HOB: Χτίζοντας πετυχημένα brands

Σε μια εποχή όπου το branding αποτελεί μια έννοια που απασχολεί όλο και περισσότερο τις επιχειρήσεις, η HOB τοποθετεί το branding στην κορυφή της πυραμίδας του marketing τονίζοντας τη σημασία του στρατηγικού marketing και ανάλυσης δεδομένων (data) για αύξηση αναγνωρισιμότητας ή/και πωλήσεων των πελατών της. Καταφέρνει με επιτυχία να δημιουργεί για τους πελάτες της μια στέρεα και σύγχρονη βάση, πάνω στην οποία χτίζεται η εικόνα, η λειτουργία, η εξέλιξη και η επιτυχία τους, όπως εξηγεί η CEO και Founder της εταιρείας, Γεωργία Χρυσάνθου.
 
Ποια είναι η φιλοσοφία της HOB, σε ποιους τομείς δραστηριοποιήστε και τι λύσεις προσφέρετε στους πελάτες σας;
Η HOB ή αλλιώς House Of Brands είναι μία εταιρεία μόλις τριών χρόνων, που δημιουργήθηκε με ένα στόχο: την τοποθέτηση του εμπορικού branding στη σφαίρα του marketing και αντίστροφα. Στόχος είναι η δημιουργία καινοτόμων brands, εικαστικά και λειτουργικά, η καθιέρωση τους και η διαφοροποίηση τους στο ανταγωνιστικό πλαίσιο της αγοράς και φυσικά η κερδοφορία τους. Φιλοσοφία μας είναι ότι δημιουργώντας ένα commercial brand θα πρέπει να έχουμε καθορίσει από πριν το συγκεκριμένο target audience και το σχέδιο δράσης (action plan), με στόχο την αύξηση των πωλήσεων μέσα από την αναγνωρισιμότητα.
Η HOB παρέχει υπηρεσίες επικοινωνίας και διαφήμισης, σχεδιασμό και υλοποίηση στρατηγικού marketing (online/offline), επεξεργασία δεδομένων (ΚPI) και καινοτόμες γραφιστικές κατευθύνσεις που κλέβουν τις εντυπώσεις. Οι πελάτες μας είναι οι εργοδότες μας, αφού όλες οι συνεργασίες μας βασίζονται σε διαχρονικές συνεργασίες. Συμμετέχουμε στα κέντρα λήψης αποφάσεων των πελατών μας γεγονός που μας δίνει εποπτικό ρόλο στην λειτουργία των brands και μας καθιστά ως το κεντρικό τμήμα marketing μιας εταιρείας (εξ ολοκλήρου ή ως στρατηγικός συνεργάτης).   
 
Ο κόσμος αναγνωρίζει την εταιρεία και σας έχει συνδέσει με την κόκκινη μπάλα που περικλείει το logo σας. Πώς πετύχατε αυτή τη σύνδεση και αναφορά, που είναι στην ουσία μια μικρή νίκη για την επιχείρησή σας;
Σχεδιάζοντας το όνομα, αλλά και το λογότυπο της εταιρείας, γίναμε οι ίδιοι το case study μας. Σε μια πόλη που κινείται σε πολύ γρήγορους ρυθμούς και χωρίς καμία διαφημιστική προβολή αποφασίσαμε να δημιουργήσουμε ένα brand name βασισμένο σε συγκεκριμένο και σύνηθες σχήμα, σε έντονο και σύνηθες χρώμα και παράλληλα να παίξουμε με συντομότερη αναφορά του ονόματός μας. Χρησιμοποιώντας εικαστικά στοιχεία, που έχουν εντυπωθεί στις αισθήσεις του καταναλωτή, το αποτέλεσμα μας δικαίωσε αφού δεν είναι λίγες οι φορές που οι πελάτες μας στέλνουν βιντεάκια φωνάζοντας με τα παιδιά τους HOB HOB HOB ή συζητάνε την «κόκκινη μπάλα»!
 
