Κοινωνικές Ασφαλίσεις: Πώς θα εξυπηρετείται το κοινό

Οι Υπηρεσίες Κοινωνικών Ασφαλίσεων, στο πλαίσιο εφαρμογής των μέτρων αντιμετώπισης του κορωνοϊού, προτρέπουν το κοινό όπως περιορίσει τις επισκέψεις του στις Υπηρεσίες Κοινωνικών Ασφαλίσεων στις απολύτως απαραίτητες και όπως επιλέγει για την εξυπηρέτησή του την τηλεφωνική επικοινωνία ή την χρήση του διαδικτύου, όπου είναι δυνατό.

Παράλληλα, για την άμεση εξυπηρέτηση το κοινό μπορεί να καλεί στο τηλεφωνικό κέντρο εξυπηρέτησης του πολίτη στο 1434. Πληροφορίες σχετικές με αιτήματα στην ιστοσελίδα του τμήματος (www.mlsi.gov.cy/sid).

Υπενθυμίζεται ότι, το Σύστημα Πληρωμής Εισφορών μέσω Διαδικτύου αποτελεί τον πιο εύκολο και γρήγορο τρόπο πληρωμής των οφειλόμενων εισφορών, στο οποίο μπορείτε να γίνετε χρήστες.
 

Δειτε Επισης

Το παζλ της απασχόλησης στο Δημόσιο-Οι μόνιμοι, οι αορίστου και ορισμένου χρόνου και πόσοι οι ωρομίσθιοι
Οι νέοι κανόνες που ενέκρινε το Ευρωπαϊκό Κοινοβούλιο για καταπολέμηση του ξεπλύματος
Επ. Θεσμών: 6+1 προτάσεις νόμου για πολλαπλές συντάξεις-όριο συνταξιοδότησης κρατικών αξιωματούχων
Σε αναμονή για κατεπείγουσα εξέταση του προϋπολογισμού του ΤΕΠΑΚ η Βουλή
Η Ευρωβουλή ενέκρινε την οδηγία για την εργασία σε διαδικτυακές πλατφόρμες
Παρατείνεται για ακόμη ένα χρόνο η χρηματοδότηση των ελλειμμάτων του ΟΚΥπΥ-Ο λόγος της απόφασης
Αυξάνεται στα €250 το πασχαλινό επίδομα για χαμηλοσυνταξιούχους
Βουλή: Ζητά επαναπροκήρυξη Σχεδίου ρύθμισης οφειλών προσφύγων
Θετικά τα αποτελέσματα ελέγχου της Υπηρεσίας Προστασίας Καταναλωτή σε περίπτερα
Θεσμοθετεί απευθείας διάλογο με το επιχειρείν η Κυβέρνηση-Επιβεβλημένη η ενίσχυση της φήμης της Κύπρου