπικού και συμβατικού.
 
Το καθήκον της ανέλιξης
Ως επιχειρηματικός σύμβουλος της Cyta business, μέσα από τα καθήκοντά μου θα συνεχίσω, με την τεχνογνωσία και τις προσωπικές μου ικανότητες, να συνεισφέρω στην ανέλιξη του οργανισμού και στη διατήρηση της ηγετικής παρουσίας του στον τομέα των τηλεπικοινωνιών στην κυπριακή και όχι μόνο αγορά. Πρωταρχικός μου στόχος είναι να κτίσω αληθινή και ουσιαστική επικοινωνία, καθώς και σχέση εμπιστοσύνης με τους συνεργάτες και τους πελάτες της Cyta, ώστε να αισθάνονται ότι αποτελούν μέρος του οργανισμού.
Για να σχολιάσετε κάντε κλικ εδώ
Πίσω στην αρχή της σελίδας