Είστε μια σχετικά νεοσύστατη εταιρεία, ωστόσο συνεργάζεστε με μερικούς από τους μεγαλύτερους πελάτες στην αγορά της Λεμεσού. Πώς το καταφέρατε αυτό;
Αρχικά να αναφέρω πως, ένεκα της 15ετούς προϋπηρεσίας μου στον χώρο της εμπορικής επικοινωνίας και της ακαδημαϊκής μου πορείας, είχα την τύχη να κερδίσω την εμπιστοσύνη της αγοράς μέσα στα χρόνια. Η δυναμική της ομάδας μου ως σύνολο αλλά και ως μεμονωμένοι επαγγελματίες ήταν που ανέδειξε την HOB και τους πελάτες της HOB. Αξιολογούμαστε εκ του αποτελέσματος και τα αποτελέσματα μέχρι στιγμής δικαιώνουν την ομάδα μου.
 
 
Μερικοί σας έχουν ταυτίσει με τον χώρο της εστίασης, λόγω κάποιων συνεργασιών που είχατε. Εσείς πώς τοποθετήστε πάνω σε αυτό;
Ήμουν για αρκετά χρόνια στο τμήμα marketing της Carob Mill Restaurants και της PNS Restaurants. Ως εκ τούτου η έντονη επαφή μου με την εστίαση δημιούργησε τις σχετικές εντυπώσεις. Ισχύει ότι στη HOB το 30% των πελατών μας προέρχονται από την επισιτιστική βιομηχανία και είμαστε και λάτρεις του φαγητού. Παρόλα αυτά, το υπόλοιπο 70% είναι πελάτες από τον χώρο της μόδας, της ναυτιλίας, του οικοδομικού τομέα και άλλων υπηρεσιών.
 
Πώς αντιμετωπίσατε την περίοδο του lockdown και πώς επηρεάστηκαν οι υπηρεσίες σας;
Τηλεφωνικά και ηλεκτρονικά ήμασταν δίπλα στους πελάτες μας καθημερινά. Δώσαμε έμφαση στο brand και το product awareness, αφού το καταναλωτικό κοινό ήταν καθηλωμένο στα διαδικτυακά μέσα. Εντός λίγων ημερών μεταφέραμε εταιρείες λιανικής σε online καταστήματα και ενισχύσαμε τον τρόπο λειτουργίας τους. Αυξήσαμε το engagement των brands μας και εστιάσαμε στη συναισθηματική σχέση μεταξύ brand και καταναλωτή. Όμως η στροφή στις online αγορές ήταν ένα επιπρόσθετο σημείο πώλησης και δεν αντικατέστησε τον τρόπο λειτουργίας των πελατών μας. Σε μία μικρή κοινωνία, όπως η Κύπρος, η διαπροσωπική σχέση είναι η πλέον σημαντική στον τομέα των πωλήσεων.
 
Ως εταιρεία δραστηριοποιήστε μόνο στη Λεμεσό. Γιατί επιλέγετε να μην επεκταθείτε και στις υπόλοιπες πόλεις;
Όπως ανέφερα και πιο πάνω, η HOB αποτελεί ή ενισχύει το τμήμα marketing μιας επιχείρησης συμμετέχοντας στην αύξηση των πωλήσεων του εκάστοτε πελάτη. Ως εκ τούτου είμαστε στρατηγικός συνεργάτης και μέρος της λειτουργίας τους. Πρέπει ανά πάσα ώρα και στιγμή να μπορούμε να επισκεφτούμε τον πελάτη δια ζώσης, να κάνουμε αξιολόγηση και να πάρουμε άμεσες αποφάσεις. Όσο πιο κοντά στον πελάτη τόσο πιο άμεσα και πιο αποτελεσματικά. Παρόλα αυτά είμαστε οι στρατηγικοί συνεργάτες σε εταιρείες παγκόσμιας δραστηριοποίησης σε Ασία, Ευρώπη και Μέση Ανατολή στον τομέα του branding και online marketing. Είμαστε περήφανοι γιατί από τη Λεμεσό σχεδιάζουμε στρατηγικές marketing με καταναλωτές από όλο τον κόσμο. Αλλά η Λεμεσός είναι η μεγάλη μου αγάπη!  
 
Είστε νεαρή επιχειρηματίας και μονογονιός δύο παιδιών. Πόσο εύκολο είναι τελικά για μια γυναίκα να αναλάβει ρόλο στο κυπριακό επιχειρείν;
Από όσο θυμάμαι τον εαυτό μου ήξερα ότι θα ασχοληθώ με αυτό τον κλάδο και δεν άλλαξα ποτέ γνώμη εξ ού και τα πολλά χρόνια σπουδών που ήταν ταυτόχρονα με την μητρότητα και την εργασία σε πολύ απαιτητικές θέσεις. Σίγουρα δεν είναι καθόλου εύκολο. Το κυπριακό επιχειρείν είναι αρκετές φορές δύσπιστο όσον αφορά τις γυναίκες και μάλιστα τις νεαρές γυναίκες επιχειρηματίες… Εξ ου και η σκληρή δουλειά που χρειάστηκε για να δημιουργηθεί και πλέον να καθιερωθεί η HOB. Πιστεύω έντονα ότι ο ρόλος του CEO δεν έχει φύλο και οι δυνατότητες δεν έχουν όρια, Sky is the limit! Ως CEO θέλω να συμμετέχω σε ένα υγιές επιχειρείν για μία ευρύτερη οικονομική ανάπτυξη. Ως γονιός θέλω να αποτελώ ηθικό πρότυπο δύο πανέμορφων ανθρώπων που ευλογήθηκα να αναθρέψω. Εν τέλει η HOB, η επιτυχία των πελατών μας και φυσικά η εξέλιξη των παιδιών μου είναι η απάντηση στο ερώτημα. Σίγουρα τα παιδιά μου έχουν στερηθεί τον χρόνο μου γι’ αυτό επιλέγω πολλές φορές να παρευρεθώ σε ένα παιδικό πάρτι πάρα σε ένα gala dinner. Οι επιλογές είναι ξεκάθαρες και οι συνέπειες είναι μετρήσιμες.
 
 

Δειτε Επισης

Νίκος Χριστοδουλίδης: Ακούω πολλές ανέξοδες εξαγγελίες... Κάποια οριζόντια και κάποια στοχευμένα τα μέτρα
Σημαντικός προορισμός για επενδύσεις από την Εσθονία η Κύπρος-Τι είπε ο Πρόεδρος της χώρας σε φόρουμ του ΚΕΒΕ
Χωρίς ιδιαίτερη μεταβολή έκλεισε την Τετάρτη το ΧΑΚ
Δημοσιοποίηση χορηγιών και κατά χάριν δωρεών του κράτους για το 2023
Ανήλθε στα €0,98 δις και αυξήθηκε κατά €80 εκατ. το έλλειμμα του κρατικού προϋπολογισμού
Συνέχισε την πτωτική πορεία το οικονομικό κλίμα λόγω επιδείνωσης του επιχειρηματικού κλίματος
Cyprus Integrity Forum: Επιβεβαιώνεται το ξέπλυμα χρήματος στα κατεχόμενα
DBRS: Υποβάθμισε οριακά τις εκτιμήσεις για κυπριακή οικονομία-Στο 2,4% η ανάπτυξη
Το ΥΠΟΙΚ καλωσορίζει το In-Depth Review-Καταδεικνύεται η ορθή οικονομική πολιτική
Με μικρές εκτάσεις πάνω από το 85% των δικαιούχων επιδοτήσεων της Κοινής Αγροτικής Πολιτικής στην Κύπρο